  • 21. Data: 2018-04-13 15:11:45
    Temat: Re: Wyciek danych aero2 darmowy internet !!!
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-13 o 14:45, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup

    ielegalne/

    > Ale podana podstawa prawna jest dosc szeroka i nic o bankach tam nie ma ...

    > O ile ktos dojdzie.
    > A nie "ja obsluguje 30 klientow dziennie, nie pamietam tych z
    > przedwczoraj, a pan chce jakis sprzed pol roku. Skoro napisalam tak w
    > papierach, to znaczy ze osoba przyszla, dokumenty pokazala, byla
    > przynajmniej troche podobna do zdjecia w dowodzie ".
    > I badz tu madry - klamie, czy nie klamie ...

    Sprawdzają/kserują jeszcze drugi dokument oraz trzeba przynieść
    zaświadczenie z pracy czy ostatnią decyzję o przyznaniu renty/emerytury
    oraz ostatnią rewaloryzację.

  • 22. Data: 2018-04-13 15:42:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-13 o 14:45, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup

    ielegalne/

    > Ale podana podstawa prawna jest dosc szeroka i nic o bankach tam nie ma ...

    Ja tam doczytałem że ich prawo do kserowania wynika z przepisów prawa
    bankowego.
    A tego niestety nie znam.

    > O ile ktos dojdzie.

    Myślisz że osoba na której dane wzięto kredyt nie dojdzie co
    zrobiono?

    Podpisik do grafologa i sprawa jasna.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2018-04-13 15:59:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Myślisz że osoba na której dane wzięto kredyt nie dojdzie co
    >zrobiono?

    Absolutnie nie.
    Skoro pan/i nie brala kredytu, to nie mozemy podac zadnych informacji
    :-P

    >Podpisik do grafologa i sprawa jasna.

    O ile nie opanowala innego podpisu, albo nie dala do podpisu np mezowi

    J.

  • 24. Data: 2018-04-13 16:02:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    >Sprawdzają/kserują jeszcze drugi dokument

    A jaki drugi dokument ? Paszport i PJ nie sa jeszcze obowiazkowe.

    >oraz trzeba przynieść zaświadczenie z pracy czy ostatnią decyzję o
    >przyznaniu renty/emerytury oraz ostatnią rewaloryzację.

    I dzwonia do zakladu po potwierdzenie ... ale myslisz, ze to podrobic
    trudniej niz dokument ?

    J.

  • 25. Data: 2018-04-13 18:28:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ielegalne/

    > Ale podana podstawa prawna jest dosc szeroka i nic o bankach tam nie ma ...

    Jest zgoda wynikająca z prawa bankowego.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2018-04-13 18:31:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-13 o 15:59, J.F. pisze:

    > Absolutnie nie.
    > Skoro pan/i nie brala kredytu, to nie mozemy podac zadnych informacji :-P

    Dla odmiany włącz myślenie.
    Skoro poszkodowany się dowiedział to pewnie z wezwania do sądu
    lub komorniczego do zapłaty. Myślisz że nie udzielą mu informacji?
    Potwierdzą mu że nie brał kredytu ale po sądach go będą ciągać
    żeby spłacił kredyt którego nie brał? :-)

    > O ile nie opanowala innego podpisu, albo nie dala do podpisu np mezowi ...

    W pierwszej kolejności sprawdzą podpis poszkodowanego na wniosku
    o pożyczkę. I skoro to nie jego co potwierdza zeznając w sądzie to
    teraz bank szuka innego winnego a pierwszy podejrzany to pracownik
    który puścił wniosek.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2018-04-13 18:54:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Potwierdzą mu że nie brał kredytu ale po sądach go będą ciągać
    >żeby spłacił kredyt którego nie brał? :-)

    Jak sie dowie od komornika, to sie dowie tylko wyroku sadu, i
    ewentualnie nazwy banku - bo byc moze juz Kruka :-)

    Ale idzie nowe, to moze sie dowie na etapie pozwu lub wezwania z
    banku.
    Zakladajac, ze bank nie jest odlegly o 500km, to moze go odwiedzic,
    spytac o co chodzi, pokaza mu dokumenty ... i nadal praktycznie nic
    nie bedzie wiedzial.

    Trzeba pojsc na policje, zlozyc zawiadomienie o przestepstwie, wniosek
    o zostanie oskarzycielem posilkowym, miec duzo wolnego czasu - to moze
    czegos sie dowie.

> [...]
    >o pożyczkę. I skoro to nie jego co potwierdza zeznając w sądzie to
    >teraz bank szuka innego winnego a pierwszy podejrzany to pracownik

    Taki jest logiczny tok myslenia, tylko:
    -czy sie doszukaja ktory to pracownik ? zdaje sie, ze juz z tym bywaja
    klopoty.
    -pracownik zeznaje jak wyzej ... i co - aresztowac ? Trzy miesiace w
    areszcie niejednemu rozwiazaly jezyk :-)

    Dodaj do tego panstwo, ktore ledwo sobie radzi z informatyzacja
    najprostszych spraw ... w zasadzie bym rzekl, ze wcale sobie nie
    radzi, no ale po wielu latach jest jednak troche lepiej niz wcale ...

    J.

  • 28. Data: 2018-04-13 18:57:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-13 o 14:45, J.F. pisze:
    >>> https://www.ksoin.pl/kserowanie-dowodow-osobistych-n
    ielegalne/

    >Jest zgoda wynikająca z prawa bankowego.

    Mozna prosic o konkretny art ?

    I na jakiej podstawie innym firmom nie wolno ?

    J.

  • 29. Data: 2018-04-13 21:46:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-13 o 16:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    > A jaki drugi dokument ? Paszport i PJ nie sa jeszcze obowiazkowe.

    A jaki masz drugi dokument ze zdjęciem?

    > I dzwonia do zakladu po potwierdzenie ... ale myslisz, ze to podrobic
    > trudniej niz dokument ?

    To zależy z jakimi kolesiami pracuje ;-)

    --
    animka

  • 30. Data: 2018-04-13 21:48:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-13 o 18:31, RadoslawF pisze:

> [...]
    > o pożyczkę. I skoro to nie jego co potwierdza zeznając w sądzie to
    > teraz bank szuka innego winnego a pierwszy podejrzany to pracownik

    Ależ oni podpisy mają gdzieś. Bardziej interesuje ich zdjęcie.

    --
    animka