  • 31. Data: 2013-01-11 11:13:41
    Temat: Re: Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia 10.01.2013 p...@g...com <p...@g...com> napisał/a:
    > Dyskusja odbiegła od tematu ale auto już zakupiłem :)

    Super! To pochwal się co takiego upolowałeś i za ile :)

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 32. Data: 2013-01-11 11:17:43
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    ps.com...

    >Dyskusja odbiegła od tematu ale auto już zakupiłem :)

    Pochwal się na co padł wybór i dlaczego :)

  • 33. Data: 2013-01-11 11:36:41
    Od: p...@g...com

    > Pochwal się na co padł wybór i dlaczego :)

    Noooo dobraaaa, dostałem świetną ofertę z jednego z salonów forda na:

    FORD Fiesta Trend SVP Gold X 1.4 96 km - 5dr.

    W skrócie wyposażenie: metalik grafit, alufelgi 15", klimatyzacja manualna,
    elektryczne szyby i lusterka+podgrzewane, radio 6 głośników USB (świetnie gra!),
    halogeny, podgrzewana przednia szyba, i jakieś tam kontrole trakcji za dwie ;)

    Kto zgadnie ile takie cacko mogło kosztować??? :-)))

  • 34. Data: 2013-01-11 12:03:40
    Od: Tomisk <t...@w...pl>

> [...]
    halogeny, podgrzewana przednia szyba, i jakieś tam kontrole trakcji za dwie ;)

    > Kto zgadnie ile takie cacko mogło kosztować??? :-)))

    42 ?

  • 35. Data: 2013-01-11 16:21:40
    Od: p...@g...com

    > 42 ?

    trochę taniej :)

  • 36. Data: 2013-01-12 10:15:08
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-01-09 07:17, Krzysztof Matyasik pisze:

    > Ceny są zachęcające, zaczynają się od 38900 za golasa 1.2VTI bez klimy i
    > radia, (...)

    Ten samochód faktycznie w podstawowej wersji nie ma radia? :)
    Oglądam cennik:
    http://www.peugeot.pl/media/deliacms/media//95/9583-
    f82955.pdf
    i jest instalacja do montażu radia. Zakładam, że radio jednak ma, tylko
    nie jest to "WIP Sound" ani "WIP Bluetooth"?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 37. Data: 2013-01-12 15:40:56
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-01-08 22:48, Tomasz Pyra pisze:

    > Najczęściej wystarczy mocno pociagnąć za korbkę żeby ją zdjąć, czasami coś
    > tam jeszcze podważyć.
    > Samym kikutem nie pokręcą.

    taaaa
    jak to każdy chce rządzić w swoim samochodzie.
    przytoczę przykład ekstremalny, ale autentyczny
    kolega swego czasu zdjął wszystkie korbki do szyb bo twierdził że szyby
    są do patrzenia, a nie wietrzenia (klimy nie miał).
    zostawił jedną korbkę przy swoich drzwiach, na wypadek gdyby wpadł
    samochodem do głębokiej wody,
    bo wtedy umiejętnie operując uchyłem szyby napełni wnętrze wodą, będzie
    można otworzyć drzwi i wypłynąć.

    jednakowoż był zwolennikiem szyb elektrycznych
    "bo wtedy można wyjąć bezpiecznik zamiast zdejmować korbki"

  • 38. Data: 2013-01-13 01:43:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 12 Jan 2013 15:40:56 +0100, nazgul napisał(a):

    > bo wtedy umiejętnie operując uchyłem szyby napełni wnętrze wodą, będzie
    > można otworzyć drzwi i wypłynąć.
    >
    > jednakowoż był zwolennikiem szyb elektrycznych
    > "bo wtedy można wyjąć bezpiecznik zamiast zdejmować korbki"

    Szyby elektryczne chyba powinny działać pod warunkiem że samochód wpadł do
    rzeki albo jeziora. W morzu może być gorzej :)

    Ale można zainwestować 5zł i kupić młotek do szyb, a nie "umiejętnie
    operować uchyłem" ;)