  • 51. Data: 2017-06-02 16:52:06
    Temat: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-02 o 13:24, Marek pisze:

    > przecież w każdym stockowym jeste ten sam i nazywa się Gmail.

    Nie pamiętam, abym widział Gmaila.
    Odpaliłem starego Samsunga z Androidem 4.3 - nie ma Gmaila, jest chyba
    to, co opisywał Liwiusz: E-mail v. 4.2.
    Taką zresztą ikonkę i program pamiętam najczęściej.

    Jednak wydaje mi się, że w różnych telefonach i tabletach androidowych
    spotykałem także inne programy - a zdarzało mi się trochę tego
    konfigurować dla ludzi.
    Może być też, że to były programy preinstalowane przez jakąś sieć
    sprzedającą telefony.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 52. Data: 2017-06-02 17:16:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-02 o 16:40, ALEX MR pisze:

    > Bo inne OSy powinny być zakazane. Andek Andek uber alles.

    To też nie jest, niestety dobre. Tak jak w ewolucji - jak ktoś/coś żyje
    bez presji środowiska, to ulega wynaturzeniu, a w kocu wymarciu.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2017-06-02 18:18:02
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 2.06.2017 o 17:16, Liwiusz pisze:

    > To też nie jest, niestety dobre. Tak jak w ewolucji - jak ktoś/coś żyje
    > bez presji środowiska, to ulega wynaturzeniu, a w kocu wymarciu.

    Przecież Ciebie CIESZY że umarł, więc może się zdecyduj :-P

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 54. Data: 2017-06-02 18:24:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To też nie jest, niestety dobre. Tak jak w ewolucji - jak ktoś/coś
    >żyje bez presji środowiska, to ulega wynaturzeniu, a w kocu wymarciu.

    Ale tu akurat presja srodowiska byla.
    Ale widac za mala ... pewnie dlatego, ze dochody z innych zrodel rosna
    :-)

    Co prawda Nokii dochody nie rosly, a presja i tak nie pomogla :-)

    J.

  • 55. Data: 2017-06-02 18:26:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >trochę tego konfigurować dla ludzi.
    >Może być też, że to były programy preinstalowane przez jakąś sieć

    Ale o ile pamietam, to Gmaila widzialem "zawsze".
    Ale faktycznie, jest i druga ikonka od poczty ..

    A moze to po prostu niechec do dzielenia sie z googlem haslem do
    poczty - Gmail przeciez innych serwerow nie obsluguje ?

    J.

  • 56. Data: 2017-06-02 18:37:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rada.pl...
    On Fri, 2 Jun 2017 09:12:06 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To jaki masz problem z nimi??

    Bo niby sa, a jakby ich wcale nie bylo :-)

    >Od 5.0 masz możliwość zdjęcia pojedynczych uprawnien licząc się z
    >null ptr.

    A jak ? Byla jakas furtka bodajze w 4.2, ale zamkneli.

    >baza znajomych, grupa społeczna, targetowanie reklam

    >targetowanie reklam

    >autoryzacja

    Jaka autoryzacja ?

    >nagrywanie i upload kontentu

    Potrafi to zrobic ?

    Chyba, ze to ta nowa wersja, ktorej nie chce instalowac :-)

    >włączanie/wyłączania kompatybilnych/lub nie funkcji z danym
    >urządzeniem

    A to chyba jakas bardziej ogolna funkcja by sie przydala, a nie
    indentyfikator.

    Targetowanie reklam, nazwijmy rzecz po imieniu :-P

    >Tak. Ale są monety gdy tego nie chcę.

    No i wlasnie wymyslili wakelocka do sterowania.

    .>Mogę nie chcieć.

    To po co ustawiles ? :-)

> [...]
    >idiota programista uznał że będzie fajnie w ciągu godziny 100 razy
    >wybudzić. Konkretny przykład: tygodni temu była tutaj dyskusja o wifi
    >Calling. przetestować aplikacje Plusa w tym temacie. malowałem rano
    >na tablecie , po odpaleniu okazało się że wymaga jakiś dodatkowych
    >rejestracji Nie chciało mi się tego robić. Po południu biorę leżący i
    >od rana nie używany tablet i widzę bateria zjechała szybciej niż
    >zwykle. Odpalam Wakelock detektor I co widzę? Wifi calling przez te
    >kilka godzin wybudził alarmem ponad 2600 razy. No żesz kurwa mać.

    Ale zakladajac milion instrukcji na sprawdzenie, to nadal mamy pare
    sekund czasu procesora.
    A pardon, to instrukcje javy, to moze pare minut czasu procesora.

    Cos wiecej jest sp* :-)

    >Po co aplikacja nie skonfigurowana nawet jeszcze i nie użyta już
    >alarmem wybudza??

    No jak to po co - sprawdza, czy juz jest skonfigurowana :-)

    Poza tym przeciez sam piszesz, ze to juz nie sa programy, tylko
    rozszerzenia systemu, to widac tak trzeba :-P

    J.

  • 57. Data: 2017-06-02 20:41:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 2 Jun 2017 18:37:07 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No i wlasnie wymyslili wakelocka do sterowania.

    Nie o to chodzi. Ja nie mialbym nic przeciwko wakelockom gdyby była
    alternatywna opcja "ignore wakelock, force sleep" bez kernelowania
    kompili. Tak jak w latopie zamykam klapę i dopoki jej nie podniosę
    nie ma prawa wstać. Tyle i tylko tyle.

    --
    Marek

  • 58. Data: 2017-06-02 20:47:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Przyjazny"

    > Microsoft chciał zawojować tym Andoida/iOS - niby jak??

    Ja mam bezpośrednie porównanie Windowsa 8.1...
    ---
    Ale tego systemu już nie ma, jest Windows 10 :-)

  • 59. Data: 2017-06-02 20:47:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > A da się w androidzie ściągnąć pocztę nie zgadzając się na
    > synchronizację urządzenia i wysyłanie swoich plików na serwery
    > googla ?

    A są wysyłane i jak to sprawdzić?
    ---
    ROTFL

  • 60. Data: 2017-06-02 20:49:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > a synchronizacja to również wysyłanie swoich plików na serwery.

    Jakich plików?
    ---
    W linuksie wszystko jest plikiem ;-)