  • 11. Data: 2020-03-11 15:35:36
    Temat: Re: VW ma się znakomicie, handla rze zdychają
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > --znajomy ma B8 to podpytam kto w DR
    >
    > Albo inaczej kalkulowal, a ze w Polsce ceny uzywek tak nie spadly, to
    > jeszcze na tym zarobi :-)
    >
    > Patrze sobie w kalkulator na T-Roc, cena brutto 85590, rata 1088
    > netto,
    > czyli 1338 brutto, 48 tys w 36 miesiecy ... no, moze i ktos straci.
    >
    > wersja 2 - 10% oplaty wstepnej, rata 877 netto, 1078 brutto,
    > 39 tys w 3 lata .. tylko ta pierwsza wplata to 8559 zl, czy plus VAT ?

    Piszesz przecież, że 85590 to cena brutto, więc jak już bierzesz 10% od
    ceny brutto to bez sensu VAT doliczasz.

  • 12. Data: 2020-03-11 18:16:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > straci.

    >Piszesz przecież, że 85590 to cena brutto, więc jak już bierzesz 10%

    Nasze leasingi sprytne - rate podaja netto, a cene pojazdu brutto.
    I klientowi wychodzi, ze sie bardzo oplaci :-P

    Ale przy racie wyraznie napisali, a przy tej oplacie wstepnej nie
    podali, wiec moge byc podejrzliwy :-)

    J.

  • 13. Data: 2020-03-12 10:26:13
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-11 o 18:16, J.F. pisze:
> [...]
    > I klientowi wychodzi, ze sie bardzo oplaci :-P
    >
    > Ale przy racie wyraznie napisali, a przy tej oplacie wstepnej nie

    Przerabiam temat, bo interesuje mnie nowe auto.
    Suma opłat zależy od raty wstępnej, liczby rat oraz kwocie ew. wykupu. W
    zależności od tych parametrów suma opłat może wyglądać różnie. Np. przy
    4 latach, niskich ratach i dużym wykupie VW wychodzi na ok. 120% przy
    konkurencji rzędu 110-111%. Przy dużych ratach 5 lat i małym wykupie VW
    wychodzi na 109% przy konkurencji 113%. Trzeba to każdorazowo
    przeliczać, bo nie ma reguły.
    T.

  • 14. Data: 2020-03-14 20:31:05
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Wykup ? Auta spalinowego ? TDI traci 20-30% w stosunku do wyceny, benzynowe niby
    bezpieczne ale jak długo ? Leasing prywatny w pl jest jeszcze drogi ale tak myślę o
    e-popierdulce do miasta (około 100 EUR miesięcznie)

    https://link.do/b0xbY