  • 71. Data: 2017-06-05 20:13:48
    Temat: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-05-30 o 09:34, Marek pisze:
> [...]
    > wyglądają prymitywnie, jak dostosowane tylko do monochromatyxznego LCD.
    > - widgety na poziomie Athena Widget sprzed 30 lat, button to
    > ramka-prostokąt z 4 kresek, rotfl
    > - brak kompletnie konekwencji w widgetowaniu, trudno wyczuć co jest
    > tylko labelem a co obiektem klikalnym
    >
    > Czy style widgetow można zmienić przez modyfikację resource'ow jak w
    > Androidzie czy się nie da i tak ma być? Próbowałem znaleść w
    > ustawieniach coś co zmieniło by ten motyw "monochromatyczny lcd" na coś
    > bardziej przyjaznego ale nic nie znalazłem, gdzie to jest ukryte?

    największym żartem jest brak opcji automatycznegio wyłączania wifi kiedy
    nei używamy telefonu i ponownego załączania kiedy włączymy ekran.

    --
    @foe_pl

  • 72. Data: 2017-06-08 00:22:43
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-06-05 07:54, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:

    > Dawno nie korzystałem w ten sposób z klawiatury, ale dzisiaj
    > potrenowałem na stockowej z Androida 7.1.2 i działa to dosyć dobrze -
    > dla próby wpisywałem słówko "rozpoznawanie" :) - i do 2 liter w prawo
    > można było zacząć, w lewo jedną, bo przy starcie od W już inne słowo
    > proponowała :)

    Na windowsowej to można z pół klawiatury obok właściwej literki zacząć i
    rozpoznaje dobrze. Na 4 calach 2 litery to jest szerokość palca.

    > Dla mnie jednak takie pisanie jest mało wygodne - zwykle po prostu
    > dyktuję, lub klikam na literki :)
    > Jak tam dyktowanie działa w Win?

    Na 8.1 po polsku wcale nie ma, po angielsku chyba podobnie do Androida,
    ale tylko online. Nie testowałem bardzo dokładnie, bo nie lubię wysyłać
    wszystkiego do Googla/MS. Klikanie w literki idzie mi ze dwa razy
    wolniej.

  • 73. Data: 2017-06-08 00:29:55
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-06-05 18:13, the_foe <t...@c...pl> wrote:

    > największym żartem jest brak opcji automatycznegio wyłączania wifi kiedy
    > nei używamy telefonu i ponownego załączania kiedy włączymy ekran.

    Nie ma do tego ustawienia ale samo się tak robi.

  • 74. Data: 2017-06-08 18:18:06
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-06-08 o 00:29, Przyjazny pisze:

    > Nie ma do tego ustawienia ale samo się tak robi.

    nie na moim 520 z 8.1
    Jak nie wyłączysz ręcznie to rano masz -30% mniej
    teraz czytam, ze w 2014 dodano jakis wifi sense - u mnie tego nie ma.
    Kaplica..

    --
    @foe_pl

  • 75. Data: 2017-06-08 23:13:18
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-06-08 16:18, the_foe <t...@c...pl> wrote:

    > nie na moim 520 z 8.1
    > Jak nie wyłączysz ręcznie to rano masz -30% mniej

    Na 1020 8.1 działa "normalnie", w szczególności jak się po nocy
    leżenia budzi telefon to do wifi łączy się "za chwilę" a nie jest
    podłączony. Chyba się łączy okresowo, bo maile jakoś przychodzą.

    To może masz stare ustawienia dostępne? Spróbuj przeedytować swoją sieć
    wifi (przytrzymaj nazwę sieci -> edit), dawniej tam była opcja ale u
    mnie już nie ma.

    > teraz czytam, ze w 2014 dodano jakis wifi sense - u mnie tego nie ma.
    > Kaplica..

    Wifi sense to inna zabawka, szukanie sieci WiFi po GPS czy coś w tym stylu.
    Nie włączałem.

  • 76. Data: 2017-06-09 14:30:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 5 Jun 2017 20:13:48 +0200, the_foe <t...@c...pl>
    wrote:
    > największym żartem jest brak opcji automatycznegio wyłączania wifi
    kiedy
    > nei używamy telefonu i ponownego załączania kiedy włączymy ekran.

    A po co wyłączać wifi jak się nie używa telefonu?? Telefon wraz z
    peryferiami jest w uspieniu, więc dodatkowe wyłączanie nic nie
    zmienia. Akurat to jest bardzo rozsądnie, że wyłączanie oznacza
    permanentny off,. Tak ma być.

    --
    Marek

  • 77. Data: 2017-06-09 14:44:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    wrote:

    >A po co wyłączać wifi jak się nie używa telefonu?? Telefon wraz z
    >peryferiami jest w uspieniu, więc dodatkowe wyłączanie nic nie
    >zmienia.

    Teoretycznie bo w praktyce ... czemu mi sie znow bateria rozladowala ?

    A wlaczone wifi/transmisja danych chyba powoduje, ze aplikacje
    chetniej kontynuuja dzialanie ...

    J.