  • 11. Data: 2018-01-23 09:16:29
    Temat: Re: Wypadek
    Od: p...@g...com

    --To że w pojeździe z kamerką jedzie jakaś malapeta, to nie ulega wątpliwości.

    a babka (ta z dzieciakami w skodzie) miala pecha ze na nia trafila pomyslmy wiec jak
    mozna bylo uniknac tego zdarzenia

    --Zaraz mnie tu okrzykną kapelusznikiem, ale uważam że 140km/h to jest wystarczająca
    prędkość na autostradę i byłbym za tym by wprowadzić fotoradary z odcinkowym pomiarem
    prędkości tamże.

    kapelusze do Skandynawii :-)

    --Skoro nic mu się nie stało to raczej nie, weźmie nowa furę w leasing i dalej
    jazda!

    mnie troche dziwi zachowanie policji ktora daje 500+ przy jezdzie w stylu GTA :-) tak
    jadac niestety trzeba sie liczyc z trupami

  • 12. Data: 2018-01-23 10:08:25
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > jednak można mniemać, że została do tego przyłożona ręka.

    Czy my oglądaliśmy ten sam film???
    Po pierwsze
    Przepuściła citroena który jechał lewym pasem
    Potem zjechała na prawy żeby TIR spokojnie mógł wjechać na ciąg główny
    Potem znowu zjechała na prawy żeby przepuścić jakieś auto które śmigneło
    I do poprzedzającego zaczeło się zbliżać
    Wiec zjechał znowu na lewy pas.

    Wiec to nie jest tak że prowadzący był przyklejony do lewego pasa.
    Przepuścił dwie osobówki z lewej i z prawej tira.

    <ironia on>Przecież BMW mogło polecieć awaryjnym pasem? <ironia off>

    Ja na A4 juz miałem dwie historie w tym roku że gościom się tak spieszyło że mimo że
    lewy w ZIMIE jechał 120km/h to oni stwierdzili że pojadą awaryjnym 140km/h+

    Ja uważam że gość od BMW miał ogromne szczęście 2 sekundy później
    odpowiadał by za morderstwo.

    Wiec jeśli kierowcy BMW mają zasadę że można szybko i bezpiecznie
    to ja jako tata który przepuścił trzy samochody (w ciągu 45 sekund)
    proszę aby uszanownowano moją zasadę że można wolno i bezpiecznie na autostradzie
    zwłaszcza że jest zimia i to że autostrada jest czarna to nie znaczy że nie jest
    ślisko.
    I nie zgadzam się że to jest chociaż jakaś część mojej winy.

    Przecież kierowca BMW mógł jechać jeszcze szybciej i jeszcze bezpieczniej dzieki
    czemu mógłby wykonać zaprezentowany manewr w o wiele bezpieczniejszych warunkach.
    Albo mógł wcześniej wstać i wtedy nie musiałby się spieszyć.

  • 13. Data: 2018-01-23 10:31:59
    Od: p...@g...com

    --Czy my oglądaliśmy ten sam film???

    smiem watpic :-)

    --Po pierwsze przepuściła citroena który jechał lewym pasem

    to nie jest tak ze autostrada jedziesz lewym w tempie prawego +5 km/h

    --Potem zjechała na prawy żeby TIR spokojnie mógł wjechać na ciąg główny

    zwlaszcza ze nie bylo takiej potrzeby :-)

    --Potem znowu zjechała na prawy żeby przepuścić jakieś auto które śmigneło

    I znow blad logiczny lewym pasem sie wyprzedza a nie zegluje na tempomacie :-)

    --I do poprzedzającego zaczeło się zbliżać, wiec zjechał znowu na lewy pas.

    recydywa z tym zjezdzamiem :-)

    PS na pocieszenie dodam ze na gazeta.pl 99% mysli tak jak ty ale na Youtube zdania sa
    juz podzielone :-) no i teraz pytanie konkursowe jak uchronic sie od takich
    "zeglarzy" na lewym ? zalozmy ze siedzisz w Skodzie i jakims cudem (np miga dlugimi)
    widzisz nadlatujace BMW, co robisz ?

  • 14. Data: 2018-01-23 10:32:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-23 o 09:16, p...@g...com pisze:
    > --To że w pojeździe z kamerką jedzie jakaś malapeta, to nie ulega wątpliwości.
    >
    > a babka (ta z dzieciakami w skodzie) miala pecha ze na nia trafila pomyslmy wiec
    jak mozna bylo uniknac tego zdarzenia

    Np. można było szybciej zapierdalać BMW i wyprzedzić, zanim kamerujący
    wjechał na lewy passss.

> [...]
    wystarczająca prędkość na autostradę i byłbym za tym by wprowadzić fotoradary z

    Stopniowo będą fotoradarki, odcinkowe pomiary prędkości, ale zanim tak
    się stanie, to sporo ludzi jeszcze musi zginąć i zostać kalekami.

> [...]
    >
    > mnie troche dziwi zachowanie policji ktora daje 500+ przy jezdzie w stylu GTA :-)
    tak jadac niestety trzeba sie liczyc z trupami

    Sądzę, że sprawca kierujący czarnym BMW jak brał mandat 500 zł to płakał
    ze śmiechu.

  • 15. Data: 2018-01-23 10:35:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-23 o 10:08, Bolko pisze:

    > Albo mógł wcześniej wstać i wtedy nie musiałby się spieszyć.

    Ci w BMW tak mają, że muszą zapierdalać. Tu nie chodzi o to, że jemu
    gdzieś się spieszy, bo nie zdąży. To jest niemożność mentalna nie
    jechania najszybciej ze wszystkich i jeszcze trochę szybciej.

  • 16. Data: 2018-01-23 10:37:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-23 o 10:31, p...@g...com pisze:

> [...]
    "zeglarzy" na lewym ? zalozmy ze siedzisz w Skodzie i jakims cudem (np miga dlugimi)

    Włączam funkcję latania, unoszę się w powietrze i robię znak krzyża do
    BWM błogosławiąc na dlaszą drogę.
    Odpowiedź prawidłowa?

  • 17. Data: 2018-01-23 10:47:11
    Od: p...@g...com

    --Sądzę, że sprawca kierujący czarnym BMW jak brał mandat 500 zł to płakał ze
    śmiechu.

    to tylko kolizja tak mowi policja, sprawy predkosci uprzejmie nie poruszyli bo moze
    jechal pan Kazimierz w cywilu ?

  • 18. Data: 2018-01-23 10:48:58
    Od: p...@g...com

    -- Odpowiedź prawidłowa?

    niestety ale probuj dalej :-)

    kolejna wywazona opinia tym razem TVN

    BMW powinien mieć zabrane prawko na 3 miesiące + mandat. Miał 6 sekund i "margines"
    by do zderzenia nie doprowadzić.Najlepsze co można było zrobić w tej sytuacji to
    zacząć wyhamowywać w momencie gdy właściciel kamery zaczął wytaczać się na lewy
    pas...Niestety BMW wybrał gorszy wariant i ucierpieli ludzie. Autor nagrania, który
    nie nauczył się dynamicznie wyprzedzać, powinien wyłapać mandat za spowalnianie
    ruchu.Generalnie 7do10 sekund powinno wystarczyć na caly manewr, no ale jak się to
    robi na "tempomacie" to i 2x tyle czasu nie wystarczy.Dodatkowo ten tytuł "(..)
    pojawia się z nikad (..)".Jakie "z nikąd"? przy różnicy prędkości do 100km/h można
    oszacować że BMW był jakies 150-200m z tyłu w momencie rozpoczęcia manewru
    wyprzedzania przez posiadacza kamery.Takie szybko zbliżające się auto jest dobrze
    widoczne w lusterkach i po "rosnących" światłach można oczacować że prędkość jest na
    tyle duża by nie zajeżdżać mu drogi. (http://www.tvn24.pl)

  • 19. Data: 2018-01-23 11:21:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-23 o 10:37, Poldek pisze:

    > Włączam funkcję latania, unoszę się w powietrze i robię znak krzyża do
    > BWM błogosławiąc na dlaszą drogę.
    > Odpowiedź prawidłowa?

    Rozumiem, że mam jechać prawym pasem oczywiście wyłącznie do +-80 km/h,
    bo jak się TIR-a dogonię to nie mam prawa wyprzedzać, bo lewym mi co
    chwila coś zapierdala 180 km/h?
    T.

  • 20. Data: 2018-01-23 11:38:15
    Od: p...@g...com

    --Rozumiem, że mam jechać prawym pasem oczywiście wyłącznie do +-80 km/h, bo jak się
    TIR-a dogonię to nie mam prawa wyprzedzać, bo lewym mi co chwila coś zapierdala 180
    km/h?

    oczywiscie ze masz prawo (zwlaszcza w Polsce gdzie obowiazuje limit 140 km/h) ale
    takie wyjezdzanie na lewy przy minimalnej predkosci raczej dobrze nie wrozy przeciez
    gdyby ta sytuacja wydarzyla sie chwile wczesniej to nagrywajaca sama padlaby ofiara
    wlasnej lekkomyslnosci (bo ten w BMW wybralby ja a nie spotkanie z TIR-em)