  • 11. Data: 2015-04-28 10:13:29
    Temat: Re: Używany Citroen C4 - na co zwrócić uwagę przy kupnie?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-04-28 o 08:54, ToMasz pisze:
    > ja przez prawie 10. Nie wiem co to tryb awaryjny. a jak sam odłączyłem
    > przepustnice, to co prawda wyskoczył błąd, ale auto jeździło normalnie.

    > czy możesz dać linka do sklepu (aukcji). ja bym sobie też kupił w celach
    > hobbistycznych, ale takie coś co działa a nie udaje że działa...
    > ToMasz

    Na alledogo masz tego od wyboru do koloru. U chinoli taniej. Jeden pis z
    jakością. Działa wszystko. JA działałem na PP i Lexii (bo starsze auta),
    ale te nowsze działają z diagboxem i kabel też bez problemu działa. Nie
    spotkałem się aby nie działał...
    Idzie zrobić wszystko z autem (od kasowani błędów przez aktywację
    tempomatu, świateł dziennych do programowania kluczy, kodowania wtrysków
    czy programowania dolewki FAP'a)...

  • 12. Data: 2015-04-28 13:53:36
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-27 11:13, Mirek Ptak wrote:

    > Czy w okolicy nie ma innego samochodu do kupienia ;)
    > Niby mity, ale kolega z pracy kupił sobie C4 Picasso i życie go zmusiło
    > do kupienia Lexi (z Chin :) ), żeby kasować błędy. Niby nic poważnego
    > się nie dzieje, ale silnik często wchodzi w tryb awaryjny.
    > Ma diesla z FAP - bodaj 1.6 HDI.

    a czy kolega zamiast kasować kolejne błędy zmusił się do znalezienia
    przyczyn tych błędów?

    Nic mi nie wiadomo, by znajomi mający c4P/c4GP potrzebowali lexii jako
    wyposażenie dodatkowe do auta ;)
    Sam byłem bardzo blisko (dwukrotnie nawet) kupna C4picasso i trochę się
    interesowałem się tym tematem (za każdym razem skończyło się na kupnie
    innego auta - ale też z szewronami na przodzie :)

  • 13. Data: 2015-04-29 08:40:27
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-04-28 o 13:53, AL pisze:

    > a czy kolega zamiast kasować kolejne błędy zmusił się do znalezienia
    > przyczyn tych błędów?

    Oczywiście - głównie błędy dotyczyły o ile pamiętam złego ciśnienia w
    listwie CR - co jest dokładną przyczyną nie pamiętam, ale on wie - jak
    spotkam to dopytam :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 14. Data: 2015-04-29 09:26:23
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-04-29 o 08:40, Mirek Ptak pisze:

    > Oczywiście - głównie błędy dotyczyły o ile pamiętam złego ciśnienia w
    > listwie CR - co jest dokładną przyczyną nie pamiętam, ale on wie - jak
    > spotkam to dopytam :)
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Albo czujnik ciśnienia wariuje albo regulator ciśnienia na pompie. W
    starej Żonowej 206'tce zacinał się regulator ciśnienia na pompie i
    waliło "check" dosyć często i obcinka mocy.

  • 15. Data: 2015-04-29 13:17:25
    Od: StaCH <s...@u...com>

    W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 22:57:15 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:
    > Hello,
    >
    > Na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego Citroena C4?
    >
    > Ile powinno być kluczyków? Karta kodowa? Co warto sprawdzić?
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Cześć RoMan!
    Ja bym zainwestowal pare zlotych i pojechal do autoryzowanego serwisu, zeby
    sprawdzili komputerem serwisowym bo oprocz tego co widac golym okiem moze byc pare
    niespodzianek (filtr przeciwpylkowy) jesli diesel.