  • 31. Data: 2019-09-20 11:17:04
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 20.09.2019 o 10:16, mrvtktjv pisze:
    >  Nie słyszałem, aby któryś operator aktywował to na zasadzie "wysłania
    > ustawień VoLTE/VoWifi i już". I do tego aspektu odnosiłem się w
    > cytowanej wiadomości.

    A co sądzisz o aplikacji Orange wifi calling?  Zainstalowałem i jak na
    razie sprawuje się super! Żeby było śmieszniej - telefon chyba nie ma
    fabrycznej funkcji VoWifi. Chyba nie ma bo nigdzie nie widzę opcji "łącz
    przez wifi".

    Wracając do aplikacji wifi calling Orange - aplikacja uruchamia w
    telefonie sieć VPN z swoimi ustawieniami.

  • 32. Data: 2019-09-20 11:43:59
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 20.09.2019 Trybun <M...@j...ru> napisał/a:

    > Z Andkiem też nie jest tak źle - niektóre firmy deklarują dłuższe
    > wsparcie aktualizacyjne, np Nokia. Ogólnie największy problem to ilość
    > producentów korzystających z Androida, a każdy z niech stosuje inną
    > politykę aktualizacyjną i przede wszystkim w tym słabość sprzętu w
    > odniesieniu do Apple i jego systemu.

    Otóż to. Na szczęście Google wreszcie wpadł na to, że aktualizacje
    komponentów systemu niezależnych od producenta mogłyby być
    dystrybuowane via google play.

    https://9to5google.com/2019/04/10/android-system-upd
    ates-play-store/

    Lepiej późno, niż wcale- jak mawiała babcia spóźniając się na pociąg...

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 33. Data: 2019-09-20 12:34:36
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 20.09.2019 11:17, Trybun wrote:
> [...]
    > przez wifi".
    >
    > Wracając do aplikacji wifi calling Orange - aplikacja uruchamia w
    > telefonie sieć VPN z swoimi ustawieniami.
    Słyszałem o aplikacji, ale osobiście z niej nie korzystałem. Takie
    uniwersalne podejście to moim zdaniem krok w dobrą stronę, bo jest (na
    ile to możliwe) niezależne od urządzenia.
    Z ciekawości - jaki ona ma wpływ na czas pracy na baterii? Odczuwalny?

    I dzięki za garść informacji dotyczących technicznych "kulisów".
    Zaciekawiło mnie to zastosowanie API VPN-a. Będę musiał jeszcze poczytać
    na jej temat.

  • 34. Data: 2019-09-20 17:37:49
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 20.09.2019 o 12:34, mrvtktjv pisze:

> [...]
    >
    > I dzięki za garść informacji dotyczących technicznych "kulisów".
    > Zaciekawiło mnie to zastosowanie API VPN-a. Będę musiał jeszcze

     Właśnie dowiedziałem się że Orange wycofał ten program z Sklepu
    Google. U mnie, czyli  oficjalnego użytkownika jeszcze do lutego 2020
    powinien chodzić, jednak nie mogę uruchomić już teraz.

    Bateria prawie wcale nie używana, ale być może to nie za sprawą samej
    aplikacji, tylko że na czas jej włączenia w telefonie włączałem tryb
    samolotowy.

  • 35. Data: 2019-09-20 17:38:31
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 20.09.2019 o 11:43, Dominik Ałaszewski pisze:

> [...]
    ates-play-store/

    > Lepiej późno, niż wcale- jak mawiała babcia spóźniając się na pociąg...

    Super, tylko czy to się uda? Każdy produkt to inna specyfikacja, tak
    więc i sami producenci by musieli włączyć się do projektu. Problem w tym
    że ich bardziej interesuje sprzedaż nowych niż modernizowanie już
    sprzedanych.

  • 36. Data: 2019-09-22 21:38:01
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2019-09-20 o 11:16, Trybun pisze:

    > I całą kupę różnych rzeczy można tam znaleźć, jednak program do wifi
    > calling dla Play to unikat.

    Nie program do WiFi Calling dla Play bo chyba nic takiego nie istnieje.
    Byl tam opisany sposob instalacji ROMu brandowanego dla Playa dla
    telefonu 1 simowego na telefonie niebrandowanym dual sim.

    > Z Andkiem też nie jest tak źle - niektóre firmy deklarują dłuższe
    > wsparcie aktualizacyjne, np Nokia.

    Ostatnio wszedl Android 10 i producenci przedstawiaja listy, ktore
    telefony dostana takie aktulizacje. Samsungowy flagowiec dwie generacje
    wstecz czyli S8 - brak aktualizacji. Sredniak Nokia 6 z 2017 brak
    aktualizacji. Wiec porownujac aktualizacje iPhonea z Androidem jest
    przepasc.

    > Ogólnie największy problem to ilość
    > producentów korzystających z Androida, a każdy z niech stosuje inną
    > politykę aktualizacyjną i przede wszystkim w tym słabość sprzętu w
    > odniesieniu do Apple i jego systemu.

    Apple zarabia nie tylko na sprzedazy sprzetu ale takze na wielu
    uslugach: muzyka, aplikacje, Apple Pay itd. W swiecie Androida sytuacja
    jest inna. Producent sprzedaje sprzet i dla niego to koniec interesu.
    Producent nie zarobi dopoki klient nie kupi nastepnego sprzetu. Dlatego
    nie ma sie co dziwic, ze producent nie jest zainteresowany
    aktualizacjami. Z kolei Google zarabia na uslugach wiec chce przekonc
    ludzi zeby korzytali np. z Google Pay obiecujac im m.in. bezpieczenstwo.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 37. Data: 2019-09-22 23:46:23
    Od: ? on the tree because the monkeys are hunted ? <s...@u...spijaczu.kutasowki.invalid>

    Am Sun, 22 Sep 2019 21:38:01 +0200 wrote
    Marcin:

    > obgryziony zgnilek zarabia nie tylko na sprzedazy sprzetu

    Glownie na *obciaganiu* lacha z glupcow,
    ktorzy wieloktotnie przeplacaja za odpad,
    ktory nalezy wyrzucic!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Najparszywsze ZLODZIEJE pod lupa:
    http://bit.ly/2mk64rX

  • 38. Data: 2019-09-23 05:38:21
    Temat: Re: Wireless Ethernet Compatibility Alliance calling
    Od: ? on the tree because the monkeys are hunted ? <s...@u...spijaczu.kutasowki.invalid>

    On 05.09.2019 10:08:32, Trybun writes in
    > Dziwne, z tego co wiem to w SRay trzeba aktywować taska usługę,

    Wyraznie pisalem, ze 'abo' mam w WodaLej
    .pt, czyli bedac w neoPRLu jestem w sieci
    "szwendanej" (po jew'sku 'roaming'). Widac z
    tego ze "moski" nie chca robic z siebie
    frajera przed obcymi turystami; popisuja sie
    standartem 'Wireless Ethernet Compatibility
    Alliance calling'. A swoim maja w dupcysi i
    wymyslaja rozne pojebstwa.

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow:
    http://bit.ly/2U5oXdf

  • 39. Data: 2019-09-23 09:58:00
    Od: p...@g...com

    -- Ostatnio wszedl Android 10 i producenci przedstawiaja listy, ktore
    telefony dostana takie aktulizacje. Samsungowy flagowiec dwie generacje
    wstecz czyli S8 - brak aktualizacji.

    to pewne ? jeśli s8 dostanie kopa a taki ogórek jak mi a2 lite przejdzie to samsung
    nieźle wydyma klientów :-)

  • 40. Data: 2019-09-23 10:14:37
    Od: p...@g...com

    --Nie program do WiFi Calling dla Play bo chyba nic takiego nie istnieje.
    Byl tam opisany sposob instalacji ROMu brandowanego dla Playa dla
    telefonu 1 simowego na telefonie niebrandowanym dual sim.

    to hardcore dla 99% użytkowników :-) dla nich raczej zalecam studiowanie list
    kompatybilności operatorów dopóki sytuacja się nie unormuje