  • 31. Data: 2017-08-07 19:36:36
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Kolejny arogant po Liwiuszu. Zastanów się po co jest grupa. Potem

    Nie znasz się, jesteś ignorantem, nic złego - jesteś w większości.
    Dostałeś odpowiedź, dostałeś poradę, dostałeś wskazówki - wypadałoby
    podziękować.

    Ale nie. Ty, zamiast się nauczyć, postanowiłeś naprawiać świat,
    wygłaszając swoje tezy "jak wg ciebie być powinno", mimo że jeszcze
    przed chwilą "w dupie byłeś, gówno wiedziałeś".

    I to jest największy ból internetu, którego nie trawię. Nie to, że
    przychodzi taki nieznający się, bo to grzech. Ale to, że zaraz taki
    jeden z drugim chciałby ustawiać reguły wg swoich zasad.

    Tak jak ty - nie, nie może być tak, że raz na rok musisz załadować. Ma
    działać tak jak ty chcesz - zawsze, do końca świata. I to w każdej
    taryfie, bo przecież nie będziesz się doktoryzował, aby nawet wybrać
    taką taryfę, która by przez 10 lat działała.

    > popracuj nad przydatnością swoich postów. Jak się postarasz to wkrótce
    > może uda ci się napisać coś sensownego. Przypominam że nie ma obowiązku
    > odpowiadać jak ci się czyiś post nie podoba :)

    Nie ma też zakazu reagowania na cymbała.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2017-08-07 19:48:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 7.08.2017 o 16:56, J.F. pisze:

    >Znacznie więcej trzeba, niż parę dni :-P

    >Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz
    >przegapiać...Twój wybór :-P

    Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?

    J.

  • 33. Data: 2017-08-07 20:01:27
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 7.08.2017 o 19:48, J.F. pisze:

    > Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?

    2-3 dni .

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 34. Data: 2017-08-07 20:11:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >2-3 dni .

    No to czemu negujesz ?

    Wystarczy nieuzywany telefon wylaczyc na 3 dni w pechowym momencie i
    juz nawet sie nie odbierze tego ostrzegawczego SMS ...
    A moze nawet na 2 dni ...

    Tylko ja wielkich pretensji nie mam, ze mi taki nieuzywany nr
    wylaczyli.
    Ale moze Unia kiedys takie prawo do darmowego numeru wprowadzi :-)

    J.

  • 35. Data: 2017-08-07 20:19:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 19:36:36 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > dostałeś wskazówki

    Owszem, byli rozmówcy którzy usiłowali mi pomóc. Czy trafnie, to inna
    sprawa (jak przejrzysz moje posty, znajdziesz niejedno podziękowanie,
    znajdziesz też przyznania się do błędu). Ale nie ty, rzecz
    charakterystyczna. Żadna wskazówka, jak zwykle, nie pochodzi od ciebie.
    Doprawdy, Liwiusz, żałosny jesteś z tym swoim moralizowaniem. Żebym cię
    nie znał to może bym się przejął :) Poszukaj belki w swoim oku.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 36. Data: 2017-08-07 21:28:24
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 7.08.2017 o 20:11, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > No to czemu negujesz ?

    Dlatego . Bo ja używałem go
    całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać
    .

  • 37. Data: 2017-08-07 21:56:32
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 07.08.2017 o 19:36, Liwiusz pisze:
    > Nie ma też zakazu reagowania na cymbała.

    Cymbała to sobie poszukaj gdzie indziej.

    Ja podałem parę sposobów na rozwiązanie problemu ale jak pisałeś, jak
    ktoś nie chce pomocy tylko szuka zaczepki to sorry ale z takim nie ma
    sensu rozmawiać.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 38. Data: 2017-08-07 21:58:03
    Od: Chris <x...@x...xxx>

> [...]
    > może uda ci się napisać coś sensownego. Przypominam że nie ma obowiązku
    > odpowiadać jak ci się czyiś post nie podoba :)

    Podałem ci parę sposobów rozwiązania problemu tak że nawet największy
    debil by sobie poradził z tym ale ty szukasz zwykłego czepialstwa się a
    nie rozwiązania problemu.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 39. Data: 2017-08-07 22:03:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-07 o 21:56, Chris pisze:

    > Cymbała to sobie poszukaj gdzie indziej.
    >
    > Ja

    nie o tobie.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2017-08-08 08:31:58
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-08-07 o 22:03, Liwiusz pisze:

    > nie o tobie.

    A to przepraszam :)

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein