  • 111. Data: 2016-06-19 14:01:51
    Temat: Re: zatrzymuja się niepotrzebnie.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 19.06.2016 13:58, J.F. wrote:

    > To jest miasto, tu sie co chwila zwalnia i przypiesza.

    Więc w czym masz problem żeby zwolnić raz jeszcze?

    > Moze skrecic zamierza 100m za przejsciem, a ja sie jednak wole patrzec
    > na droge przed soba niz w bok na jego swiatla.

    A może przepuszcza pieszych.

    > Myślę, że temat zrobił się już na tyle medialny, że w końcu was nauczą.
    >
    > Do tej pory nie dostal ... no, to od dobrej zmiany moze dostac :-)

    I wcześniej czy później dostanie, a wy będziecie zdawać ponownie prawka,
    albo się nauczycie.

    Dobrej zmiany w to nie mieszaj, bo tak akurat jest w całej cywilizowanej
    Europie.

    Shrek

  • 112. Data: 2016-06-20 10:20:32
    Temat: Re: Wypadek
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-19 o 00:10, r...@k...pl pisze:

    > I ma rację.
    >
    > W sieci można sobie poszukać nawet testów ADAC-a.

    I wynika to z teoretycznych praw fizyki, o których uczą w szkole, którą
    Akarm ukończył, a każdy kto się z nim nie zgadza, kupił świadectwo?

    Przecież flejm nie powstał od tego, że Akarm czegoś nie wiedział, tylko
    że nie wiedząc, zarzucał gburowato innym zakup świadectw, jak jakiś prostak.

    --
    Liwiusz

  • 113. Data: 2016-06-20 10:57:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Jun 2016 10:20:32 +0200, w <nk8913$78c$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
> [...]

    > że nie wiedząc, zarzucał gburowato innym zakup świadectw, jak jakiś prostak.

    A to nie wiem, ten flejm mnie ominął :)

    Faktem jest tylko, że szersze kapcie skracają hamowanie (na suchym i mokrym, bo
    na śniegu to już różnie).

  • 114. Data: 2016-06-22 01:04:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]
    >
    > Do tej pory nie dostal ... no, to od dobrej zmiany moze dostac :-)

    I wcześniej czy później dostanie, a wy będziecie zdawać ponownie prawka,
    ---
    Strach na niusy wychodzić