  • 11. Data: 2023-08-07 10:07:13
    Temat: Re: Wyjas?niam ELEKTRO-ŚCIEMĘ ostatni RAZ !
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 5 Aug 2023 18:22:07 +0200, _Master_

    > Brawo Ty
    >
    > Tak się zaczyna FASZYZM ;-)

    Narodościowy konfederata pieje o faszyźmie, dobre.
    No ale ładnie idziesz po linni narracji kremla, ładnie.

    > Równie dobrze możesz ZAKAZAĆ partii lewicowych bo doprowadziły
    > one do śmierci miliony ludzi

    Kto mówi o zakazywaniu, debilu? Ja mówię tylko o tym aby na nich
    uważać, w żadnym wypadku nie ignorować jak to się stało do tej pory,
    bo są skrajnymi oszołomami. Hitlera ignorowali, a historia pokazuje
    jak to się skończyło. Przecież to co głosi konfedera to wypisz wymaluj
    goebbels, tylko z ciągotami na wschód.

    > Jesteś FASZYSTĄ

    Napisał wielbiciel faszystów.

    --