  • 1. Data: 2010-04-04 11:57:03
    Temat: Wybuchające zbiorniki w oplach
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    44,Mazowsze__Opel_wybuchl_w_trakcie_jazdy__Zginely_d
    wie.html
    Tak a propos pedału gazu w toyotach, czy zbiorniki w waszych oplach
    często wybuchają?

  • 2. Data: 2010-04-04 12:00:01
    Temat: Re: Wybuchające zbiorniki w oplach
    Od: DoQ <p...@g...com>

    JanKo pisze:
> [...]
    wie.html
    > Tak a propos pedału gazu w toyotach, czy zbiorniki w waszych oplach

    Czytanie nagłówków już opanowałeś, popracuj jeszcze nad treścią.

    "Nie wiadomo w jaki sposób doszło do zapalenia i co zaprószyło ogień. -
    To odosobniony przypadek. Do takich zdarzeń dochodzi bardzo, bardzo
    rzadko - powiedział Sułecki."

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2010-04-04 12:04:41
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    44,Mazowsze__Opel_wybuchl_w_trakcie_jazdy__Zginely_d
    wie.html
    > Tak a propos pedału gazu w toyotach, czy zbiorniki w waszych oplach często
    > wybuchają?

    mój co chwilę wybucha, dobrze że mam włączony tryb nieśmiertelności,
    brat

  • 4. Data: 2010-04-04 12:11:08
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent DoQ nadaje:
> [...]
    > "Nie wiadomo w jaki sposób doszło do zapalenia i co zaprószyło ogień.
    > - To odosobniony przypadek. Do takich zdarzeń dochodzi bardzo, bardzo

    Teraz spróbuj sobie przypomnieć co pisano o przypadku Toyoty? Nie to
    samo? ;-)
    Nie chodzi o ten konkretny przypadek a raczej o to że niewielu jest
    takich którzy mogą powiedzieć że im zbiornik wybuchł już trzy razy więc
    być może z tymi oplami coś jest nie tak.

  • 5. Data: 2010-04-04 12:13:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    JanKo wrote:

    > Tak a propos pedału gazu w toyotach, czy zbiorniki w waszych oplach
    > często wybuchają?

    Mój wybucha najczęściej w okolicach weekendu, zwykle w piątek wieczorem
    lub w sobotę rano.

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-04-04 12:20:55
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
> [...]
    > którzy mogą powiedzieć że im zbiornik wybuchł już trzy razy więc być może

    To układ!

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2010-04-04 12:22:07
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    JanKo pisze:
> [...]
    wie.html

    > Tak a propos pedału gazu w toyotach, czy zbiorniki w waszych oplach

    Opel Vectra jest produkowany w różnych odmianach ponad 20 lat. Nie wiemy
    w jakim stanie było to konkretne auto...

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 8. Data: 2010-04-04 12:27:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    JanKo pisze:

> [...]
    > takich którzy mogą powiedzieć że im zbiornik wybuchł już trzy razy więc
    > być może z tymi oplami coś jest nie tak.

    Aha. Tzm. sugerujesz układ policji z General Motors?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 9. Data: 2010-04-04 15:20:06
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    JanKo pisze:
> [...]
    wie.html

    > Tak a propos pedału gazu w toyotach, czy zbiorniki w waszych oplach

    Mi wybucha średnio 2 razy w miesiącu, ale wymieniam na nowy i śmigam dalej.

  • 10. Data: 2010-04-04 15:41:50
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mój co chwilę wybucha, dobrze że mam włączony tryb nieśmiertelności,

    cheater !

    --
    Picasso