  • 21. Data: 2017-07-20 17:02:50
    Temat: Re: W 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 14:59, J.F. pisze:

    > W tym szczegolnym przypadku ... moze nie myli az tak bardzo :-)

    Bardzo. Ten artykuł to nie był wywiad z ministrem ani kimś
    z jego kancelarii. Wypowiadał się przedstawiciel wymienionej
    firmy.

    > Minister chce, to szef mowi dziennikarzom :-)

    Czyj szef ? ministra ? Na takiego mówi się premier a nie "szef".

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2017-07-20 17:27:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Bardzo. Ten artykuł to nie był wywiad z ministrem ani kimś
    >z jego kancelarii. Wypowiadał się przedstawiciel wymienionej
    >firmy.

    No nie wiem, nie wiem - wywiad niewatpliwie nie byl z ministrem, ale
    jak juz zszedles na kancelarie, to moze EMP nalezy tak traktowac :-)

    >Czyj szef ? ministra ? Na takiego mówi się premier a nie "szef".

    Szef EMP mowi, a on podlega ... czy nie pod ministra - liczac ostatni
    stopien :-)

    P.S. Ciekawostka
    http://businessinsider.com.pl/wiadomosci/rezygnacja-
    dyrektora-electromobility-poland-krzysztofa-kowalczy
    ka/24qt5f4

    I dokad poszedl ?

    J.

  • 23. Data: 2017-07-20 18:29:15
    Od: p...@g...com

    http://forsal.pl/artykuly/1039581,spolka-electro-mob
    ility-poland-bez-zarzadcy.html

    Zniknął się tuż przed ogłoszeniem wyników konkursu ? Ja sądzę że to dobra decyzja bo
    nawet ślepy widzi że wtopa jest nieuchronna. Myślę że to kwestia miesięcy jeśli nie
    tygodni kiedy media zaczną pisać o Macieju K. byłym prezesie ;-) zaangażowanie
    aktorki do jury i nagrody po kilkadziesiąt tysięcy za wizualizacje to też nie jest
    profesjonalne postępowanie. Zła wiadomość jest taka że pajace zabawią się za naszą
    kasę a potem rozłożą te lewe rączki i powiedzą że oni przecież chcieli dobrze ;-)

  • 24. Data: 2017-07-20 20:52:29
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-20 o 13:36, Miller Artur pisze:

    > a to pisiorskie obietnice są w jakikolwiek sposób wartościowsze od
    > randomowego blogera? w stocznię w Radomiu i megalotnisko lepsze niż
    > Frankfurt też wierzysz?
    >
    > a.

    Siedzibą wiekszości zarządów stoczni francuskich jest Paryż. A co do
    lotniska - z pomocą Chińczyków to się może udać.
    T.

  • 25. Data: 2017-07-21 09:03:31
    Od: robot <a...@o...pl>

    niepołączonych do prądu...

  • 26. Data: 2017-07-21 13:16:43
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-07-20 o 20:52, T. pisze:

    > Siedzibą wiekszości zarządów stoczni francuskich jest Paryż. A co do
    > lotniska - z pomocą Chińczyków to się może udać.
    > T.

    chcesz importowac Chińczyków? :D jedno lotnisko w Radomiu już jest, o
    jego przydatności wiele można powiedzieć. tylko nie to, że jest przydatne.

    a.

  • 27. Data: 2017-07-21 14:02:39
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-21 o 13:16, Miller Artur pisze:

    > chcesz importowac Chińczyków? :D jedno lotnisko w Radomiu już jest, o
    > jego przydatności wiele można powiedzieć. tylko nie to, że jest przydatne.
    >
    > a.

    O przydatności takiej a nie innej zdecydowali włodarze województwa i
    miasta. Chińczyki i tak są, czy chcemy czy nie. Na razie sporo w Afryce
    zainwestowali, teraz może czas na nas. W sumie to wolę Chińczyków niż
    Arabów.
    T.

  • 28. Data: 2017-07-21 15:42:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >nieuchronna.
    >Myślę że to kwestia miesięcy jeśli nie tygodni kiedy media zaczną

    Spoko, przeciez czytasz, ze odejscie dyrektora zarzadzajacego nie
    wplywa na dzialanie spolki.
    Ciekawe tylko co w niej prezes robi, skoro ma dyrektora :-)
    Moze po to, zeby bylo kogo zwolnic przy wtopie :-)

    Mysle jednak, ze do konca kadencji PiS prezes ma stanowisko
    zabezpieczone :-)
    Chociaz ... jak sie kampania zacznie, to moga byc potrzebni winni :)

    A dyrektor ... no coz, moze po prostu za malo zarabial, ilez mozna
    zarobic w spolce z kapitalem 10mln bez innych dochodow :-)

    >zaangażowanie aktorki do jury i nagrody po kilkadziesiąt tysięcy za
    >wizualizacje to też nie jest profesjonalne postępowanie.

    Eee ... a moze to dobry krok z ta aktorka ?
    Powie, ze to jest dobre, to fani kupia.
    A nawet jak nie maja pieniedzy, to inni aktorzy kupia, niektorych stac
    :-)

  • 29. Data: 2017-07-21 22:32:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-07-19 o 23:19, J.F. pisze:
> [...]
    mobility-poland-zapowiada-polskie-samochody-elektryc
    zne-do-wiosny-przyszlego-roku-trafia-na-drogi

> [...]
    > A kto zaplaci ... sie rozlozy w rachunku i nie zauwazysz.
    > Zreszta cholera wie, czy EMP jakies stacje zalozy z wlasnych funduszy,
    > czy tylko bedzie "promowala".
    >
    > Zreszta patrzsylem niedawno na jakies mapki, i gesto tych ladowarek
    > bylo. Kto wie, czy juz teraz by sie nie doliczyl tych 20 tysiecy.
    > Co z tego, i tak kiepsko rozmieszczone, jesli o moje zdanie chodzi :-)
    >
    > Za to czekam, co bedzie z tymi autobusami elektrycznymi z Ursusa.
    > Wielki hit, czy wielki kit.
    > A jak kit, to Ursus moze zbankrutowac .. chyba, ze sie wczesniej HGW

    Taka ładowarka, to w ogóle jest duża inwestycja?
    U siebie w firmie mam gniazdo 125A 400V w budynku przy parkingu.
    Mogę sobie puścić kabel przez okno i będzie ładowało?
    Jeśli tak, to wykopię kawałek rowu, położę w nim kabel, postawię słupek
    ze zwisającym kablem z odpowiednią wtyczką. Kawałek wolnego miejsca na
    parkingu na podjazd i postój podczas ładowania jest. Mogę uruchomić
    stację? Do tego kawiarnia/sprzedaż prasy i książek. Znając
    przedsiębiorczość Polaków, to takich stacji mogą rosnąć tysiące.
    Prąd trójfazowy 400V 125A jest dostępny w wielu miejscach w Polsce, a
    63A to już prawie wszędzie chyba.

  • 30. Data: 2017-07-21 22:35:50
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Poldek <p...@i...eu> wrote:

> [...]
    > przedsiębiorczość Polaków, to takich stacji mogą rosnąć tysiące.
    > Prąd trójfazowy 400V 125A jest dostępny w wielu miejscach w Polsce, a

    Jasne że tak! Dawaj!