  • 11. Data: 2010-04-04 15:45:58
    Temat: Re: Wybuchające zbiorniki w oplach
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    P_ablo pisze:
    > Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > cheater !

    Ale jak on wklepuje te "iddqd" za każdym razem?!?!?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-04-05 01:53:26
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Ale jak on wklepuje te "iddqd" za każdym razem?!?!?

    Może ma Omegę w jakiejś lepsiejszej wersji z klawiaturą numeryczną i
    wklepuje jak SMS? :P

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
    priv: Nissan 100NX 2.0 '95

  • 13. Data: 2010-04-05 09:25:26
    Od: n...@o...pl

    > Tak a propos pedału gazu w toyotach, czy zbiorniki w waszych oplach
    > często wybuchają?
    U mnie wybucha zwykle z taką samą częstotliwością jak blokuje się pedał gazu w
    Toyocie sąsiada. Jakieś pechowe dni im się zdarzają. Zwykle 13-go.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 14. Data: 2010-04-05 19:44:33
    Temat: Suzuki wybucha równie często jak Ople
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    61,Lubelskie__wybuch_w_samochodzie__ranni.html
    Kolejna sensacja w prasie.

  • 15. Data: 2010-04-06 17:36:56
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > cheater !

    a tam, w końcu kiedyś trzeba dojść do końca gry ;-)
    brat