  • 111. Data: 2018-10-14 10:15:25
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: b...@g...com

    użytkownik Tomasz Szcześniak napisał:

    > Wbrewm pzorom ten przepis ma naprawdę dużo sensu. A prywatne klucze
    > do własnego mieszkania nie są zabytkami i nie podpadają pod ustawę.

    Jak "zgubisz" te "klucze" na terenie wpisanym do rejestrów zabytków
    twoja wersja raczej nie przejdzie:(
    I tu kłania się następna historia jak to szpecjaliśi wysoko wykwalifikowani i nisko
    opłacani z państwówki zajęli się pewnym stanowiskiem archeologicznym
    lata temu, tak się zajęli że amatorzy kilka lat później wyjęli z tego
    samego terenu 2x więcej fantów niż ci pierwsi.

  • 112. Data: 2018-10-14 12:00:39
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 13 Oct 2018 21:40:17 +0200, Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Strach iść na grzyby!
    >
    > Włodek

    Wystarczy zbierać u siebie, na swoim.

    Mateusz

  • 113. Data: 2018-10-14 12:04:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Oct 2018 21:40:17 +0200, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > Strach iść na grzyby!

    A bo to wiadomo, czy wolno ?
    grzyby sa w lesie, las jest panstwowy ... albo prywatny ...

    J.

  • 114. Data: 2018-10-14 12:05:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Oct 2018 12:19:26 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):
> [...]
    >
    > Pytanie, czy szukając swoich prywatnych kluczy prywatnym wykrywaczem
    > też można być zgarniętym do pierdla? Co się wyprawia w tym kraju...

    Taki kraj, ale ... klucze zgubiles, a wykrywacz masz ?

    J.

  • 115. Data: 2018-10-14 12:23:29
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-10-14 00:24, Tomasz Szcześniak wrote:

    > Wbrewm pzorom ten przepis ma naprawdę dużo sensu.

    Proponuję na grzyby i na jagody...
    TYLKO z CERTYFIKATEM!
    obowiazek sprzedazy pozyskanego runa przedsiebiorstwom państwowym

    Reszta mandat/grzywna, przepadek scyzoryka, zakaz wstepu do lasu itd.

    i obłozyć grzyby akcyzą

    ZABRONIĆ importu!

    Włodek

  • 116. Data: 2018-10-14 12:25:51
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-10-14 12:05, J.F. wrote:

    > Taki kraj, ale ... klucze zgubiles, a wykrywacz masz ?
    >
    > J.

    Łazi gostek po lesie i dzwoni kluczami...
    - Panie co Pan z tymi kluczami tak po lesie...
    - Wykrywacz gdzieś tu zgubiłem

    Włodek

  • 117. Data: 2018-10-14 13:47:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2018 12:23:29 +0200, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > Proponuję na grzyby i na jagody...
    > TYLKO z CERTYFIKATEM!
    > obowiazek sprzedazy pozyskanego runa przedsiebiorstwom państwowym
    >
    > Reszta mandat/grzywna, przepadek scyzoryka, zakaz wstepu do lasu itd.

    Czy kiedys tak nie bylo ?
    Las byl prywatny, gajowy/lesniczy pilnowal ...

    J.

  • 118. Data: 2018-10-15 21:06:42
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > "Należy zauważyć, że przepis mówi o tym, iż do wypełnienia znamion
    > przestępstwa nie muszą być wykorzystane urządzenia elektroniczne,
    > bowiem ustawodawca zabrania w ogóle poszukiwania zabytków bez
    > pozwolenia lub wbrew warunkom pozwolenia".
    >
    > -- Którędy dojdę na Wawel? Chyba się pogubiłem.
    > -- Pozwoli pan z nami na komisariat.

    Czyli tak samo w przypadku warszawskiego PKiN, jak się jakiś
    turysta-prowincjusz zagubi...

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 119. Data: 2018-10-15 21:08:30
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Czy kiedys tak nie bylo ?
    > Las byl prywatny, gajowy/lesniczy pilnowal ...

    A w Niemcowie, to tak sobie swobodnie na grzybki można? :P

  • 120. Data: 2018-10-15 21:10:11
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Taki kraj, ale ... klucze zgubiles, a wykrywacz masz ?

    A bo mam kieszeń dziurawą, i mi wypadają stale, a nie mam jak zaszyć...