  • 1. Data: 2010-10-08 20:58:55
    Temat: Kolejka na myjnie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    Co to za wieśniacka metoda żeby zaparkować przed wjazdem na myjnie, a
    dopiero później pójść zapłacić? Przez takich debili trzeba czekać,
    podczas gdy myjnia stoi pusta :/

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 2. Data: 2010-10-08 22:23:58
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J_K_K pisze:

    > Miał stanąć pod dystrybutorem,
    > jak przyjechał tylko na myjnię ;-) ?

    Mial stanac na pierwszym wolnym miejscu do zaparkowania, ew. na
    dojezdzie do myjni tak zeby nie blokowac przejazdu.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 3. Data: 2010-10-08 23:49:26
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 08 Oct 2010 20:58:55 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Co to za wieśniacka metoda żeby zaparkować przed wjazdem na myjnie, a
    > dopiero później pójść zapłacić? Przez takich debili trzeba czekać,
    > podczas gdy myjnia stoi pusta :/

    To ja Ci powiem skąd ta wieśniacka moda. Kiedyś stanąłem na
    parkingu przy myjni, pod którą było pusto, poszedłem po żetony.
    Trochę się przeciągnęło, bo na stacji była kolejka do kasy. Gdy
    wróciłem, do myjni też się ustawił sznurek, a od jakiegoś
    wrednego dziada dowiedziałem się, że jestem skurwysynem, co się
    chce bez kolejki wcisnąć. Od tej pory mam totalnie w dupie, czy
    ktoś musi poczekać, czy nie. Jeśli przyjechałem pierwszy, to
    pierwszy na stanowisko wjadę.

    r.
    _____________

  • 4. Data: 2010-10-08 23:54:28
    Od: Luca <l...@g...com>

    On 8 Paź, 22:23, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Mial stanac na pierwszym wolnym miejscu do zaparkowania, ew. na
    > dojezdzie do myjni tak zeby nie blokowac przejazdu.

    Ciesz sie, ze po drodze nie wciagnal jeszcze hot-psa przy kasie ;-)

    Pzdr

  • 5. Data: 2010-10-08 23:54:44
    Od: Luca <l...@g...com>

  • 6. Data: 2010-10-09 02:02:13
    Od: othello <b...@v...com>

    DoQ wrote:
> [...]
    >
    > Co to za wieśniacka metoda żeby zaparkować przed wjazdem na myjnie, a
    > dopiero później pójść zapłacić? Przez takich debili trzeba czekać,

    Sam fakt że myjnia stoi pusta nie powinien przyprawiać cię o ból głowy.
    Jest/powinien to być raczej problem ekonomiczny właściciela
    myjni(firmy). Ty jesteś tylko przypadkowym jej urzytkownikiem za marnme
    pare groszy opłaty,.., i w tym miejscu twój businss się kończy.
    Jeżeli nie akceptujesz zwyczajów na tej myjni- poszukaj inną z lepszą
    organizacja, albo masz szanse na otwarcie swojego "doskonale
    zorganizowanego" businessu.
    Epitety 'wieśniactwa, debili' pod adresem innych użytkowników/klientów
    nie maja to żadnego uzadsadnienia i miejsca, wszak cała polska ludność
    składa sie z tak samo myślących i mniej-więcej jednakowo wyedukowanych
    (po tych samych szkołach) obywateli. To ty nazwałes ich debilami i ty
    właśnie do nich należysz, nie zapominaj o tym !!!!!
    To wy wszyscy tworzycie ten cały system w którym żyjecie i opluwacie go
    codziennie!
    Być może nie jest ci wygodnie zgodzić się z tym, ale nie masz
    praktycznych szans oderwać się od tej grupy społecznej i środowiska.

    Z przykrością pozdrawiam.

    Othello

  • 7. Data: 2010-10-09 02:16:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-08 20:58, DoQ pisze:

    > Co to za wieśniacka metoda żeby zaparkować przed wjazdem na
    > myjnie, a dopiero później pójść zapłacić? Przez takich debili
    > trzeba czekać, podczas gdy myjnia stoi pusta :/

    DoQ - pizda jesteś i tyle ... powolizbliżeniowo albo z rozbiegu:
    wbijasz huja do myjni.

    Jesteśmy pokoleniem JPII

    NIE LĘKAJMY SIĘ !!!
    6008

  • 8. Data: 2010-10-09 05:30:00
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > Co to za wieśniacka metoda żeby zaparkować przed wjazdem na myjnie, a
    > dopiero później pójść zapłacić? Przez takich debili trzeba czekać,
    > podczas gdy myjnia stoi pusta :/

    mnie za to najbardziej rozwala widok kilkunasto/dziesiecio samochodowej
    kolejki w sobotnie/niedzielne sloneczne popoludnie! ehh...myjnia czynna cala
    dobe, mozna podjechac i o 1 w nocy i umyc ten samochod w 3 min ale wiekszosc
    spoleczenstwa woli cala wolna od pracy sobote/niedziele w kolejce do myjni
    spedzic...to jest wg mnie debilizm ;-)

  • 9. Data: 2010-10-09 10:02:14
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > spoleczenstwa woli cala wolna od pracy sobote/niedziele w kolejce do myjni

    Dokładnie mam widok z balkonu na taką bezdotykową i co weekend można
    sobie podziwiać :-P Aczkolwiek kiedy między 22-rano by nie wyjrzeć, to
    zazwyczaj na jednym stanowisku ktoś stoi, więc nie jest tak źle z
    pomyślunkiem. Chyba, że ma tutaj znaczenie, że zazwyczaj to jakiś
    partner albo inny dostawczak...

    --
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2010-10-09 10:12:18
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 9 Paź, 05:30, "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > spoleczenstwa woli cala wolna od pracy sobote/niedziele w kolejce do myjni

    Od razu debilizm. Rozwiązanie jest bardzo proste: żona w sobotę rano
    bierze się za sprzątanie, więc mąż postanawia ogarnąć auto. Powrót po
    2h, bo "przecież kolejka była", a w domu już "pozamiatane" ;-)

    Ten sam schemat obowiązuje w przy-supermarketowych stacjach paliw.
    Żona na zakupy, a mąż po paliwo..

    --
    Gom