  • 1. Data: 2010-10-08 22:53:41
    Temat: Wybór trasy Katowice-Olsztyn
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    Planery pokazują dwie wersje:
    1. Przez Warszawę - jakieś 500km, podobno jest szybciej
    2. Przez Łowicz i Sochaczew - ok. 470km, podobno wolniej.

    W sumie nie zależy mi na czasie, tylko na płynnej jeździe.
    Wyjazd z Katowic we wtorek, ok. 10 rano.
    Jak wygląda Warszawa to wiem, bywam często, dzisiaj też byłem - problem
    w tym że pociągiem :)

    Pytanie, czy chcąc ominąć naszą piękną stolicę nie wdepnę w większe g...?

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 2. Data: 2010-10-08 23:52:52
    Temat: Re: Wybór trasy Katowice-Olsztyn
    Od: Luca <l...@g...com>

    On 8 Paź, 22:53, Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > w tym że pociągiem :)
    >
    > Pytanie, czy chcąc ominąć naszą piękną stolicę nie wdepnę w większe g...?

    Smigaj przez Lowicz ;-)

    W stolicy niejaki Galas vel golas nadal szuka zielonej fali i przejazd
    przez miasto jest nienajlepszy (delikatnie mowiac).

    Ewentualnie (jak chcesz poczuc bliskosc Wawy) to mozesz pociagnac do
    Radziejowic, skrecic na Grodzisk -> Blonie -> Leszno -> Kazun i
    wyskoczyc na 7-ke przed Modlinem.
    Zobaczysz 'namiastke' obwodnicy, hehehehe

    Pzdr

  • 3. Data: 2010-10-09 08:40:34
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <k...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i8o0dh$avn$1@news.onet.pl...
> [...]
    > tym że pociągiem :)
    >
    > Pytanie, czy chcąc ominąć naszą piękną stolicę nie wdepnę w większe g...?

    Ja bym proponował
    http://mapa.targeo.pl/Trasa,27,20.08496,51.66592?l=4
    6625852ef50b119
    Jedynie między Piotrkowem a Rawą z dnia na dzień przybywa zwężek, ale oprócz
    piątku idzie płynie, Rawa-Skierniewice w większości ładna droga,
    Skierniewice płynie i szybko się mija, dalej lepiej jechać na Łowicz i w
    Nieborowie w prawo, później pierwsza w lewo i do DK-2.. droga ze Skierniewic
    do Sochaczewa to tragedia, lepiej ją omijać z daleka, nie warto pchać się na
    Mszczonów i Żyrardów bo często są korki, później na obwodnicy Sochaczewa też
    można postać.

  • 4. Data: 2010-10-09 10:55:43
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 08 Oct 2010 22:53:41 +0200, Marcin Kiciński napisał(a):

    > Planery pokazują dwie wersje:
    > 1. Przez Warszawę - jakieś 500km, podobno jest szybciej
    > 2. Przez Łowicz i Sochaczew - ok. 470km, podobno wolniej.

    Ja jeżdzę przez Grodzisk, Błonie, Nowy Dwór Mazowiecki.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2010-10-09 19:14:21
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-09 10:55, huri_khan pisze:

    > Ja jeżdzę przez Grodzisk, Błonie, Nowy Dwór Mazowiecki.

    Dzięki wszystkim, w takim razie będę omijał Warszawę.

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 6. Data: 2010-10-10 20:59:11
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    > Ja jeżdzę przez Grodzisk, Błonie, Nowy Dwór Mazowiecki.

    jedynie słuszna trasa. sprawdzona w piątki i niedziele :)