  • 1. Data: 2014-04-13 16:39:21
    Temat: Wymiana baterii w tablecie GOClever TAB A73?
    Od: "Citizen" <1...@x...com>

    Mam tablet GoClever TAB A73 i ogromne problemy
    z baterią. Problemy są zarówno wtedy gdy próbuję
    ładować przez oryginalną ładowarkę, jak i wtedy
    gdy próbuję ładować przez USB.
    Ładowanie ciągle się przerywa, a wartość naładowania
    potrafi się na zmianę zwiększać i zmniejszać podczas
    ładowania. Ponadto bateria szybko się rozładowuje.

    Czy ktoś kupił oryginalną baterię i sam wymienił?
    Czy są jakieś zamienniki i czy warto taki kupić?

    Bardzo proszę o informacje.

    Citizen

  • 2. Data: 2014-04-13 17:37:04
    Temat: Re: Wymiana baterii w tablecie GOClever TAB A73?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-13 16:39, Użytkownik Citizen napisał:

    > Czy ktoś kupił oryginalną baterię i sam wymienił?
    > Czy są jakieś zamienniki i czy warto taki kupić?

    Jak będziesz miał problem z samochodem to też na tej grupie
    spytasz ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-04-13 17:38:13
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > Bardzo proszę o informacje.

    za 3 stówki sprzedam ci idealnego goclevera M813G

    przepaść między tym co masz :P

    jeszcze na gwarancji:P

  • 4. Data: 2014-04-15 01:26:08
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 13-04-2014 17:37, RadoslawF pisze:
    > Jak będziesz miał problem z samochodem to też na tej grupie
    > spytasz ?

    A gdzie miał pytać? Na pl.comp.pecet.baterie?!

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2014-04-15 12:26:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-15 01:26, Użytkownik Zakonspirowany napisał:

    > A gdzie miał pytać? Na pl.comp.pecet.baterie?!

    Na grupie gdzie rozmawia się o tabletach tyle że skutecznej
    było by na forum użytkowników tabletów.
    Znałem takie gdzie było sporo użytkowników GoCleverów.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-04-15 13:40:23
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 15-04-2014 12:26, RadoslawF pisze:
    > Na grupie gdzie rozmawia się o tabletach tyle że skutecznej
    > było by na forum użytkowników tabletów.
    > Znałem takie gdzie było sporo użytkowników GoCleverów.

    Ilość nie zawsze przekłada się na jakość, dlatego jeszcze przeglądam
    kilka grup.
    I o ile nie jestem fanem tabletów (te, które spełniałyby moje wymagania
    kosztują tyle co ultrabook albo duży, dobry smartfon jak Xperia Z), to
    jednak trudno im odmówić przynależności do pecetów.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 7. Data: 2014-04-15 21:01:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-15 13:40, Użytkownik Zakonspirowany napisał:

    > Ilość nie zawsze przekłada się na jakość, dlatego jeszcze przeglądam
    > kilka grup.

    Na właściwą jeszcze nie trafiłeś. Ale szukaj, szukaj.

    > I o ile nie jestem fanem tabletów (te, które spełniałyby moje wymagania
    > kosztują tyle co ultrabook albo duży, dobry smartfon jak Xperia Z), to
    > jednak trudno im odmówić przynależności do pecetów.

    Trudno je zaliczyć do pecetów.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-04-16 00:10:39
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 15-04-2014 21:01, RadoslawF pisze:
    > Trudno je zaliczyć do pecetów.

    Masz problemy z podstawowym angielskim?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 9. Data: 2014-04-16 11:00:35
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    RadoslawF pisze:
    > Na właściwą jeszcze nie trafiłeś. Ale szukaj, szukaj.

    To poleć jakąś dobrą grupę

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2014-04-16 11:24:20
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...pl>

    W dniu 4/16/2014 12:10 AM, Zakonspirowany wrote:

    > Masz problemy z podstawowym angielskim?

    Akurat odwoływanie się do angielskiego pasuje tu średnio, bo o ile
    językowo niby wszystko się zgadza, to na przekór logice anglojęzyczni
    dzielą komputery na PC i Mac.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh