  • 11. Data: 2018-11-01 21:57:37
    Temat: Re: W ciągu roku padły mi 3 karty micro sd
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-11-01 o 22:51, Roman Tyczka pisze:

    > Czego lolujesz? Akurat tu wyjątkowo ma rację.

    Dkaczego wyjątkowo?

    Jak czegoś nie wiem to też pytam.

    --
    animka

  • 12. Data: 2018-11-01 23:28:28
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 1 Nov 2018 22:57:37 +0200, Animka wrote:

    > Dkaczego wyjątkowo?

    Mam Ci tłumaczyć znaczenie słowa wyjątkowo?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 13. Data: 2018-11-02 19:15:50
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-11-02 o 00:28, Roman Tyczka pisze:

    > Mam Ci tłumaczyć znaczenie słowa wyjątkowo?

    Sobie wytłumacz. bo nawet podstawowych spraw nie odróżniasz. Poza tym to
    mało co umiesz.
    Teraz się faktycznie przekonałam, że jesteś jakiś niedorozwinięty.

    --
    animka

  • 14. Data: 2018-11-02 20:35:29
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-10-31 o 22:16, Adam pisze:

    > Nie jest to dziwne.
    > Tak działały karty o oszukanej pojemności.
    > Tyle, że to inny temat.

    Mówimy o padzie dobrej dotychczas karty.

  • 15. Data: 2018-11-04 13:12:13
    Temat: Re: W ciagu roku padly mi 3 karty micro sd
    Od: "n" <...@...e>

    Jakim systemem plików i jakim programem je formatujesz?
    Fat32, NTFS, exFAT, ext4 ?

  • 16. Data: 2018-11-05 22:06:28
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 04.11.2018 o 13:12, n pisze:
    > Jakim systemem plik?w i jakim programem je formatujesz?
    > Fat32, NTFS, exFAT, ext4 ?

    Różnie. W tablecie siedziała 32GB NTFS. W telefonie, kamerze Fat32 i
    exFAT ze względu na to który wspierało urządzenie.
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2018-11-05 22:25:32

    Jest teoria, ze NTFS zabija karty, ale nie wiem czy ja podzielac.
    Na tak sformatowana SDXC 128 GB (ale nie mikro) nagrywam od lat programy w tunerze TV
    i zyje.

    -----