  • 11. Data: 2010-08-19 12:47:09
    Temat: Re: Warszawa-Ustka - którędy?
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 19 Sie, 11:53, Bartosz Czerwonka <b...@w...pl> wrote:

    > Przy okazji - jakkolwiek nie jest to droga krajowa i w sumie na stronie
    > GDDKiA nie musi być informacji, to... znacie może jakieś miejsce, gdzie
    > takie dane są przedstawione dla wszystkich (no, większości) kategorii dróg?

    na www.mapa.targeo.pl w nowej wersji akurat ten remont kolo
    Koscierzyny i neiprzejezdna droga sa zaznaczone.
    nie wiem czy byl zaznaczony 3 tygodnie temu. ale generalnie sporo info
    drogowych na tej mapie jest zaznaczonych

  • 12. Data: 2010-08-19 13:03:24
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    IMHO niestety nie jest dobrze oznakowany. Skret w lewo z DW214 owszem
    widoczny. Potem droga caly czas prosto i nie ma strzalki nakazujacej
    odbicie w prawo. mi nie bardzo pasowalo ze zbyt dlugo jade na Zachod
    zamiast odbijac na Polnoc, stanalem wyciagnalem atlas bedac w
    Juszkach ... i wydedukwalem ze chyba jednak zadaleko pojechalem. Wiec
    zawrocilem i po kilku km dopiero z przeciwnej strony byla wielka
    tablica o objezdzie pokazujaca skret tym razem w lewo przez Wdzydze.
    Tak wiec informuje o skrecie dopiero tych co sie zagalopuja pojada za
    daleko i maja orientacje w przestzreni ze chyba jada bardziej na
    Zachod niz na polnoc i zawroca

    Dikładnie tak było w moim przypadku, tylko zorientowałem się dużo dalej i
    postanowiłem się nie wracać tylko pojechać do DW235.

  • 13. Data: 2010-08-19 14:21:35
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    Dzięki za wszystkie posty.

    Poprawcie mnie pls, jeśli jestem w błędzie, ale skoro na Karczemkach
    armageddon, w Kościerzynie objazd, na którym można się mocno pogubić, to
    najmniej ryzykowne wydają się radary w Borach Tucholskich. Dziecko, o
    ile nie będzie odbywało porannej drzemki, jest wrażliwe na korki
    (jechać!!! nie stać!!!) i na zbyt długą jazdę...

    ?

    pzdr
    cisiek

  • 14. Data: 2010-08-19 20:47:50
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 08:44:00 +0200, "Vlad The Ripper"
    <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> wrote:

    >Jakieś 3 tygodnie temu przed Kościerzyną była zamknięta droga i wytyczony
    >objazd, oznakowany tak, że łatwo się pogubić, marnymi drogami przez lasy.
    >Straciłem godzinę i nadłożyłem z 50 km.

    A to się zgadza. Objazd oznakowany fatalnie, gdyby nie nawigacja to
    pewnie bym też nieźle nadrobił.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2010-08-19 20:48:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 09:38:10 +0200, Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>
    wrote:

    >Co istotne, nie było informacji o zamkniętym odcinku na stronie GDDiK.

    Trudno żeby była informacja w GDDKiA skoro to droga wojewódzka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2010-08-19 22:13:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 20:48:40 +0200, jerzu wrote:
    >On Thu, 19 Aug 2010 09:38:10 +0200, Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>
    >
    >Trudno żeby była informacja w GDDKiA skoro to droga wojewódzka.

    A co - nie moze byc informacji w jednym punkcie ?
    Szczegolnie ze wchodzi TMC.

    Zaraz .. kto zarzadza drogami wojewodzkimi ? o WDDW nie slyszalem :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-08-19 22:33:26
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Marcin K." <k...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 19 Sie, 00:15, "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    wrote:

    > W zeszły weekend z Jastrzębiej Góry do centrum DC w sobotę wieczorem jadąc
    > dosyć spokojnie wracałem przez Wejherowo, Chwaszczyno, obwodnica, A1,
    > Grudziądz, Wąbrzeźno, Brodnica, Rypin, Sierpc w 5 godzin + pół godziny na
    > 2
    > przerwy paliwowo/nocnikowe.

    > Wabrzezno-Brodnica?

    Tak bo musiałem helikopter omijać. Kawałek jedzie się na Golub a potem jest
    odbicie w lewo na Brodnicę. Normalnie bym tak nie jechał.

  • 18. Data: 2010-08-19 22:50:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 22:13:16 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Zaraz .. kto zarzadza drogami wojewodzkimi ? o WDDW nie slyszalem :-)

    Zarządy dróg wojewódzkich.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2010-08-20 09:23:45
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > najmniej ryzykowne wydają się radary w Borach Tucholskich. Dziecko, o ile
    > nie będzie odbywało porannej drzemki, jest wrażliwe na korki (jechać!!!

    Byłbym tego samego zdania. Wybrać dróżkę
    Sierpc>Rypin>Golub>Wąbrzeźno>Świecie>Chojnice>Bytów>
    Słupsk.
    Jedziesz z dzieckiem, to pewnie nie będziesz szalał, a droga chyba
    najkrótsza w sensie odległości.