  • 11. Data: 2013-01-08 12:47:48
    Temat: Re: Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Jan 2013 00:53:22 -0800 (PST), p...@g...com napisał(a):

    > Szukam auta do ok 45.000 zł, segment B lub C jak starczy, benzyna.
    > Min. wyposażenie 4-5 drzwi, klimatyzacja, CZ, ES.

    Logan MCV w wersji 5-os. ze 105-konnym silnikiem. Gdzies mi ostatnio
    mignela cena 45k za rocznik 2012. Mial elektryke, klime, centralny zamek,
    ABS, 2 poduszki itp., itd.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2013-01-08 15:29:27
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 8 Jan 2013 02:00:00 -0800 (PST), p...@g...com napisał(a):

    > Sprawdzę tego Cruse-a, ale wydaje mi się że cena bliżej 48k to raczej za 1.6

    I broń boże nie kupuj 1,6

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 13. Data: 2013-01-08 16:06:34
    Od: p...@g...com

    > I broń boże nie kupuj 1,6

    Czemu, awaryjny czy nie jedzie?

  • 14. Data: 2013-01-08 18:44:20
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Chris wrote:

    > p...@g...com nabazgrał(a):

    > 2 czy 4 :)

    Przy klimie jakie to ma znaczenie?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2013-01-08 20:43:19
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2013-01-08, o godz. 17:44:20
    Rafał Grzelak <s...@d...com> napisał(a):

    > Przy klimie jakie to ma znaczenie?

    Ma znaczenie np. przy małych dzieciach. Korbotronika nie zablokujesz,
    żeby nie otwierały.

    --
    Jacek Midura

  • 16. Data: 2013-01-08 21:27:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-08 20:43, Jacek Midura pisze:

    > Ma znaczenie np. przy małych dzieciach. Korbotronika nie zablokujesz,
    > żeby nie otwierały.

    Być może jest to jakiś argument. Jak moi synowie byli mali, to
    w tylnych drzwiach była blokada, by nie mogli otworzyć od środka
    (teraz też takie są). Zabawa z korbotroniką była jednak o rząd
    wielkości trudniejsza itd. niż zabawa z przyciskami od ES
    i jakoś nie pamiętam, by była z tym walka. Szczególnie, że
    z fotelika ciężko się sięga do korbek, w przeciwieństwie do
    przycisków.

    Po namyśli uważam argument za naciągany :)

  • 17. Data: 2013-01-08 22:48:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 8 Jan 2013 20:43:19 +0100, Jacek Midura napisał(a):

    > Ma znaczenie np. przy małych dzieciach. Korbotronika nie zablokujesz,
    > żeby nie otwierały.

    Najczęściej wystarczy mocno pociagnąć za korbkę żeby ją zdjąć, czasami coś
    tam jeszcze podważyć.
    Samym kikutem nie pokręcą.

  • 18. Data: 2013-01-08 23:15:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jacek Midura <j...@...krakow.pl> writes:

> [...]

    Ja np. mam czasem potrzebę okno otworzyć. Guzikiem - zwłąszcza prawe -
    łatwiej.

    > Ma znaczenie np. przy małych dzieciach. Korbotronika nie zablokujesz,
    > żeby nie otwierały.

    Cud boski, że dożyliśmy wyprodukowania szyb z guziczkami. Powinniśmy
    byli wszyscy otworzyć sobie i wypaść.

    MJ

  • 19. Data: 2013-01-09 02:31:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 08 Jan 2013 23:15:07 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Cud boski, że dożyliśmy wyprodukowania szyb z guziczkami. Powinniśmy
    > byli wszyscy otworzyć sobie i wypaść.

    W syrence z tylu korbek nie bylo (pamiec mi zawodzi ... a moze i byly ?),
    w maluchu tez nie, a poza tym malo kogo z malym dzieckiem stac bylo na
    samochod, a co dopiero duzego fiata :-P

    Ech, co ja sie najezdzilem, na przednim siedzeniu, bez fotelika, bez pasa,
    i mogac w kazdej chwili otworzyc drzwi "pod prad" :-)
    A przeciez w syrence to jeszcze fotele sie uchylaly do przodu bez zadnych
    blokad, jak ci ludzie przezywali wypadki ? A moze nie przezywali ?

    J.

  • 20. Data: 2013-01-09 07:17:38
    Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 08.01.2013 11:21, Aleksander pisze:
    > Może nie wyprzedaż 2012, ale jak bym teraz
    > szukał taniego, większego niż segment B, to
    > bez wahania wziąłbym Peugeota 301, o ile
    > nie jesteś uprzedzony do aut na F ;)

    Jeździłem 301 w wersji 1.6 benz. oraz z dieslem pod maską.

    Oprócz kilku wpadek ten samochód to naprawdę uczciwa propozycja. A
    wpadki, jak to wpadki: diesel jest głośny za sprawą braku wygłuszeń, na
    szczęście HDI jest ciche samo w sobie - więc hałas jest porównywalny z
    Audi A4 1.9TDI; zawiasy pokrywy bagażnika są ogromne i wnikają do
    przestrzeni ładunkowej (chociaż sam bagażnik jest duży), pokrywa
    bagażnika sama do góry nie jedzie, największe pokrętło na fabrycznym
    radiu w wersji Allure nie jest od głośności, a od zmiany częstotliwości.
    Dwa lub cztery głośniki również szału nie robią.

    Ceny są zachęcające, zaczynają się od 38900 za golasa 1.2VTI bez klimy i
    radia, kończą się na 58000 zł za diesla w wersji Allure.

    Jakby ktoś chciał pojeździć wersją Active 1.6VTI - niech pisze.

    Krzysiek Matyasik