  • 11. Data: 2011-06-27 01:20:58
    Temat: Re: Weekend bez ofiar ?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-26 23:41, Mroziu pisze:

    > Hmm, a tam przypadkiem przepisowe nie wynosi 120km/h? :P

    :) to był dowcip. Jak bym napisał, że jechali 70 to nie była by prawda.

    IMO jechali stanowczo za wolno.

  • 12. Data: 2011-06-27 11:15:09
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 26-06-2011 22:42, megrims pisze:
    > W dniu 2011-06-26 20:25, _he(R)sk_ pisze:
    > (ciach)
    >>

    > Ja to widzę tak:
    >
    > Brakuje skutecznej reklamy społecznej na temat bezpieczeństwa w ruchu
    > drogowym. Jak by w porze najlepszej oglądalności codziennie przez
    > całe wakacje dawali coś takiego
    > http://www.youtube.com/watch?v=1krqhCX3OcI ,
    >
    > to może by to coś dało.

    myslalem kiedys nad czyms podobnym. z tym ze w moim odczuciu lepiej
    byloby puscic ostatnie minuty prawdziwej rozprawy z wyrokiem skazujacym
    na np 12 lat za spowodowanie wypadku ze skutkiem smiertelnym. po calej
    rozprawie dla niekumatych można by dolozyc moral w postaci przekreslonej
    kariery, rozbitej rodziny itp itd.

  • 13. Data: 2011-06-27 11:22:46
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 26/06/2011 21:42, megrims wrote:
> [...]
    >
    > Brakuje skutecznej reklamy społecznej na temat bezpieczeństwa w ruchu
    > drogowym. Jak by w porze najlepszej oglądalności codziennie przez

    E tam, dobranocki. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=9krX9fHAfHM

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 14. Data: 2011-06-27 11:30:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]

    > Brakuje skutecznej reklamy społecznej na temat bezpieczeństwa w ruchu
    > drogowym. Jak by w porze najlepszej oglądalności codziennie przez

    Może lepiej coś bardziej realnego?
    http://www.liveleak.com/view?i=3a8_1292432944

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-06-27 11:34:58
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Jak widze takie glupie pipy lub debili za kierownica to jestem za aborcja..

  • 16. Data: 2011-06-27 11:52:54
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 27/06/2011 10:30, DoQ wrote:

    > Może lepiej coś bardziej realnego?
    > http://www.liveleak.com/view?i=3a8_1292432944

    Ładne, dodałbym jeszcze to, bo pięknie pokazuje co zostaje z samochodu:

    http://www.youtube.com/watch?v=PhIsgxMs4iQ

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 17. Data: 2011-06-27 11:56:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-27 11:22, kamil pisze:

    > E tam, dobranocki. :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=9krX9fHAfHM

    Zaraz się zaczną wrzaski, że to narusza coś tam itd.

    Jestem jak najbardziej za takimi filmikami, które ludziom
    parę rzeczy uświadomią.

  • 18. Data: 2011-06-27 11:59:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2011 11:52, kamil pisze:

    > Ładne, dodałbym jeszcze to, bo pięknie pokazuje co zostaje z samochodu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=PhIsgxMs4iQ

    Widziałem to wcześniej, ale bez zdjęć po wypadku... daje do myślenia,
    szkoda ludzi z ciężarówki.
    Oczywiście pewnie wszystkiemu winna jest droga i frajerzy turlający się
    stówką.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 19. Data: 2011-06-27 12:08:06
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > E tam, dobranocki. :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=9krX9fHAfHM

    No proszę, są kraje, gdzie zauważyli, że wypici i właściciele BMW to nie
    główna przyczyna wypadków.

    U nas trzeba wywalać kupę kasy na kampanie, gdzie mówi się o bzdurach,
    tym samym uświadamiający tych co powodują wypadki, że jeżdżą bezpiecznie.

    Ciekawe czy to przypadek, że akcja bezpieczny weekend zakończyła się,
    rekordem w ilości zabitych.

    A.

  • 20. Data: 2011-06-27 12:08:55
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 27/06/2011 10:59, DoQ wrote:

    > Widziałem to wcześniej, ale bez zdjęć po wypadku... daje do myślenia,
    > szkoda ludzi z ciężarówki.
    > Oczywiście pewnie wszystkiemu winna jest droga i frajerzy turlający się
    > stówką.

    Wyjąłeś mi to z ust kolego. No i gdyby tam ktoś z PMSu jechał, opanował
    by samochód szybką kontrą, drugą ręką ratując niemowle z płonącego budynku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil