  • 11. Data: 2012-12-12 07:35:18
    Temat: Re: Wycieraczki ale jakie :)
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-11 22:46, Yogi(n) pisze:

    > Wiem, że może Cię to zszokować, ale wystarczy przeczytać następny akapit
    > w moim poście, żeby wiedzieć, że Ameryki nie odkryłeś... ;-)

    Wybacz :-) Powinienem podczepić się do wątkotwórcy żeby wskazać gdzie i
    za ile i oczywiście podzielić się swoim szerszym spostrzeżeniem na temat
    "chłytów matetingowych" stosowanych w celu wyciągnięcia od nas-kierowców
    kasy. :-)

  • 12. Data: 2012-12-12 14:07:24
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Chris <c...@s...pl> wrote:

    > W związku z tym że muszę dziś zmienić wycieraczki to może doradzicie co
    > wybrać:

    Ja mam AeroTwiny, dają radę. Zwykłe z Tesco się w ogóle nie sprawdzały.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 13. Data: 2012-12-12 19:06:30
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 15:26:51 +0100, Chris napisał(a):

    > No właśnie ostatnio kupiłem takie za 8zł w Realu :) i powiem że kiepsko
    > zbierały choć na tą cenę mogły być :) wacham się czy znowu iść w tym
    > kierunku.

    Potwierdzam. Te z Reala (czerowne opakowanie lub napisy) wytrzymały u mnie
    miesiąc, inny cud z Reala - Bottari wytrzymał tydzień.

    Kupiłem w Kauflandzie przez przypadek Championy płaskie i już rok bez
    problemu działają.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 14. Data: 2012-12-13 07:13:59
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-11 15:23, Chris pisze:
    > W związku z tym że muszę dziś zmienić wycieraczki to może doradzicie co
    > wybrać:
    >
    > Zwykłe czy płaskie, niby śnieg więc możer zwykłae dać choć do tej pory
    > jeździłem na płaskich.
    >
    > I oczywiście propozycje co do firm, będę kupował na mieście sklep, jakiś
    > feuwert czy coś w tym stylu, nie mam jak czekać na przesyłki bo stare mi
    > padły i nic nie widzę :)

    Ja ostatnio kupiłem motgum w auchan i działają:)

  • 15. Data: 2012-12-13 14:28:15
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Tuesday, December 11, 2012 3:23:19 PM UTC+1, Chris wrote:
    > W zwi�zku z tym �e musz� dzi� zmieni� wycieraczki to mo�e doradzicie co

    > stare mi padly i nic nie widze˝ :)

    Organoleptycznie...kupuj zaczynajac od najtanszych...tak naprawde tej samej f-my w
    innym aucie beda sie zachowywac inaczej. Jak ktos Ci napisze, ze "tylko Motgumy albo
    Alca albo inne gowno.." to dopoki nie zalozysz do swojego auta - sie nie dowiesz.
    Rozmiar jak widac ma znaczenie ;-)

    Ja ostatnio mialem z tym duzy problem bo wycieraczki do SGA dostepne sa slabo (dlugie
    jak cholera i w zadnych feuwertach itp nie ma):
    Do wyboru 2 f-my noname albo bosch...wszyscy chwalili boscha a ja wybralem "germanos"
    (tansze sporo ale i tak drogo)...no i zonk bo przy dlugich piorach wycieraczki byly
    do dupy od pierwszego zalozenia. Pomijam fakt, ze powinny byc asymetryczne (lewa i
    prawa inna) ;-)
    Przypalilem sie na tansze (bo przeciez wycieraczki to wycieraczki) i pudlo...
    --
    Dman-666

  • 16. Data: 2012-12-13 18:37:24
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2012-12-12 14:07, Adam Wysocki pisze:
    > Ja mam AeroTwiny, dają radę.

    Miałem jeszcze miesiąc temu. Polecam. Wytrzymały u mnie dwa lata, nigdy
    nie piszczały. Ale jak padła to od razu cała - żadnych znaków, że się
    zaraz skończy. Po prostu raz przetarła dobrze, a za 5min nie byłem w
    stanie jechać.

    Kupiłem teraz valeo revolution compact. Chciałem parę groszy
    zaoszczędzić. Póki było na plusie to było ok. Pierwsze mrozy i końcówka
    nie zbiera (wycieraczka ma 650mm), piszczy, przeskakuje, i inne cyrki.

    Te tanie wycieraczki np. w escorcie się sprawdzały, ale mam wrażenie, że
    im dłuższa tym większe problemy.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 17. Data: 2012-12-22 21:24:14
    Od: Stig911 <9...@g...com>

    Ja bym polecal Bosch Aerotwin - czyli "plaskie". Dostepne sa rowniez dla samochodow,
    ktore maja wycieraczki z "palakiem" - wtedy dostepny jest z takim dodatkowym
    elementem umozliwiajacym jej zamocowanie...