  • 21. Data: 2020-06-01 13:03:12
    Temat: Re: VW płaci za niewinność :-)
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-01 o 11:37, Cavallino pisze:

    > Czyli już jesteś przekonany, ze jednak Ci się nic nie należy?
    > No to poznałeś właściwą drogę do dochodzenia do takich wniosków..... ;-)

    Jestem przekonany, że to kolejny przekręt. Najpierw był przekręt z
    oprogramowaniem napisanym w celu oszukiwania przy pomiarach spalin.
    Teraz jest przekręt z wypłacaniem odszkodowań niewłaściwym osobom.

  • 22. Data: 2020-06-01 13:14:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-06-2020 o 13:03, Poldek pisze:

    > Jestem przekonany, że to kolejny przekręt. Najpierw był przekręt z
    > oprogramowaniem napisanym w celu oszukiwania przy pomiarach spalin.
    > Teraz jest przekręt z wypłacaniem odszkodowań niewłaściwym osobom.

    Czyli należy Ci się czy nie?
    Jeśli tak - idź do sądu i się przekonaj.

  • 23. Data: 2020-06-01 13:16:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    On Monday, June 1, 2020 at 11:22:04 AM UTC+2, J.F. wrote:

    >Niemieckie badania wykazaly, ze to pic na wode ;)
    >https://autokult.pl/34802,konsternacja-w-niemczech-
    badania-dowiodly-ze-stare-diesle-nie-szkodza-powietr
    zu-miast
    >Kupujuemy drogi szajs psujacy sie zaraz po gwarancji (w wariancie
    >optymistycznym ;) ), a efekty dla srodowiska takie sobie...

    Nie wiem czy mozna porownywac.
    Lubeka nad morzem, Munster ... no, ze 200km, oba miasta male, po 200+k
    mieszkancow.
    O przemysl tez warto by spytac.

    Tu masz normy emisji
    https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_stan
    dards

    Nie bez powodu limit dla diesla byl duzo wyzszy.

    J.

  • 24. Data: 2020-06-01 13:38:11
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Odszkodowanie jest za utratę wartości auta a nie za szkody na zdrowiu osób
    postronnych.

    Jako że Federalny Trybunał Sprawiedliwości klepnal wyrok obowiązujący dla sądów
    niemieckich nie powinno być problemu aby go rozszerzyć na UE ;-)

  • 25. Data: 2020-06-01 13:46:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Odszkodowanie jest za utratę wartości auta a nie za szkody na zdrowiu
    >osób postronnych.

    odszkodowanie jest raczej za niezgodnosc z umową, bo utrata wartosci
    ... a wystapila jakas ?

    No dobra, moze i juz zaden Niemiec nie chce uzywanego diesla :-)

    >Jako że Federalny Trybunał Sprawiedliwości klepnal wyrok obowiązujący
    >dla sądów niemieckich nie powinno być problemu aby go rozszerzyć na
    >UE ;-)

    J.

  • 26. Data: 2020-06-01 14:47:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-01 o 13:14, Cavallino pisze:

    > Czyli należy Ci się czy nie?
    > Jeśli tak - idź do sądu i się przekonaj.

    Zrobię inaczej. Zamiast topić pieniądze w procesach nie do wygrania w
    pojedynkę, to wykręcę posiadaną obecnie rurę wydechową z katalizatorami
    itp. i w to miejsce wstawię sobie fajny "sportowy" wydech bez
    katalizatorów i bez tłumików. Będę truł wkoło spalinami i straszył
    okolicę potężnym hałasem, ale wyjdzie mi taniej.

  • 27. Data: 2020-06-01 14:54:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-06-2020 o 14:47, Poldek pisze:

> [...]
    > pojedynkę, to wykręcę posiadaną obecnie rurę wydechową z katalizatorami
    > itp. i w to miejsce wstawię sobie fajny "sportowy" wydech bez

    Bez tłumików to raczej skończy się szybkim mandatem.
    Przy okazji stracisz dowód za brak kata.

    Ale zrób tak, będzie fun.

  • 28. Data: 2020-06-01 15:25:15
    Od: z <...@...pl>

    Nie podważam winy faszystów. ;-)

    Uświadamiam tylko winy są też gdzie indziej i większe i też można
    powiedzieć że niech złapani za rękę płacą. BO SĄ ZŁAPANI.

    Cały dobrobyt zachodnich wspaniałych demokracji które gonimy i gonimy i
    gonimy jest oparty na zatruwaniu planety.

    Teraz domagają się aby koszty płacili wszyscy niekoniecznie po równo bo
    emisjami CO2 można handlować.
    I jeszcze wytykają palcami że ktoś śmie się sprzeciwiać.

    Podobno Niemcy właśnie otworzyli kopalnię kamiennego i do tego elektrownię.

  • 29. Data: 2020-06-01 15:27:53
    Od: z <...@...pl>

    Gdybyśmy żyli w świecie którym kieruję mądrość i logika to taki przykład
    złomowiska byłby przestrogą dla pazernych inwestorów, marketingowców,
    księgowych i całego tego bagna że KARA JEST NIEUNIKNIONA.

    Ale nie żyjemy w takim świecie.

  • 30. Data: 2020-06-01 15:31:17

    W dniu 2020-06-01 o 11:33, Poldek pisze:
    > Gdyby wylot z rury wydechowej znajdował się wewnątrz kabiny, to wtedy
    > częściej byłyby przypadki zmiany spaliniaka na bardziej eko.

    Wylot kanalizacji sobie zamontuj w salonie ;-)

    Człowiek przez swoje istnienie już powoduje zagładę naszej planety.

    Daj przykład ;-)