  • 21. Data: 2011-08-09 15:21:04
    Temat: Re: Wypadek na A2
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, August 9, 2011, 12:12:37 PM, you wrote:

    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,wyszedl-z-tego-bez-szw
    anku,130596.html

    > "Białorusin, kierowca tira z naczepą, jadąc autostradą A2 przez Stawki
    > (woj. wielkopolskie) na 267 kilometrze zjechał na pobocze, następnie
    > uderzył w ścianę wiaduktu. Jeden pas w kierunku Warszawy jest
    > zablokowany. O zdarzeniu drogowym poinformował nas @Maciej. "

    > Trochę do d... taka autostrada, na której można pobocze załapać...

    W wymaganiach kodeksowych nie ma barierek oddzielających miękkie
    pobocze... Ale przy wiaduktach faktycznie mogłyby bariery być.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-08-09 16:18:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > W wymaganiach kodeksowych nie ma barierek oddzielających miękkie
    > pobocze... Ale przy wiaduktach faktycznie mogłyby bariery być.

    No właśnie, chodzi tylko o odpowiedniej długości barierki przed wiaduktami.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 23. Data: 2011-08-10 15:01:25
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>

    W dniu 2011-08-09 13:36, Bydlę pisze:

    > Nie czytałeś?
    > Zamiast ZBRODNICZYCH poboczy powiny być na krawędzi jezdni postawione
    > ZBAWIENNE bariery...

    Ja tam myślę, że powinny być duże piękne drzewa. Przecież
    drzewa są bezpieczne i miło na nie popatrzeć podczas podróży.

    --
    pozdrawiam

  • 24. Data: 2011-08-10 18:40:41
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-10 15:01:25 +0200, robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl> said:

    > Ja tam myślę, że powinny być duże piękne drzewa.

    Trzeba poczekać, by wyrosły.

    > Przecież
    > drzewa są bezpieczne

    Bo są.
    Jeszcze się nie zdarzyło, by drzewo wybiegło z lasu na drogę...
    ;>

    > i miło na nie popatrzeć podczas podróży.

    Czasem dają cień, czasem chronią przez zasypywaniem drogi.
    Normalnym nie przeszkadzają.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-08-11 09:17:14
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>

    W dniu 2011-08-10 18:40, Bydlę pisze:

    > Bo są.
    > Jeszcze się nie zdarzyło, by drzewo wybiegło z lasu na drogę...
    > ;>

    Ja to widziałem taki film, w którym drzewa same chodziły,
    no ale rzeczywiście nie biegały.

    --
    pozdrawiam

  • 26. Data: 2011-08-12 15:23:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-11 09:17:14 +0200, robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl> said:

    > Ja to widziałem taki film, w którym drzewa same chodziły,
    > no ale rzeczywiście nie biegały.

    No, ale to były dobrze zmotywowane drzewa.
    ;)

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2011-08-16 09:03:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > No właśnie, chodzi tylko o odpowiedniej długości barierki przed
    > wiaduktami.

    Jechałem ostatnio tamtędy. Jeśli dobrze rozpoznałem miejsce, to barierki po
    prawej stronie kończą się 200-300 metrów przed wiaduktem, potem jest przerwa
    i nowa barierka zaczynająca się kilkanaście metrów przed samym wiaduktem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba