  • 31. Data: 2018-01-23 09:38:28
    Temat: Re: Virgin sie sprzeda.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-01-22 o 14:55, tck pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

    > aktualnie można mieć do jednego totalnego no limitu za 29 kolejny za
    > pół tego albo tańszy za 9,50 (połączenia komórkowe, net i smsy)
    > Można też mieć 'abonament' ze wszystkimi dobrodziejstwami abonamentu
    > (przekierowania, połączenia oczekujące i konferencyjne) bez samej
    > opłaty abonamentowej- płacimy ile wydzwonimy

    Czyli coś tam poza Freemium ciekawego oferuja. Ja jednak nadal jestem
    ciekawy jaki procent klientów korzysta z ich usług tylko dlatego że maja
    takie Freemium w ofercie..

  • 32. Data: 2018-01-23 18:02:28
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 21 Jan 2018 03:53:35 +0100, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >To chyba nie tej laski firma tylko Playa :-)

    Ani tej laski, ani Playa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2018-01-23 18:05:32
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 21 Jan 2018 06:36:40 -0800 (PST),
    p...@g...com wrote:

    >Coś w tym jest to już nie te czasy że ktoś tyrał 20 lat w jednej firmie choć
    rozumiem że niektórym trudno to zaakceptować.

    Ja w obecnej firmie tyram już 14 lat. W lutym zaczne 15 ;) Ale ja
    robol jestem, a nie jakiś menago co po kilku latach czuje stagnację :D

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2018-01-23 18:06:44
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 21 Jan 2018 23:44:53 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:

    >To Freemium fajnie brzmi reklamowo i pewnie dlatego to ciągle utrzymuja. Taryfa
    dobra dla jakiś bardzo specyficznych zastosowań typu*- babcia nie potrafiąca dzwonić
    a potrafiąca odbierać tel

    Ja używam Freemium do nawigacji. Do danych traffic w NE zupełnie
    wystarcza.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2018-01-24 22:40:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Jan 2018 07:53:37 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Ale nie ma rozsądnej taryfy w virgin, która kosztuje 20zł. Większość ma
    > nolimit, który kosztuje 29zł.

    Masz jakies dane na po poparcie tej "wiekszosc" ?

    > Tak więc jak ktoś płaci mniej, to raczej
    > 0zł, albo jakieś 5zł na sporadyczne rozmowy, albo 9zł za jakiś mały
    > pakiet czegoś, tak jak tutaj dyskutant się zwierzał, ale nie 20zł, bo za
    > 20zł masz nolimit w innej sieci,

    Ja o sredniej. Jesli jeden placi 9 zl, a drugi 29, to srednia jest 19.
    A trzeci nie placi ... ale w tym przypadku dla tych nieplacacych jest
    nie 1/3 tylko kilka % :-)

    Sprzedaje .. hm :-)

    Ale ja o tym, ze wewnetrznie pani prezes mogla sobie cel postawic, a
    ze np polowy chetnych braklo, to wymyslila Freemium i cel zrealizowano
    w 90%. A co - sam mam dwa, ktore grosza zysku nie przynosza.
    Ale sa "aktywne" :-)

    J.

  • 36. Data: 2018-01-25 07:53:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" p44dq6$c7t$...@n...news.atman.pl

    > Nie wiem czemu, ale kojarzysz mi się z nimi.

    Błędne myślenie/wnioskowanie to choroba umysłowa.

    Mam kilkanaście numerów telefonicznych, ale 30 minut
    (bez czekania na ,,konsultanta'' itp.) starczyć by mi
    mogło na rok, lub dłużej.

    Nie miej pretensji do mnie o to, że rzekomo klasyfikuję
    Cię jako świra -- rzeczywistość Cię ocenia, nie ja.

    Jesteś prawnikiem? Jeśli zechcesz, dam Ci (jeśli Ty
    pokryjesz stosowne koszty) notarialne upoważnienie
    do czytania billingów dotyczących mojej osoby -- sam
    zweryfikujesz swoje myślenie.

    665363835 startował w Plusie, gdzie za 10 pln miałem
    15 minut, które kumulowałem... Wcześniej były numery
    Orange, których nie doładowywałem.

    Od kiedy mam #F, znów nie doładowuję swoich numerów.
    W Asusie mam 2 SIMki -- 3GB z jednej wyczerpałem
    niemal do cna, z drugiej właśnie kończę.

    Ale do rozmów nawet jednej karty (30 minut miesięcznie) mi za dużo.

    -=-

    Powtarzam, abyś nie czuł do mnie urazy -- nie ja
    Cię nazywam świrem, lecz rzeczywistość kreowana
    tu głównie przez Ciebie, bo przez Twe wynurzenie
    co do Twojego fatalnego kojarzenia. [Liwiusz
    kojarzy niczym poseł Budka?]

    -=-

    Na mnie operatorzy GSM nie zarabiają. Ubezpieczyciele
    komunikacyjni straciliby ,,chleb'' gdyby każdy miał
    kolizyjność taką, jak moja. Jedną (najwyższą) składką
    OC można by pokryć wszystkie odszkodowania wypłacone
    z moich (mam na myśli także Volvo, czyli wypłatę nie
    z mojej polisy, ale za wypadek spowodowany przeze mnie,
    jako że ja jeździłem tym samochodem, choć nie ja byłem
    właścicielem tegoż samochodu) polis OC przez około 30 lat.
    (niska kolizyjność --> niskie składki --> niskie zarobki ubezpieczyciele)

    Akurat teraz mam dłuuuuugie rozmowy telefoniczne związane z ubezpieczeniem.
    Zastanawiam się nad tym, dlaczego ubezpieczyciele pytają o kolor samochodu,
    ale już ;) nie o odcień tego koloru... ;)

    Samochód ubezpieczyłem tam, gdzie prawie o nic mnie nie pytano -- 3 razy
    taniej niż tam, gdzie proponowano mi najwyższą cenę. (pytano o pesel,
    nr rejestracyjny itp.)

    -=-

    Kojarzeniowa ciekawostka -- w tak zwanym realu czasami mam pytania typu:

    - starczy panu środków na koncie?

    i propozycje:

    - może oddzwonię, bo Pan chyba nie ma nolimitu

    wraz z wyjaśnieniami typu:

    - znam Pana z netu. ;)

    Ty zaś wiesz ode mnie, że nie mam nolimitu, a jednak kojarzysz absurdalnie...

    -=-

    Jak ja Ciebie kojarzę? Jako nędzarza udającego bogacza.
    I jako niemal bezrobotnego prawnika noszącego nos
    w górze dumnie, żeby nie napisać -- zuchwale.

    Tu dygresYja do pewnej pierdoły :) sędziowskiej zwracającej mi
    nadgorliwe uwagę dotyczącą zadzierania nosa -- muszę zadzierać
    nos, bo mam uszkodzenia w kręgosłupie szyjnym, na co mam dowody.

    Chcieliście być oceniani przez Boga i historię? Oto Bóg Was ocenia.
    I Bóg ocenia, i historia oceni. Jak niegdyś Bóg dał Soso, by wymordować
    polską inteligencję (prawników, lekarzy, nauczycieli i artystów) a w ich
    miejsce powołać ;) nowych (nierzadko analfabetów) tak teraz tenże sam Bóg
    daje Kaczyńskiego.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

  • 37. Data: 2018-01-25 08:07:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" p44buq$and$...@n...news.atman.pl

    > więcej. Wychodzi na to, że na freemium i tego typu "nieużywanie" jest miejsca na
    jakieś 150 tysięcy kart.

    W Virgin mam chyba osiem numerów -- dwie SIMki w Asusie, resztę w etui. ;)
    Virgin chętnie rozdawał SIMki:

    - wysyłał dwie zamiast jednej
    - rozdawał za freeko złote numery
    - trzy dawał za freeko na jeden pesel

    i niewiele żąda za utrzymanie tych SIMek -- dwa razy
    do roku należy odświeżyć numer, by przedłużyć #F.
    Virgin daje bardzo skuteczną obsługę -- w odróżnieniu
    chociażby do a2mobile itp. innych wirtualek.

    BTW -- w a2mobile pracują konsultantki podobne do tych,
    które obsługują profil zaufany. Zanim obsługantki PZ
    dały odpowiedź (akurat pytaniem) na zgłoszenie błędu,
    odebrałem dowód, przy zamawianiu którego powtarzał się
    (przez kilka dni) ww. błąd zgłaszany tym obsługantkom.

    W a2mobile prowadziłem przez wiele dni rozmowę, zanim
    kobiety zrozumiały, o co mi chodzi...

    -=-

    BTW -- nie ja mam numery w a2mobile, lecz moi rodzice.
    Piszę to, gdyż w innym poście piszę o tym, że nie mam
    nolimitów.

  • 38. Data: 2018-01-25 08:22:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5a65bb07$0$567$6...@n...neostrada.pl

    > No wiesz, finansów to my im nie wyliczymy na podstawie medialnej wypowiedzi
    prezeski. Osobiście myślę że akcjonariusze VM już nie
    > maja złudzeń że w PL zrobią jakiś dobry interes.

    Ludzie w Polsce są biedni, zaś tacy jak ja -- i biedni,
    i skąpi, i nie mający z kim (i o czym) gadać.

    Moja matka do rozmów potrzebuje słuchawek, by nie nagrzewać mózgu.
    Mnie rocznie wystarczyłyby dwa kwadranse, gdy nie starty związane
    z czekaniem na ,,konsultanta'' i gadanie o nagrywaniu rozmowy...

    BTW -- nagrywanie bez uprzedzenia niekoniecznie jest nieakceptowalne
    przez polskie sądy. W wypadku sprawy takich jak o mobbing -- takie
    nagrania są postawą. :)

    -=-

    Znane mi typy nagrań audio:

    - uprzedzone tego, co nam jest przeznaczone
    - nieuprzedzone tego, co nam jest przeznaczone
    (z wyjątkiem dotyczących mobbingu itp.)
    - nieuprzedzone tego, co nam jest przeznaczone
    dotyczące mobbingu itp.
    - nieuprzedzone tego, co nam nie jest przeznaczone

    3 początkowe nie są zabronione a ostatni zazwyczaj jest.
    W Sowie był typ ostatni z montażem stosownych urządzeń.

  • 39. Data: 2018-01-25 08:24:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 13weql888l496.9d4c9e1bzqrr$....@4...net

    > klientow, to Freemium i juz klientow przybywa.

    #F to bardzo tania reklama.

  • 40. Data: 2018-01-25 08:35:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Błędne myślenie/wnioskowanie to choroba umysłowa.

    Jak widać jestem całkowicie zdrowy.

    --
    Liwiusz