  • 41. Data: 2014-10-30 20:01:08
    Temat: Re: Wjazd na Śniadeckich
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Oct 2014 21:59:54 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Dziękuję wszystkim za pomoc - ostatecznie wylądowałem na ,,dużym"
    > parkingu szpitala, za 4.50PLN/h. Lekarze stwierdzili, że jestem za
    > mało chory, żeby się mną zajmować i jeszcze tego samego dnia wróciłem
    > do domu, tracąc jedynie 18PLN na parking (konsultacja i spacer).

    Mogles kurcze troche udramatyzowac, poczulibysmy sie bardziej potrzebni :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 42. Data: 2014-10-30 21:30:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Thursday, October 30, 2014, 8:01:08 PM, you wrote:

    > Mogles kurcze troche udramatyzowac, poczulibysmy sie bardziej potrzebni :)

    Jakoś nie przyszło mi do głowy fantazjować na temat zdrowia. Cieszy
    mnie to, że nie znaleźli powodu, żeby mnie zatrzymywać. Za miesiąc
    jeszcze jedna konsultacja i chyba wystarczy :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2014-10-31 18:14:21
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    wiadomości news:645433337.20141030213053@pik-net.pl.invalid...
    > mnie to, że nie znaleźli powodu, żeby mnie zatrzymywać. Za miesiąc
    > jeszcze jedna konsultacja i chyba wystarczy :)

    I tego się trzymaj!
    Zdrowia!
    Wojtek