  • 11. Data: 2019-09-10 13:54:20
    Temat: Re: We Wrocawiu dużo hulajnóg
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:cc8b865f-3eae-47c5-b43f-54381d0be7e3@go
    oglegroups.com...
    >Ale ich praktycznie nie ma. W Warszawie piesza zostala poturbowana
    >przez hulajnogiste na hulajnodze. Dostala mandat bo na chodniku byla
    >jej wina.
    >Hulajnogiscie nic sie nie stalo. Przez rok dwa wypadki smiertelne na
    >cala Europe.

    Czy na caly Londyn ?

    >Na dodatek hulajnogisci zgineli.
    >W Polsce w szkolach na lekcjach wf jest 30 tysiecy wypadkow z tego 10
    >smiertelnych. Zburzyc sale gimnastyczne i zakazac wfu.

    No gdzie - zostawic i uczyc jezdzic na hulajnogach bezpiecznie :-)

    >W Polsce w cztery miesiace topi sie dwa razy wiecej ludzi niz ginie w
    >wypadkach drogowych.

    Oj chyba nie
    http://statystyka.policja.pl/st/wybrane-statystyki/u
    toniecia

    Teraz wyjdzie ze 300, a wyjatkowo cieple lato.

    >Wprowadzic calkowity zakaz kapieli.

    Wladza jest za :-)

    J.

  • 12. Data: 2019-09-10 14:12:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 10 Sep 2019 04:21:06 -0700 (PDT), w
    <c...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > W Warszawie piesza zostala poturbowana przez hulajnogiste na hulajnodze. Dostala
    mandat bo na chodniku byla jej wina.

    Nie dostała -- policja cofnęła mandat (w domyśle -- uznano winę hulajnogowca).

  • 13. Data: 2019-09-10 15:17:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Tue, 10 Sep 2019 04:21:06 -0700 (PDT), w
    ><cc8b865f-3eae-47c5-b43f-54381d0be7e3@googlegroups.
    com>, Zenek
    <4...@g...com> napisał(-a):

    >Nie dostała -- policja cofnęła mandat (w domyśle -- uznano winę
    >hulajnogowca).

    Czyli jednak dostala, a potem zabrano :-)

    Ale domysl czy nie za duzy ?
    Widac policja, pod naciskiem internetu, nie dopatrzyla sie wykroczenia
    w jej poruszaniu :-P

    J.

  • 14. Data: 2019-09-10 17:00:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Policja nie moze cofnac mandatu. Tylko sad moze to zrobic. Jest juz prawomocny wyrok?

  • 15. Data: 2019-09-10 17:53:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Źródło www.danezdupy.net?

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2019-09-10 17:56:05
    Od: p...@g...com

    Cierpliwości. Po delikatnej perswazji kulsony zrozumiały swój błąd i próbują go
    naprawić ;-)

    http://www.brd24.pl/rozmowy/doprowadzil-do-wycofania
    -mandatu-dla-turystki-potraconej-przez-hulajnogiste-
    zdradza-nam-kulisy/

  • 17. Data: 2019-09-10 18:16:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 10 Sep 2019 17:53:19 +0200, w <5d77c6ec$0$514$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Źródło www.danezdupy.net?

    Był wywiad z jakimś lekarzem.
    10, w tym 1 z poważnym złamaniem żuchwy. Dziennie.

  • 18. Data: 2019-09-10 18:30:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.09.2019 o 18:16, r...@k...pl pisze:

    > Był wywiad z jakimś lekarzem.
    > 10, w tym 1 z poważnym złamaniem żuchwy. Dziennie.

    10 lat temu był wywiad z lekarzem:

    http://wyborcza.pl/1,95891,6828746,Morderca_jest_kim
    s_innym__niz_to_opisuja_media.html

    "W 24-godzinny ostry dyżur urazowy w zwykły dzień tygodnia z terenu
    Warszawy trafia do oddziału ratunkowego co najmniej 15 osób (cięższe
    przypadki, w tym niektóre skrajnie ciężkie) oraz 30 na ortopedię
    (lżejsze przypadki - złamania kończyn, bez urazu głowy i narządów
    wewnętrznych) - osób przejechanych podczas próby przekroczenia jezdni na
    przejściu dla pieszych. I jeszcze jedna do kilku osób, które trafiają
    już nie do nas, ale bezpośrednio do Zakładu Medycyny Sądowej - na sekcję
    zwłok."

    Teza spoko - dane z dupy/ 45 potrąceń na pasach dziennie w jednym tylko
    szpitalu, z samej Warszawy. Wymnóż sobie i porównaj ze statystyką
    policyjną. Tak jak pisałem - dane z dupy.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2019-09-10 18:32:27
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-10 13:08, t-1 wrote:

    > Pokrzywdzonych.

    Brak tutaj pokrzywdzonych.

  • 20. Data: 2019-09-10 19:01:33
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-09 12:21, J.F. wrote:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup
    >
    > We wrocku sa juz trzy sieci "wypozyczen" (limes, hive i bird), ale w
    > Warszawie juz chyba z 5.

    Tak ogólnie to https://takeanddrive.eu/map.html

    "Obsługujemy Lime, Hive, Click2Go, Easyshare, Vozilla, MiiMove, Panek,
    4mobility, Blinkee, Hop.City, EcoShare, Yumi, GoScooter, SCROOT,
    CityBee, GreenGoo, Tauron (eCar), Innogy Go, Hulaj, Volt Scooters,
    Quick, logosharing, Naminuty.pl, Wavelo, Mevo i innych :) "