  • 241. Data: 2013-03-04 21:26:26
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-03-04 21:15, masti pisze:

    > arbitrowe lampy widziałem tyko na zdjeciu więc bez pomiarów to nic nie
    > stwierdzisz.

    Ale skoro twierdzi, że go to nie razi, to nie mam powodu mu nie wierzyć,
    bo sam mam takie światła i wiem, że to jest możliwe.
    Fakt - myć trzeba ręcznie, ale jakoś sobie z tym radzę, regulacja
    wysokości też wiem do czego służy ;)

    > do tego niezależnie od twojej subiektywnej oceny są obecnie pewne
    > przepisy, które mówią jak ma być. Chcesz zmieniać to lobbuj za zmianą. Bo
    > na razie takie przeróbki legalne nie są.

    No że legalne nie są to wiem i boleję nad tym, że prawo jest "z czapy" a
    nie zdroworozsądkowe.
    Kąt opadania dobry i światło nie razi a kierujący widzi gdzie jedzie -
    to po kiego grzyba ustawodawca się wtrąca?
    A np. takie Ducato ma homologację a razi dużo bardziej niż garażowe
    przeróbki.

    Czasami żałuję, że nie mieszkam w niektórych stanach USA. Umiesz po
    flaszce przejść prosto po linii, podrapać się po dupie lewą ręką stojąc
    na prawej nodze czy co to tam sobie policjant wymyśli - jest OK, możesz
    jechać ;)
    --
    venioo