  • 41. Data: 2015-07-20 19:26:09
    Temat: Re: Windows-8 vs. FTDI
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    s...@g...com wrote:

    > 2) A poza tym, że umiesz zwyzywać od ciuli i buroków, i wszystko mnie przerasta, to
    czy
    > mógłbyś zasugerować jakieś konkretne rozwiązanie tego technicznego
    problemu? I co? Zatkało
    > kakało.... Tylko nie odpisuj, że za darmola nie będziesz robił.I tak
    nie dałbyś rady.

    Prowadząc dyskusję w ten sposób *naprawdę* liczysz na to,
    że komuś będzie chciało się poświęcić czas i Ci pomóc?

    Pozdrawiam, Piotr

    PS. Nie, ja nie wiem. Ale nie sądzę, że to wina MS...

  • 42. Data: 2015-07-21 00:56:51
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    J.F. pisze:
    [..]
    > Ja tam nie wiem, ale tak naiwnie mi sie wydaje, ze jak producent robi
    > cos przeznaczone do wspolpracy z Windows, to powinien miec jakiegos
    > speca, ktory zna sie na pisaniu driverow pod tenze Windows.
    >
    > Owszem - to oznacza koniec malych producentow ...

    A może w drugą stronę, mały-miękki zawsze pisał swoje sterowniki do
    masowo produkowanych peryferii, grafika, muzyka, drukarki itp, zwykle
    były mocno okrojone w porównaniu ze sterownikami producenta ale były i
    zaraz po zainstalowaniu systemu zwykle sprzęt działał od ręki.
    Win7 był reklamowany jako system zawierający sterowniki "do
    wszystkiego". Mocno się zdziwiłem kiedy nie obsłużył karty dźwiękowej
    PCI Creative , producent się wypiął i umieścił ją na liście "już
    wyszły", M$ się wypiął bo stara albo mają ostre cięcia kosztów na
    programistach.
    W rezultacie XP wrócił do łask.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 43. Data: 2015-07-21 07:23:01
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-07-21 00:56, AlexY wrote:
    [...]
> [...]
    > PCI Creative , producent się wypiął i umieścił ją na liście "już
    > wyszły", M$ się wypiął bo stara albo mają ostre cięcia kosztów na
    Nie używam kart Creativa, ale obiło mi się o uszy, że to właśnie
    Creative kładzie lachę na użytkowników ich starszych kart.

    W każdym razie mi Win 7 ładnie wykrył kartę na jakiej kostce Analoga
    czego poczciwy XP nie potrafił.

  • 44. Data: 2015-07-21 13:07:12
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    JDX pisze:
    > On 2015-07-21 00:56, AlexY wrote:
    > [...]
    > Nie używam kart Creativa, ale obiło mi się o uszy, że to właśnie
    > Creative kładzie lachę na użytkowników ich starszych kart.

    To akurat była druga karta jaką sprawdzałem, pierwsza to równie stara
    yamaha, sytuacja identyczna. Ogólny cel był taki że płyta główna nie ma
    wzmacniacza, więc albo wzm zewnętrzny albo stara działająca karta. Nie
    mogło być tak łatwo.

    > W każdym razie mi Win 7 ładnie wykrył kartę na jakiej kostce Analoga
    > czego poczciwy XP nie potrafił.

    Ciężko wytłoczyć płytę ze sterownikami do sprzętu którego jeszcze nie
    ma, może to ten problem?

  • 45. Data: 2015-07-21 16:19:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    J.F. pisze:
    [..]

> [...]
    >PCI Creative , producent się wypiął i umieścił ją na liście "już
    >wyszły", M$ się wypiął bo stara albo mają ostre cięcia kosztów na

    No coz, ze sie tak wyraze - specjalnie mnie nie dziwi, ze jakiegos
    zaprzeszlego produktu nikt juz nie chce wspierac.
    Po co - dla 10 uzytkownikow ?

    Z drugiej strony - swietnie sie to wpisuje w filozofie "postarzania".

    Mnie wkurzyl swego czasu ASUS - instaluje Windows Server na komputerze
    ... nie ma drivera do plyty glownej.
    Dzwonie do Asusa "to jest plyta przeznaczona do workstation, wiec nie
    ma sterownikow do systemow klasy Server".

    J.

  • 46. Data: 2015-07-22 01:11:59
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    >
    > No coz, ze sie tak wyraze - specjalnie mnie nie dziwi, ze jakiegos
    > zaprzeszlego produktu nikt juz nie chce wspierac.

    No patrz pan.. a linux wspiera, można?

    [..]

  • 47. Data: 2015-07-22 08:45:49
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Jul 2015 18:35:10 +0200, Piotr Wyderski

    A dlaczego nie przejść na bluetooth?

  • 48. Data: 2015-07-22 20:14:34
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    slawek wrote:

    > A dlaczego nie przejść na bluetooth?

    Apage, większego syfu niż BT ludzkość od dawna nie wymyśliła...
    Ale kierunek może być słuszny, jeżeli pisownię Bluetooth zmodyfikować
    tak, by wyszło "WiFi"... ;-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 49. Data: 2015-07-24 18:58:44
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    gupi chuj nawet nie łaska napisac, czy mu to pomogło...