  • 61. Data: 2017-06-02 21:02:55
    Temat: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Dobrze, że windows umarł. Wg ostatnich statystyk nowych sprzedaży, nie ma
    >nawet pół procenta rynku. Dlatego omijać szerokim łukiem.

    A jednak ... wielcy jakos tego nie zauwazyli, bo "apki mobilne" maja
    na trzy systemy.
    ---
    Nie zauważyłem. Wszystko co mnie interesuje ma apki dla IPhone i Android
    tylko.

    A moze i zauwazyli, bo faktycznie - ..., mBank nie ma, ...
    ---
    Masz stary Windows :-)

  • 62. Data: 2017-06-02 21:07:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Hm, czy jesli nie uzywam FB i innych w/w, to powinienem pojsc do
    > psychiatry .. bo nie jestem normalny ? ;-)

    Być może jesteś aspołeczny, albo masz schorzenia socjopatyczne. Na pewno
    nie jesteś reprezentatywną próbą.
    ---
    Tak jak 50% użytkowników telefonów ???

    Poza tym co to za argument - "nie używam, więc nawet jak nie działa, to
    system jest dobry"?
    ---
    To jest normalny argument, brak aplikacji to nie wina systemu operacyjnego.

    > Ale znasz system bez wad ?
    > Androida tez dlugo bym wyliczal.

    No to wylicz. Istotne wady, o takim kalibrze jak właśnie niedziałające
    popularne aplikacje, niedziałające zapisywanie plików, niedziałające
    otwieranie plików itp.
    ---
    Producentem Androida jest największy spamer internetu :-)

    > A jednak ... wielcy jakos tego nie zauwazyli, bo "apki mobilne" maja na
    > trzy systemy.

    Nie wiem, czy wiesz, ale dużo z apek na windowsa wcale nie jest na
    windowsa, tylko są konwertowane z iOS. ...
    ---
    Że jak ?

  • 63. Data: 2017-06-02 21:37:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Zależy od telefonu - oprócz map offline u mnie wszystko to działało z
    > pudełka.

    O właśnie, mapy Windowsa. Jak je zobaczyłem w mojej Lumii, i porównałem
    z tym, co widziałem w googlowych, to parsknąłem śmiechem. Wygląd (jakieś
    miejscowości za chmurami na satelicie), obsługa, funkcje (nieznajdywanie
    ulic!), toporna nawigacja - wszystko leży.
    ---
    Masz jakieś dziwne problemy. Normalni użytkownicy nie mają :-)

  • 64. Data: 2017-06-02 21:40:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > -brak zarzadzania uprawnieniami. Tzn niby jest, ale trzeba miec roota,
    > roota nie daja, czyli nie ma.

    Zupełnie nie rozumiem o czym do mnie piszesz. Ja, i 99% u użytkowników,
    nie potrzebuje uprawnień do życisa.
    ---
    No właśnie, nie masz problemu bo nie rozumiesz elementarnej kwestii
    bezpieczeństwa.

  • 65. Data: 2017-06-02 21:42:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ALEX MR"

    > * Konto MS łatwiej założyć niż Googla. Za to bez konta telefon z
    > androidem trochę działa, z windosem wcale.

    I coraz częściej aplikacje chcą miec też swoje konta :-/
    ---
    Logowanie OAuth'em zdaje się coraz częściej jest. Nie wiem tylko czemu przez
    fejsa czy inny szit

  • 66. Data: 2017-06-02 21:47:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Fri, 2 Jun 2017 18:37:07 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Nie o to chodzi. Ja nie mialbym nic przeciwko wakelockom gdyby była
    >alternatywna opcja "ignore wakelock, force sleep" bez kernelowania
    >kompili.

    Czy nie Ty narzekales na skomplikowanie ?
    Zaraz by sie okazalo, ze potrzebne sa wyjatki, a tak naprawde to pare
    poziomow tego usypiania i uprawnien aplikacji, a jeszcze dobrze by
    bylo, zeby tym sie bardziej ambitnie dalo sterowac ... i zwykly
    uzytkownik tego nie ogarnia :-)

    Jesli chodzi o te

    >Tak jak w latopie zamykam klapę i dopoki jej nie podniosę nie ma
    >prawa wstać. Tyle i tylko tyle.

    To posluchaj kiedys co twoj laptop robi w nocy.
    Z Win 10 juz wstaje :-)

    J.

  • 67. Data: 2017-06-02 22:51:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 2 Jun 2017 21:47:12 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy nie Ty narzekales na skomplikowanie ?
    > Zaraz by sie okazalo, ze potrzebne sa wyjatki, a tak naprawde to
    pare

    Masz jakiś problem ze zrozumieniem? Prosty bezwarunkowy sleep : echo
    -n mem >/sys/power/state. Żadne warunki nie są potrzebne. Nie
    filozofuj.

    > To posluchaj kiedys co twoj laptop robi w nocy.
    > Z Win 10 juz wstaje :-)

    A co mnie obchodzi jakiś kretynskj win? Mój laptop tak samo jak pc
    nie ma prawa wstać dopoki ja go nie wybudzę, ew. alarm rtc.

    --
    Marek

  • 68. Data: 2017-06-03 01:37:16
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.06.2017 o 00:19, Przyjazny pisze:
    /.../
    > Generalnie żeby dostać to, co w Windowsie jest gotowe jak włączas
    > telefon, potrzeba cały dzień szukać aplikacji na Androida. To jest dobry
    > punkt zaczepienia dla normalnego użytkownika.

    Tylko że niby chyba Windows mobile zdechło.
    Mam Lumie z 8 gigami pamięci i Alcatela z Androidem 6 i 8 gigami.

    Android to jest zuo.
    Google trzyma swoje aplikacje w pamięci wewnętrznej i one PUCHNĄ i co
    chwila brak pamięci. Dodatkowo formatuje karte.

    Pod Windows na pamięci wewnętrznej hula wiatr....
    Zainstalowałem se bezproblemowo ostatnio gierkę 1 giga.

  • 69. Data: 2017-06-03 22:07:40
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-06-01 06:18, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:

    > Rozwiń troszkę proszę, bo ja z kolei po krótkiej styczności z klawiaturą
    > w Lumii 800 (chyba WP 8.0, ale pewności nie mam) uznałem ją za najgorszą
    > z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia.

    Chyba już tu kiedyś rozwijałem, ale generalnie 8.1 to chyba nie to samo
    co 8.0.

    Klawiatura 8.1 w trybie rozpoznawania słów po przeciągnięciu palcem
    rozpoznaje je po samym kształcie, nawet jak się zacznie wyraźnie na
    innej literze niż jest pierwsza w słowie i trafia prawie zawsze, nawet
    jak sie zrobi sporo błędów. Wszystkie androidowe (testowałem zwykłą,
    swype i swiftkey) mają problem z zaczęciem obok dobrej litery, mają
    nadreakcję na drobne błędy i problemy z rozpoznawaniem właściwych słów w
    porównaniu.

  • 70. Data: 2017-06-05 09:54:11
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-06-03 o 22:07, Przyjazny pisze:

> [...]
    > swype i swiftkey) mają problem z zaczęciem obok dobrej litery, mają
    > nadreakcję na drobne błędy i problemy z rozpoznawaniem właściwych słów w

    Dawno nie korzystałem w ten sposób z klawiatury, ale dzisiaj
    potrenowałem na stockowej z Androida 7.1.2 i działa to dosyć dobrze -
    dla próby wpisywałem słówko "rozpoznawanie" :) - i do 2 liter w prawo
    można było zacząć, w lewo jedną, bo przy starcie od W już inne słowo
    proponowała :)
    Dla mnie jednak takie pisanie jest mało wygodne - zwykle po prostu
    dyktuję, lub klikam na literki :)
    Jak tam dyktowanie działa w Win?

    Pozdrawiam - Mirek
    --