  • 11. Data: 2010-04-27 09:26:00
    Temat: Re: Woskowanie auta
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    A ja znów się podłącze pod dyskusje z pokrewnym tematem...
    Jaką polerką polecacie?
    Z elektrycznych na allegro widzę dwa rodzaje:
    http://allegro.pl/listing/search.php?string=polerka+
    szlifierka+1200W&from_showcat=1&category=0
    http://allegro.pl/listing/search.php?string=polerka+
    rotacyjna+110*&from_showcat=1&category=0
    W cenie jest różnica, ale nie jest ona znów jakaś ogromna.
    Największa różnica jest w mocy 110W vs 1200W, no i w budowie zewnętrzne
    - czyli odbija się to na ergonomii pracy z pewnością.

    Ktoś może się wypowiedzieć, która z tych polerek jest lepsza?
    Z jednej strony patrząc, ta mała 110W wydaje się jakąś zabawką przy tej
    mocniejszej. Z drugiej strony czy nie spalę sobie lakieru zaczynając
    przygodę z polerowaniem od tej mocniejszej?

  • 12. Data: 2010-04-27 11:06:03
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-27 09:02, Marx wrote:

    > pytanie jak czesto? jak za kazdym razem przy myciu auta wyszlifuje sobie
    > lakier to jestem ciekaw na jak dlugo mu tego lakieru starczy :)
    > Trzeba odroznic mycie szlifowanie i woskowanie - to sa odrebne procesy
    > Marx

    po każdym myciu to morderstwo, ale efekt po Farecli trzyma się bardzo
    długo...

  • 13. Data: 2010-04-27 11:35:01
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    Rafał napisal:

    http://allegro.pl/listing/search.php?string=polerka+
    szlifierka+1200W&from_showcat=1&category=0

    http://allegro.pl/listing/search.php?string=polerka+
    rotacyjna+110*&from_showcat=1&category=0

    <ciach>

    Ta pierwsza to jest coś, co przypomina polerki używane przez lakierników.
    Tej drugiej osobiście używam do ścierania nałożonego wcześniej wosku :)
    Raczej sobie nie wyobrażam, żeby dobrze radziła sobie z nałożoną pastą
    polerską, ale fakt - nie próbowałem tego jeszcze :)

    --
    Bialy | GG:1092403

  • 14. Data: 2010-04-27 12:26:12
    Od: Marx <M...@n...com>

    Zarezerwuj sobie wiecej czasu aby poczytac o maszynach polerskich :)
    http://forum.kosmetykaaut.pl/viewforum.php?f=19

    Marx