  • 21. Data: 2017-08-07 15:58:32
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No i co z tego? Masz w pamięci regulaminy wszystkich usługodawców z
    > jakich korzystasz?

    Mam w pamięci te, które są dla mnie istotne. Telefon dla ciebie widać
    nie był istotny, a mimo to z jakiegoś powodu swoimi nieistotnymi
    sprawami zechciałeś się podzielić na grupie. Po co?

    > A skubanie klienta jest skubaniem klienta. Sam
    > pomysł "pakietu" jest poroniony i graniczy z sprzedażą wiązaną
    > (dostaniesz setkę jak kupisz zakąskę, młody jesteś to nie pamiętasz :)

    Zasada jest taka sama od czasu pierwszego prepaida, przy czym teraz jest
    o tyle lepiej, że jest taniej i dłużej. Jeśli dziesiątki lat to dla
    ciebie za mało, aby gdzieś w zakamarkach głowy przewiała się myśl "hej,
    a może to nie jest tak, że jak wpłacę na prepaida 66zł, to za 10 lat
    będę mógł z tego nadal korzystać", to właściwie nie ma o czym gadać -
    jesteś beznadziejnym przypadkiem.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2017-08-07 16:16:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:58:32 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Mam w pamięci te, które są dla mnie istotne. Telefon dla ciebie widać
    > nie był istotny, a mimo to z jakiegoś powodu swoimi nieistotnymi
    > sprawami zechciałeś się podzielić na grupie. Po co?

    Ty Liwiusz, celujesz w aroganckich i niekonstruktywnych wypowiedziach,
    jak jakiś małolat z wodą sodową we łbie. Znam cię i twój styl od
    długiego czasu. A jeśli masz więcej jak 25 to znaczy że nie dorosłeś do
    swojego wieku.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2017-08-07 16:18:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:29:20 +0200, Chris napisał(a):

    > Ale obsługiwać internet potrafisz? tam też możesz ustawić pakiet na FREE
    > więc nie rób z siebie idioty.

    Nie mam zamiaru robić doktoratu z obsługi strony Virgin. Telefon nie
    jest dla mnie celem życia.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 24. Data: 2017-08-07 16:47:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > jak jakiś małolat z wodą sodową we łbie. Znam cię i twój styl od
    > długiego czasu. A jeśli masz więcej jak 25 to znaczy że nie dorosłeś do

    To nie jest wątek, w którym można by wypowiadać się konstruktywnie. Bo i
    o czym? Że Jacek nie zrozumiał prostej oferty i ma pretensje do
    wszystkich wokół? Że ne rozumie co to jest doktorat, i myśli, że jak nie
    ma doktoratu, to znaczy że może się w towarzystwie rozbeczeć, że mu
    telefon zablokowali? Nikt przecież nie będzie się tu rzucał tobie na
    pomoc, bo ani pomocy nie potrzebujesz, ani byś jej nie zrozumiał. I
    nikt się tutaj nie przejmuje, że masz ból dupy o to, że musiałeś
    załadować telefon za 5zł - rzeczywiście poważne problemy poważnych
    ludzi. Sam się zachowujesz jak dzieciak, skoro robisz aferę z takich
    pierdół.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2017-08-07 16:56:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Zasada jest taka sama od czasu pierwszego prepaida, przy czym teraz
    >jest o tyle lepiej, że jest taniej i dłużej.

    Zasada ta sama, tylko teraz coraz bardziej reklamuja "bezterminowe"
    numery.

    Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie
    ladowac i znikl.
    Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale
    przegapic latwo.

    Tyle tylko, ze potrzebny byl mi jak piate kolo u wozu, wiec w zasadzie
    nie zaluje.
    No, troche zaluje, ladny numer byl ... ale przeciez i tak nie
    zamierzalem go uzywac, to co tu zalowac :-)

> [...]
    >na prepaida 66zł, to za 10 lat będę mógł z tego nadal korzystać", to
    >właściwie nie ma o czym gadać - jesteś beznadziejnym przypadkiem.

    A nie jest tak ?
    Teraz to chyba jakos tak wychodzi, 5zl na rok ... tylko trzeba
    "uzywac" :-)

    J.

  • 26. Data: 2017-08-07 16:59:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Nie mam zamiaru robić doktoratu z obsługi strony Virgin. Telefon nie
    >jest dla mnie celem życia.

    Alez Jacku ... celem Virgin na pewno nie jest swiadczenie Ci za darmo
    uslug, wiec musisz sie postarac :-)

    Choc kto ich tam wie, w pewnym etapie rozwoju dobry i taki "klient"
    :-)

    J.

  • 27. Data: 2017-08-07 17:14:11
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    > Nie mam zamiaru robić doktoratu z obsługi strony Virgin. Telefon nie
    > jest dla mnie celem życia.

    A doktorat z obsługi WC masz czy srasz w gacie ?

    Robisz lament a rozwiązanie tego jest proste jak obsługa cepa tylko
    szukasz specjalnie jak sobie coś utrudnić albo nabazgrać jakieś bzdury
    na grupie.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 28. Data: 2017-08-07 17:24:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 16:59:08 +0200, J.F. napisał(a):

    > celem Virgin na pewno nie jest swiadczenie Ci za darmo
    > uslug,

    I tu się mylisz. Free Virgin jest jednym z celów. No, chyba że Chris się
    myli :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 29. Data: 2017-08-07 17:27:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 17:14:11 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    >
    > Robisz lament a rozwiązanie tego jest proste jak obsługa cepa tylko
    > szukasz specjalnie jak sobie coś utrudnić albo nabazgrać jakieś bzdury

    Kolejny arogant po Liwiuszu. Zastanów się po co jest grupa. Potem
    popracuj nad przydatnością swoich postów. Jak się postarasz to wkrótce
    może uda ci się napisać coś sensownego. Przypominam że nie ma obowiązku
    odpowiadać jak ci się czyiś post nie podoba :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 30. Data: 2017-08-07 18:43:32
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 7.08.2017 o 16:56, J.F. pisze:

    > Zasada ta sama, tylko teraz coraz bardziej reklamuja "bezterminowe" numery.
    >
    > Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie
    > ladowac i znikl.

    Znacznie więcej trzeba, niż parę dni :-P

    > Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale
    > przegapic latwo.

    Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz
    przegapiać...Twój wybór :-P

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę