  • 11. Data: 2015-08-30 23:30:49
    Temat: Re: W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 zlotych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    news:fea5c50e-506c-4ede-993e-235fe75df267@googlegrou
    ps.com...
    > Jak jestes za granica Polski i pewno nie masz karty
    > do Makro to po chuj Ci te Informacje?

    I znowu zatruwasz usenet farmazonami zamiast
    zrobic to o co Cie ktos grzecznie prosi...
    Czy to az takie trudne dla Ciebie?

    Wyobraz sobie, ze mój brat mieszka w Krakowie
    i szukal kamery - zanim wysle go do Makro na
    drugi koniec miasta chcialem zapoznac sie z produktem.

    Czy teraz napiszesz mi juz co to za kamera czy dalej
    postanowisz zatruwac usenet bezuzytecznymi smieciami?

  • 12. Data: 2015-08-30 23:41:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gazetka Makro artykuly przemyslowe oferta od 1.09 do 7.09 strona 35 Rejestrator jazdy
    VR-100 hit cenowy 29.90 z vat 36,78.

  • 13. Data: 2015-08-30 23:43:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Gazetka Makro artykuly przemyslowe oferta od 1.09 do 7.09 strona 35

    Nic mi to nie mówi. Nie mam tej gazetki!

    > Rejestrator jazdy VR-100 hit cenowy 29.90 z vat 36,78.

    Powtarzasz juz to co bylo znane.

    Podaj mi prosze linka do tej kamery - tego linka którego
    Ci podalo Twoje Google z Polski. Dzieki.

  • 14. Data: 2015-08-30 23:51:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A na allegro probowales wpisac vr100? Albo na Ceneo?

  • 15. Data: 2015-08-31 09:00:18
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    http://bfy.tw/1YVH

  • 16. Data: 2015-08-31 09:48:09
    Temat: Re: W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 złotych
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    oglegroups.com...

    > Jak jestes za granica Polski i pewno nie masz karty do Makro to po chuj Ci
    > te Informacje?

    spróbuję pomóc tym, którzy pytają - oto pierwszy link z google po wpisaniu
    tej frazy

    http://www.cnet.com/products/sony-clie-video-recorde
    r-pega-vr100/

  • 17. Data: 2015-08-31 12:24:40
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-31 o 09:00, Krystek pisze:

    > http://bfy.tw/1YVH

    kolejny dowód na to, ze "czytanie ze zrozumieniem" powinno być
    oddzielnym przedmiotem w szkole, obowiązkowym na maturze.

    @

  • 18. Data: 2015-08-31 13:36:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Miller" <n...@n...com> wrote in message

    > kolejny dowód na to, ze "czytanie ze zrozumieniem" powinno być oddzielnym
    > przedmiotem w szkole, obowiązkowym na maturze.

    Dokładnie...

    Choć trzeba przyznać, że google dają się sprowadzić
    na dobrą drogę gdy doda się keyword "rejestrator"
    zamiast "camera" - no ale trzeba wcześniej wiedzieć
    że tak to w Polsce urządzenie nazywają :-)

    Skoro już wiemy, że chodzi o FOREVER VR-100, to
    wygląda na to, że nie jest warta nawet tych 30zł.
    Zawracanie głowy, bardziej to jest zabawka:
    https://www.youtube.com/watch?v=67F4L2X9lIM

    No nic, dzięki.

  • 19. Data: 2015-08-31 13:38:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "zhbick" <k...@s...de> wrote in message
> [...]
    oglegroups.com...

    > spróbuję pomóc tym, którzy pytają - oto pierwszy link z google po wpisaniu

    :-))) widzę że Ty też masz "inne" google :-))))

  • 20. Data: 2015-08-31 13:56:06
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > :-))) widzę że Ty też masz "inne" google :-))))

    po prostu skorzystałem z zaproponowanej przez kogutka metody, która w
    praktyce pokazała, że po prostu puszcza on brzydkie bąki zamiast podać dane,
    o które Grupa grzecznie prosi