  • 11. Data: 2017-06-28 11:23:50
    Temat: Re: Wyświetlacze graficzne VFD -- cena
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-28 o 07:30, Tomasz Szcześniak pisze:
    > (...)
    > Jak widać wyraźną nierównomierność świecenie poszczególnych
    > segmentów to oznacza zużycie luminoforu, tu niespecjalnie coś można
    > zrobić.

    Świeci równomiernie, ale słabo, jakby była włączona funkcja dimmer.

    Dzięki za cenne wskazówki :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2017-06-28 12:19:14
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jakub Rakus wrote:

    > Chińscy przyjaciele mają 3 razy taniej:
    > http://tinyurl.com/yd4hky8w

    Wielkie dzięki za link, tam nie przyszło mi do głowy szukać.
    Wada jest taka, że madeinchiński -- napis "Noritake" bardziej
    do mnie przemawiał, z drugiej stówka zachęca do zaeksperymentowania...
    Dzieki, Jakub!

    Pozdrawiam, Piotr

  • 13. Data: 2017-06-28 22:46:58
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 28.06.2017 o 12:19, Piotr Wyderski pisze:

> [...]
    > Wada jest taka, że madeinchiński -- napis "Noritake" bardziej
    > do mnie przemawiał, z drugiej stówka zachęca do zaeksperymentowania...

    I ja dziękuję, bo wcześniej jakoś nie zastanawiałem się nawet nad
    istnieniem i sensem "graficznych" VFD, a teraz mam już w głowie następny
    projekt (po skończeniu N innych, które krążą mi po głowie).

    Jakub Rakus

  • 14. Data: 2017-06-28 22:57:53
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com>

    użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > Wielkie dzięki za link, tam nie przyszło mi do głowy szukać.
    > Wada jest taka, że madeinchiński -- napis "Noritake" bardziej
    > do mnie przemawiał

    Dawno nie widziałem tak upierdolonej topnikiem płytki.
    Trąci chińską ekonomią raczej, a nie japońskim producentem.

  • 15. Data: 2017-06-29 18:26:09
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Dawno nie widziałem tak upierdolonej topnikiem płytki.
    > Trąci chińską ekonomią raczej, a nie japońskim producentem.

    W dodatku ten wyświetlacz chyba po ryżówce lutowali, tak krzywo...