  • 11. Data: 2010-09-16 21:26:46
    Temat: Re: Wykupienie assistance na europe (Niemcy) tylko na tydzien
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 13:27:48 +0000 (UTC), topek napisał(a):

    > Chyba ze ktos zna bardzo tanie, ktore mozna kupic na rok.

    Jeżeli 200 PLN to nie majątek, to w Warcie tyle kosztuje pakiet nazwany
    przez ich marketingowców "Złoty +". IMO w tej cenie ciężko znaleźć coś
    lepszego (kupowanego osobno, na okres jednego roku).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 12. Data: 2010-09-17 09:01:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i6t60k$rnm$1@inews.gazeta.pl...
    > ktora polska ubezpieczelnia oferuje assistance na cala europe na
    > tydzien czy
    > chocby miesiac.

    A w ADAC nie mozna ?

    > A moj kuzyn jedzie do Niemiec tylko na weekend.

    Samolotem niech poleci :-)

    Przeciez pomozesz w razie czego :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-09-17 10:07:04
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 19:40, WoJ pisze:
    > gdzieś w necie znalazłem i potwierdziłem w rozmowie telefonicznej z
    > oddziałem w Sopocie.
    > J.

    trochę źle to świadczy o tej firmie, napisałem do nich maila z prośbą o
    kontakt bo dwie próby rozmowy z kimkolwiek zakończyły się fiaskiem.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-09-17 20:18:57
    Od: "chriso" <c...@n...none.pl>

    > Chyba by nie olali klienta który dzwoni do nich po awarii na autostradzie
    > :)?

    mnie generalii dwa lata temu o polnocy z soboty na niedziele na granicy
    cro-slo olało, bo "pan nie mógł wejść do bazy"

  • 15. Data: 2010-09-18 15:28:25
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    W dniu 2010-09-17 09:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A w ADAC nie mozna ?

    > Samolotem niech poleci :-)
    >
    > Przeciez pomozesz w razie czego :-)
    >
    > J.

    Nie oplaca sie samolotem.
    4 osoby o wiele taniej przyjada, niz przyleca na Oktoberfest.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"