  • 31. Data: 2020-06-01 15:37:11
    Temat: Re: VW płaci za niewinność :-)
    Od: z <...@...pl>

    No to pięknie.

    Najpierw była analiza że tylko 20% smogu to wina pojazdów a z tego tylko
    7 procent to z rury...

    Ekofaszyści na to że ale ile tlenków azotu wydalają a to ON ZABIJA...

    Teraz się okazuje że nowe diesle jeszcze więcej tych tlenków wydalają.

    Aż się nie mogę doczekać na kolejną argumentację dlaczego wcześniej się
    MYLILI ;-)

  • 32. Data: 2020-06-01 16:04:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-01 o 14:54, Cavallino pisze:

    > Bez tłumików to raczej skończy się szybkim mandatem.

    Jeszcze się nie zdarzyło, żeby w Polsce ktoś dostał mandat za robienie
    nadmiernego i niepotrzebnego hałasu "sportowym" wydechem.

    > Przy okazji stracisz dowód za brak kata.

    Niby jak to sprawdzą?

    > Ale zrób tak, będzie fun.

    Zależy dla kogo.

  • 33. Data: 2020-06-01 16:19:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-06-2020 o 16:04, Poldek pisze:

    > Jeszcze się nie zdarzyło, żeby w Polsce ktoś dostał mandat za robienie
    > nadmiernego i niepotrzebnego hałasu "sportowym" wydechem.

    Ale sprawdziłeś wszystkie mandaty w historii i wyroki sądów?

    > Niby jak to sprawdzą?

    Jak zobaczą brak tłumików, to z miejsca dowód zabiorą, a na stacji zanim
    go odzyskasz już sprawdzą dokładniej...

    > Zależy dla kogo.

    Dla grupowiczów, pośmiejemy się z Ciebie.

  • 34. Data: 2020-06-01 16:37:32
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://forsal.pl/swiat/aktualnosci/artykuly/1480340
    ,otwarcie-niemieckiej-elektrowni-weglowej-datteln-4-
    greta-thunberg-to-wstydliwy-dzien-dla-europy.html

    Dzisiaj jest wstydliwy dzień dla Europy, ponieważ otwieramy zupełnie nową elektrownię
    węglową. Chcielibyśmy uniknąć katastrofy klimatycznej, a jednak wysyłamy światu
    sygnał, który świadczy o czymś innym" - napisała w sobotę na Twitterze Thunberg

    Nie. Ja się od tego dystansuje :-) to suwerenna decyzja kanclerz Merkel i jeśli ona
    mówi że tak jest dla Europy lepiej to tak jest bo przecież wiemy że Merkel nigdy nie
    kłamie ;-)

  • 35. Data: 2020-06-01 16:42:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-01 o 16:19, Cavallino pisze:

    > Ale sprawdziłeś wszystkie mandaty w historii i wyroki sądów?

    Tak i nie znalazłem ani jednego przypadku ukarania z art. 60.1 pkt. 2,
    ppkt 2 Ustawy prawo o ruchu drogowym.

    > Jak zobaczą brak tłumików, to z miejsca dowód zabiorą, a na stacji zanim
    > go odzyskasz już sprawdzą dokładniej...

    Nie zobaczą, gdyż nie patrzą.

  • 36. Data: 2020-06-01 18:57:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-06-2020 o 16:42, Poldek pisze:

    > Tak i nie znalazłem ani jednego przypadku ukarania

    A ja w drugim linku z googla.
    https://forumprawne.org/prawo-wykroczen/304140-manda
    t-500zl-za-niesprawny-uklad-wydechowy.html

  • 37. Data: 2020-06-02 08:47:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-01 o 18:57, Cavallino pisze:

    > A ja w drugim linku z googla.
    > https://forumprawne.org/prawo-wykroczen/304140-manda
    t-500zl-za-niesprawny-uklad-wydechowy.html

    To oficjalna statystyka, czy opowieści dziwnej treści na forum?

  • 38. Data: 2020-06-02 09:44:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-06-2020 o 08:47, Poldek pisze:

    t-500zl-za-niesprawny-uklad-wydechowy.html

    > To oficjalna statystyka, czy opowieści dziwnej treści na forum?

    Dla mnie wystarczające, ale jak znajdziesz oficjalną statystykę, z
    której będzie wynikało, że nigdy nikogo za to nie ukarano, możesz podać
    link....

  • 39. Data: 2020-06-02 11:04:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-01 o 15:31, z pisze:

    > Wylot kanalizacji sobie zamontuj w salonie ;-)

    A może wylot z mojej kanalizacji tobie w salonie?
    Albo przynajmniej do rynsztoka biegnącego na środku ulicy.
    Na razie moje ścieki idą (przynajmniej teoretycznie i gdy nie ma akurat
    chwilowej awrarii) do oczyszczalni ścieków i nikt nie musi ich pić, ani
    wdychać zapaszków.

    > Człowiek przez swoje istnienie już powoduje zagładę naszej planety.

    Samo istnienie jeszcze nie powoduje od razu zagłady planety.
    Przyspieszone niszczenie planety powoduje nadkonsumpcja sprzężona z
    nadprodukcją. Np. masowe latanie samolotami dla zabicia nudy. Masowe
    kupowanie ubrań, które się po pewnym czasie wyrzuca nawet niezałożywszy.

  • 40. Data: 2020-06-02 11:11:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-01 o 15:37, z pisze:
> [...]
    >
    > Teraz się okazuje że nowe diesle jeszcze więcej tych tlenków wydalają.
    >
    > Aż się nie mogę doczekać na kolejną argumentację dlaczego wcześniej się

    Być może dlatego, że opierali się na danych homologacyjnych, które - jak
    teraz już wiadomo, a wtedy nie było wiadomo - były całkowicie oszukane.