  • 21. Data: 2015-05-27 10:52:02
    Temat: Re: WD Red vs. Green - dlaczego duża różnica w cenie?
    Od: " 666" <...@...6>

    A mnie spokojnie w domowym padł Blue, ciągle nie mogę znaleźć czasu na odzyskanie
    danych (ile kosztuje godzina czasu? 2h x 50
    zł/h?).
    Oczywiście nie wiem, czy Red Pro by też nie padł.

    -----

  • 22. Data: 2015-05-27 10:53:59
    Od: " 666" <...@...6>

    51,5% twierdzi, że warto.
    48,5% twierdzi, że nie warto.
    43,5% nie wzięło udziału w Twoich wyborach.

    -----

  • 23. Data: 2015-05-27 10:59:01
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 10:52, 666 pisze:
    > A mnie spokojnie w domowym padł Blue, ciągle nie mogę znaleźć czasu na
    > odzyskanie danych (ile kosztuje godzina czasu? 2h x 50 zł/h?).
    > Oczywiście nie wiem, czy Red Pro by też nie padł.

    Znajomemu padło Ferrari i musiał jechać do DE do serwisu, wiesz ile
    czasu stracił a podobno Ferrari to takie niezawodne auto.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 24. Data: 2015-05-27 11:20:10
    Od: " 666" <...@...6>

    No zobacz co za idiota, a mógł kupić przechodzone Seicento (a najlepiej Granadę ;))
    miałby wygodniej i wyżej nad głową, a części na
    każdym złomie.

    -----

  • 25. Data: 2015-05-27 11:52:06
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 10:53, 666 pisze:
    > 51,5% twierdzi, że warto.
    > 48,5% twierdzi, że nie warto.
    > 43,5% nie wzięło udziału w Twoich wyborach.

    Żeby nie było wątpliwości.
    Nie miałem żadnych złudzeń, że będziesz w stanie odpowiedzieć.
    Ale popierdolić o testach, wyborach, transporcie, ubraniach zawsze fajnie.
    Widzę znasz się chłopie, znasz się.

  • 26. Data: 2015-05-27 12:10:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 11:20, 666 pisze:
    > No zobacz co za idiota, a mógł kupić przechodzone Seicento (a najlepiej
    > Granadę ;)) miałby wygodniej i wyżej nad głową, a części na każdym złomie.

    Nie miał by +10 do lansu :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 27. Data: 2015-05-27 17:51:10

    Jak pokazuję laskom moje Redy, każda moja ;-))

    -----

  • 28. Data: 2015-05-27 17:53:30

    Jakie pytania, takie odpowiedzi.
    Kup jeden taki, drugi taki, opowiedz nam za trzy lata co tam u dysków słychać.

    -----