  • 11. Data: 2011-08-09 13:36:06
    Temat: Re: Wypadek na A2
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 12:20:19 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> said:

    > A gdzie tu wina autostrady?

    Nie czytałeś?
    Zamiast ZBRODNICZYCH poboczy powiny być na krawędzi jezdni postawione
    ZBAWIENNE bariery...

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-08-09 13:37:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-08-2011 13:36, Bydlę pisze:

    > Nie czytałeś?
    > Zamiast ZBRODNICZYCH poboczy powiny być na krawędzi jezdni postawione
    > ZBAWIENNE bariery...

    Przed wiaduktem? Na autostradzie? Dlaczego nie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-08-09 13:42:23
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wy o tym:
    >
    > "Jak poinformował Robert Marczyński z Komendy Powiatowej w Turku,
    > informacja dotycząca zdarzenia drogowego dotarła do policjantów przed
    > godziną 7. Kierowca tira z naczepą na 267 kilometrze autostrady z
    > nieznanych jeszcze przyczyn zjechał na pobocze, uderzył w barierę
    > ochronną,"

    Na zdjęciu nr 4 nie widać żadnej bariery. Chyba że była tuż przed wiaduktem
    i TIR wziął ja między koła.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2011-08-09 13:49:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-08-2011 13:42, yabba pisze:

    > Na zdjęciu nr 4 nie widać żadnej bariery. Chyba że była tuż przed
    > wiaduktem i TIR wziął ja między koła.

    Tam widać kawałek _krótkiej_ barierki. Można elegancko przyłożyć w ten
    betonowy wiadukt wylatując przy 140 na pobocze...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-08-09 13:54:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-09, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Tam widać kawałek _krótkiej_ barierki. Można elegancko przyłożyć w ten
    > betonowy wiadukt wylatując przy 140 na pobocze...

    http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/967
    1587.jpg

    Dokladnie tak to tam wyglada.

    --
    Artur

  • 16. Data: 2011-08-09 13:54:32
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:
    > Zamiast ZBRODNICZYCH poboczy powiny być na krawędzi jezdni postawione
    > ZBAWIENNE bariery...

    Pobocze to pas awaryjny? Jeśli tak, to jak zrealizować jego
    funkcjonalność, jeśli postawimy na nim barierę?

  • 17. Data: 2011-08-09 13:57:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-08-2011 13:54, AZ pisze:
    > http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/967
    1587.jpg
    > Dokladnie tak to tam wyglada.

    No właśnie. Przed betonową przeszkodą na autostradzie powinna być
    przynajmniej 100-150m barierka, żeby samochód dostatecznie wytracił
    prędkość z tych 140km/h jeśli już znajdzie się na poboczu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 18. Data: 2011-08-09 13:57:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-09, Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> wrote:

    > Pobocze to pas awaryjny? Jeśli tak, to jak zrealizować jego
    > funkcjonalność, jeśli postawimy na nim barierę?

    Nie. Na A2 jest na calej dlugosci pas awaryjny.

    --
    Artur

  • 19. Data: 2011-08-09 14:40:16
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 13:54:32 +0200, Bartłomiej Zieliński

    A o to zapytaj kogoś innego:

    On 2011-08-09 12:41:27 +0200, LEPEK <n...@n...net> said:

    > Nie, wystarczy bariera energochłonna.
    > Shit happens, a gdyby była bariera, to miałby szanse w ogóle się nie
    > przewrócić.

    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2011-08-09 14:44:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 13:42:23 +0200, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> said:

    > Na zdjęciu nr 4 nie widać żadnej bariery.

    To prawda.
    Ale zeznanie na piśmie mówi o zderzeniu z rzeczoną.
    :-)

    --
    Bydlę