  • 31. Data: 2014-10-20 20:24:07
    Temat: Re: Wjazd na Śniadeckich
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michał,

    > http://zikit.krakow.pl/strefa-platnego-parkowania
    > http://zikit.krakow.pl/mapa-strefy-platnego-parkowan
    ia.html

    Czyli parking nad dworcem PKP jest jednak w strefie :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2014-10-20 20:38:59
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid>

    Jest jeszcze jedna możliwość. W okolicy lotniska są parkingi po 10zł za
    dobę, np. http://goo.gl/maps/H5k8p. Daj znać wcześniej to cię zawiozę do
    tego szpitala. Wcześniej to minimum jeden dzień.
    Wojtek

  • 33. Data: 2014-10-20 20:45:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello wowa,

    > Jest jeszcze jedna możliwość. W okolicy lotniska są parkingi po 10zł za
    > dobę, np. http://goo.gl/maps/H5k8p. Daj znać wcześniej to cię zawiozę do
    > tego szpitala. Wcześniej to minimum jeden dzień.

    Dzięki - jadę samochodem po to, żeby być samodzielnym - w takim
    układzie równie dobrze mógłbym jechać pociągiem czy busem. Ale
    dziękuję za dobre chęci.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2014-10-20 21:12:09
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    wiadomości news:406988937.20141020204539@pik-net.pl.invalid...
    > Hello wowa,
    Dobrze, jakby co to daj znać.
    Wojtek

  • 35. Data: 2014-10-20 22:24:16
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Czyli parking nad dworcem PKP jest jednak w strefie :(

    parking nad dworcem jest płatny (jest to także parking zewnętrzny
    Galerii Krakowskiej)

    http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/krakow-parking-
    przy-dworcu-glownym-darmowy-przez-godzine,913677,art
    ,t,id,tm.html

    http://www.galeriakrakowska.pl/pl/ogalerii.html -> parking

    --
    pozdr.
    Michał

  • 36. Data: 2014-10-21 00:42:33
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.10.2014 o 20:45, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > /.../
    > Dzięki - jadę samochodem po to, żeby być samodzielnym - w takim
    > układzie równie dobrze mógłbym jechać pociągiem czy busem. Ale
    > dziękuję za dobre chęci.

    To bierz ten parking przy lotnisku i taxi pod szpital.

    Takich miejsc jak Prądnik nie polecam na dłuższe parkowanie z
    niekrakowskimi numerami. Włamania.
    2. Wiesz, że jak wyjdziesz to będziesz miał siłę prowadzić? Może Cię
    wyleczą?

  • 37. Data: 2014-10-21 07:05:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 21.10.2014 o 00:42, Smok Eustachy pisze:
    > Takich miejsc jak Prądnik nie polecam na dłuższe parkowanie z
    > niekrakowskimi numerami. Włamania.

    Serio? O ilu wiesz z pierwszej reki? ;)

  • 38. Data: 2014-10-22 00:07:00
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 21.10.2014 o 07:05, neoniusz pisze:

    > Serio? O ilu wiesz z pierwszej reki? ;)

    Kufnia widać

  • 39. Data: 2014-10-25 21:59:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello,

    > Mam konieczność wizyty w Krakowie, na ul. Śniadeckich. Szukając
    > parkingu na Street View nadziałem się na szlabany z obu stron ulicy
    > Śniadeckich i parking wewnątrz zamkniętego obszaru. Mógłby mi ktoś
    > wyjaśnić, o co chodzi? Siakieś getto? ;)

    Dziękuję wszystkim za pomoc - ostatecznie wylądowałem na ,,dużym"
    parkingu szpitala, za 4.50PLN/h. Lekarze stwierdzili, że jestem za
    mało chory, żeby się mną zajmować i jeszcze tego samego dnia wróciłem
    do domu, tracąc jedynie 18PLN na parking (konsultacja i spacer).

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 40. Data: 2014-10-30 11:58:22
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Alf/red/ <f...@u...waw.pl> wrote:

    > Zdecydowanie demonizujesz zakres SPP w Warszawie:

    Żyję tu od urodzenia, a byłem przekonany, że SPP obejmuje całe miasto...
    może dlatego, że jak muszę gdzieś zaparkować, to w 90% jest to w strefie.

    Dzięki.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/