  • 41. Data: 2020-06-02 11:14:43
    Temat: Re: VW płaci za niewinność :-)
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-02 o 09:44, Cavallino pisze:
> [...]
    t-500zl-za-niesprawny-uklad-wydechowy.html

    > Dla mnie wystarczające, ale jak znajdziesz oficjalną statystykę, z
    > której będzie wynikało, że nigdy nikogo za to nie ukarano, możesz podać
    > link....

    Dam link, jak zaczną publikować statystyki dot. wykroczeń, za które
    nikogo nie ukarano :-)

  • 42. Data: 2020-06-02 11:22:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-06-2020 o 11:14, Poldek pisze:

    t-500zl-za-niesprawny-uklad-wydechowy.html

    > Dam link, jak zaczną publikować statystyki dot. wykroczeń, za które
    > nikogo nie ukarano :-)

    A ile masz lat?

  • 43. Data: 2020-06-02 13:18:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-02 o 11:22, Cavallino pisze:

    t-500zl-za-niesprawny-uklad-wydechowy.html

    > A ile masz lat?

    90/60/90.

  • 44. Data: 2020-06-02 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

> [...]
    > najprawdopodobniej sa bardziej ekologiczne niz 95% jezdzacych w
    > USA pojazdow ;), mniej pala i spelniaja znacznie wyzsze normy...
    > Te glupie gramy emisji to tylko kasa dla prawnikow, roznica
    > praktycznie nieistotna... np. jak juz wyliczylismy w innym watku
    > emisja czastek stalych z silnika to ~50g na rok, pyl z opon to
    > ~1kg. Zylowanie norm nie przynosi juz zadnych realnych efektow, co
    > jakis czas pojawiaja sie wyniki badan w ktorych wychodzi, ze stare
    > diesle w sumie nie sa takie zle... ;) Teraz na sile promuje sie
    > elektryczne, a prad z wyngla ;) BTW Niemcy wlasnie uruchomili

    Masz racje.
    Ja juz proponowałem - obnizenie mocy, tudziez innych parametrów tak
    zeby te auta spełniały normy i biore chetnie nowego paska za 1/3 ceny.
    Moze miec nawet 110 koni zamiast 170 :))))

    Tylko ze kto chciałby tak sobie zepsuc rynek?
    I za to VW powinien dostac kolejna kare liczona w miliardach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 45. Data: 2020-06-02 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Podobno Niemcy właśnie otworzyli kopalnię kamiennego i do tego
    > elektrownię.

    Myle sie ze Shrek juz ci odpowiadał w tym temacie? A moze Kviat?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 46. Data: 2020-07-18 20:20:40
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, June 2, 2020 at 11:00:00 PM UTC+2, Budzik wrote:

    > Tylko ze kto chciałby tak sobie zepsuc rynek?
    > I za to VW powinien dostac kolejna kare liczona w miliardach.

    Niemcy troche zmadrzeli ;)
    https://spidersweb.pl/autoblog/niemcy-sa-coraz-madrz
    ejsi-i-jezdza-coraz-starszymi-autami-lobbysci-wyja/

  • 47. Data: 2020-07-19 08:43:14
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Nic dziwnego, że trzeba było tak mocno pocisnąć kwestię elektryfikacji i limitów CO2,
    inaczej ludzie w ogóle przestaliby konsumować.

    Tu przydają się pożyteczni idioci typu
    Greta i koleżanki ;-) po drugiej stronie widzimy ich sponsorów czyli niemieckie
    motokoncerny i arabskich szejków oraz usłużnych polityków w Brukseli którzy klepna
    każde prawo zwiększające ich zyski natomiast bezradnie rozkładają ręce gdy VW
    oszukuje i truje na globalną skalę.