  • 11. Data: 2017-08-07 11:12:32
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1...@4...n
    et...
    Dnia Mon, 7 Aug 2017 07:06:32 +0200, J.F. napisał(a):

    >Kiedy wejdę na konto, to widzę:
    >1.nieaktywny.
    >2.na kartę, konto ważne do 14 lipca 2017
    >2.stan konta 66 zł
    >4.pozostało do wykorzystania - i tu 3 zera.

    >To może ja jednak zarejestrowałem go ale ważność pakietu wygasła? :)
    >Swoją drogą to głupie. Masz kasę na koncie ale nie użyjesz jej bo coś
    >tam wygasło. To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło?

    A co Ty myslisz - ze bedziesz odbieral SMS i nie placil ? :-)

    Pozostaje kontakt z cmokiem, o co tu chodzi i co robic :-)
    A karte byc moze warto wymienic, bo puk sie czasem przydaje.

    J.

  • 12. Data: 2017-08-07 11:24:15
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Mon, 07 Aug 2017 08:01:00 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Kiedy wejdę na konto, to widzę:
    > 1.nieaktywny.
    > 2.na kartę, konto ważne do 14 lipca 2017 2.stan konta 66 zł 4.pozostało
    > do wykorzystania - i tu 3 zera.

    To oznacza, że zarejestrowany ale nie aktywowany.
    Można aktywować gdzieś w Klubie Virgin. W starym interfejsie było to
    łatwe do znalezienia. W nowym jest gdzieś ukryte - nie pamiętam gdzie.
    Albo można aktywować kodem *2222*000#

  • 13. Data: 2017-08-07 11:49:00
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Nie da się zadzwonić :) na *222 też.

    A kto powiedział że z tego telefonu, zadzwoń z innego.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 14. Data: 2017-08-07 13:03:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 07 Aug 2017 09:24:15 GMT, jureq napisał(a):

    > *2222*000#

    "Wprowadziłeś błędny kod" :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2017-08-07 13:36:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:01:00 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło?

    No właśnie, trzeba było kupić pakiet. Dokupiłem za 5 zł i działa.
    Naprawdę, trudno bardziej przemyślnie wyłudzać kasę od abonenta. Masz na
    koncie pieniadze ale musisz zapłacić dodatkowo żeby ich użyć :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2017-08-07 14:00:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No właśnie, trzeba było kupić pakiet. Dokupiłem za 5 zł i działa.
    > Naprawdę, trudno bardziej przemyślnie wyłudzać kasę od abonenta. Masz na
    > koncie pieniadze ale musisz zapłacić dodatkowo żeby ich użyć :)

    Jesteś żałosny ze swoimi pretensjami, biorąc pod uwagę fakt, że w VM
    doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2017-08-07 14:54:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 14:00:21 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > fakt, że w VM
    > doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane.

    No i co z tego? Masz w pamięci regulaminy wszystkich usługodawców z
    jakich korzystasz? A skubanie klienta jest skubaniem klienta. Sam
    pomysł "pakietu" jest poroniony i graniczy z sprzedażą wiązaną
    (dostaniesz setkę jak kupisz zakąskę, młody jesteś to nie pamiętasz :)
    Dorzucę tu że na mail z odpowiedzią czekasz dwa-trzy dni i dostajesz
    niekonstruktywną odpowiedź i że możesz sobie tak długo gadać. Że *222
    nie działa. Że na operatora czekasz pół godziny. Że strona www jest
    fotogeniczna lecz g... z niej wiadomo.
    I tak zostaję przy Virgin bo najtaniej (dla mojego spektrum używania)
    lecz co mają za uszami to wypomnę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2017-08-07 15:00:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-08-07 o 14:00, Liwiusz pisze:

    > Jesteś żałosny ze swoimi pretensjami, biorąc pod uwagę fakt, że w VM
    > doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane.

    Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :)

  • 19. Data: 2017-08-07 15:20:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:00:20 +0200, Chris napisał(a):

    > Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :)

    Bystrzak z ciebie. Pewnie wiesz jak wybrać numer na niedziałającym
    telefonie? Nawet na infolinię się nie dało. Już jureq-owi odpowiedziałem
    - "Wprowadziłeś błędny kod" :)
    Czytaj cały wątek zanim coś palniesz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 20. Data: 2017-08-07 15:29:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Bystrzak z ciebie. Pewnie wiesz jak wybrać numer na niedziałającym
    > telefonie? Nawet na infolinię się nie dało. Już jureq-owi odpowiedziałem
    > - "Wprowadziłeś błędny kod" :)
    > Czytaj cały wątek zanim coś palniesz.

    Ale obsługiwać internet potrafisz? tam też możesz ustawić pakiet na FREE
    więc nie rób z siebie idioty.