  • 21. Data: 2018-01-22 10:47:03
    Temat: Re: Virgin sie sprzeda.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "Trybun" 5a644c14$0$585$6...@n...neostrada.pl

    >      Firma w 2017 roku odnotowała 100 mln zł przychodu
    >      i liczbę klientów na poziomie 430 tys
    >
    > 100 na pół to 200, czyli miesięcznie niemal 2 dychy
    > na klienta, czyli #F to nic groźnego.
    >
    >   100/.43/12=19,3798449612403

    Z drugiej strony - 280 tysięcy klientów daje 29zł/miesięcznie, czyli
    podstawową cenę nolimitu w Virgin. Do tego dochodzą ci, którzy płacą
    więcej. Wychodzi na to, że na freemium i tego typu "nieużywanie" jest
    miejsca na jakieś 150 tysięcy kart.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2018-01-22 10:48:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" d...@g...co

    : 3000 minut potrafią wygadać miesięcznie.

    100 minut dziennie?
    Znam ludzi, którzy zanim powiedzą cokolwiek, stracą/zajmą kilka minut.

    30 minut może zająć jakiekolwiek oczekiwanie w banku czy temu podobnym miejscu.

    Sama gadka o trosce ;) i nagrywaniu zajmuje sporo czasu...

    Spróbuj pogadać z ubezpieczycielem o OC... ;)

    [ciekawe, że ubezpieczyciele pytają o kolor
    samochodu, ale nie pytają o odcień...]

    -=-

    Emeryci to nie awangarda -- są przywiązani do
    klawiatury znacznie słabiej niż do słuchawki...
    Częściej od młodych chorują i wolniej poruszają
    się, dlatego chętniej gadają...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

  • 23. Data: 2018-01-22 11:18:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "Kris" d...@g...co
    >
    > : 3000 minut potrafią wygadać miesięcznie.
    >
    > 100 minut dziennie?
    > Znam ludzi, którzy zanim powiedzą cokolwiek, stracą/zajmą kilka minut.

    Nie wiem czemu, ale kojarzysz mi się z nimi. Też zanim napiszesz coś
    sensownego, to paręnaście tysięcy znaków musi minąć :)

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2018-01-22 11:20:26
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-01-22 o 08:44, Kris pisze:

    > Jakiś promil pewnie
    > To Freemium fajnie brzmi reklamowo i pewnie dlatego to ciągle utrzymuja. Taryfa
    dobra dla jakiś bardzo specyficznych zastosowań typu*- babcia nie potrafiąca dzwonić
    a potrafiąca odbierać tel
    > Ale to sporadyczne przypadki
    > 3 abonamenty w nju opłacam dla emerytów w rodzinie
    > 3000 minut potrafią wygadać miesięcznie. 3 tysiące na osobę nie razem;)

    Babcia nie babcia. Od kiedy jest dostępna ta oferta to z karty (i
    usług) Play już wcale nie korzystam. Tylko pakiet SMS dokupiony do
    standardowego Freemium, i sprawy telefoniczne mam załatwione, kosztuje
    mnie to dokładnie 9zł/mies. Rozmowy i transfer netu w zupełności
    wystarcza. Piszesz o promilu użytkowników VM którzy korzystają z
    Freemium, a pozostali co - co takiego poza owym Freemium oferuje ten
    operator że zdołał przyciągnąć aż 429.9tys użytkowników?

  • 25. Data: 2018-01-22 11:21:11
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    >
    > Firma w 2017 roku odnotowała 100 mln zł przychodu
    > i liczbę klientów na poziomie 430 tys
    >
    > 100 na pół to 200, czyli miesięcznie niemal 2 dychy

    No wiesz, finansów to my im nie wyliczymy na podstawie medialnej
    wypowiedzi prezeski. Osobiście myślę że akcjonariusze VM już nie maja
    złudzeń że w PL zrobią jakiś dobry interes.

  • 26. Data: 2018-01-22 14:55:36
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> [...]
    > takiego poza owym Freemium oferuje ten operator że zdołał przyciągnąć aż

    aktualnie można mieć do jednego totalnego no limitu za 29 kolejny za pół
    tego albo tańszy za 9,50 (połączenia komórkowe, net i smsy)
    Można też mieć 'abonament' ze wszystkimi dobrodziejstwami abonamentu
    (przekierowania, połączenia oczekujące i konferencyjne) bez samej opłaty
    abonamentowej- płacimy ile wydzwonimy

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 27. Data: 2018-01-22 15:11:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 14:55:36 UTC+1 użytkownik tck napisał:

    > Można też mieć 'abonament' ze wszystkimi dobrodziejstwami abonamentu
    > (przekierowania, połączenia oczekujące i konferencyjne)

    Tak z ciekawości: powyższe w prepaid niedostępne?

  • 28. Data: 2018-01-22 15:24:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 15:11, Kris pisze:

    > Tak z ciekawości: powyższe w prepaid niedostępne?

    W prepaid Play działa. Ale Play jest tu chyba chlubnym wyjątkiem wśród
    prepaidów.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2018-01-22 23:34:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2018 10:47:03 +0100, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > podstawową cenę nolimitu w Virgin. Do tego dochodzą ci, którzy płacą
    > więcej. Wychodzi na to, że na freemium i tego typu "nieużywanie" jest

    to raczej gorna granica, bo jesli np placacy klient placi srednio 20
    zl, to juz ich mam 416 tys i na free zostaje tylko tys :-)

    Tak czy inaczej - troche tych placacych klientow maja.
    Ale widac jak latwo mozna zrealizowac "cele marketingowe" - brak
    klientow, to Freemium i juz klientow przybywa.

    J.

  • 30. Data: 2018-01-23 07:53:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 23:34, J.F. pisze:

    > to raczej gorna granica, bo jesli np placacy klient placi srednio 20
    > zl, to juz ich mam 416 tys i na free zostaje tylko tys :-)

    Ale nie ma rozsądnej taryfy w virgin, która kosztuje 20zł. Większość ma
    nolimit, który kosztuje 29zł. Tak więc jak ktoś płaci mniej, to raczej
    0zł, albo jakieś 5zł na sporadyczne rozmowy, albo 9zł za jakiś mały
    pakiet czegoś, tak jak tutaj dyskutant się zwierzał, ale nie 20zł, bo za
    20zł masz nolimit w innej sieci, zamiast jakichś łat z ograniczonymi
    pakietami w Virgin - w Virginie nie siedzą ludzie, którzy nie umieją
    sobie taryfy dobrać.

    > Tak czy inaczej - troche tych placacych klientow maja.
    > Ale widac jak latwo mozna zrealizowac "cele marketingowe" - brak
    > klientow, to Freemium i juz klientow przybywa.

    Nie zauważyłem, aby gdziekolwiek chwalili się konkretnymi danymi
    liczbowymi z freemium, poza tym, że mówili, że sprzedaje się dobrze.

    --
    Liwiusz