  • 11. Data: 2013-12-14 17:02:01
    Temat: Re: Wywiad ze mną :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Saturday, December 14, 2013, 4:46:20 PM, you wrote:

    > Brzydzę się polityką. Tam trzeba wiecznie handel uprawiać, aby nie
    > zatonąć, a i tak jak nie zatoniesz to po chwili uświadamiasz sobie, że
    > pływasz w gównie i to po same usta.

    Tak naprawdę, to polscy kierowcy potrzebują odpowiednika ADAC. Ale
    żywotność dziadków z PeZetMotu jest nieograniczona i szans na to nie
    ma :(

    Tym, którym wydaje się, że wiedzą co do ADAC i zamierzają wybrzydzać
    polecam NAJPIERW lekturę http://pl.wikipedia.org/wiki/ADAC ze
    szczególnym zwróceniem uwagi na "[...] Zgodnie ze swoim statutem
    ADAC ma monitorować i promować transport drogowy, sporty motorowe oraz
    turystykę chroniąc interesy zmotoryzowanych użytkowników dróg [...]"

    Przy okazji spełniłby się postulat Jasia Kowalskiego o jednym numerze
    dla kierowców.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-12-14 17:11:02
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-14 16:46, anacron pisze:

    > Brzydzę się polityką. Tam trzeba wiecznie handel uprawiać, aby nie
    > zatonąć, a i tak jak nie zatoniesz to po chwili uświadamiasz sobie,
    > że pływasz w gównie i to po same usta.

    Nie zgadzam się z Tobą. Toną ci którzy tracą wyborców i pakują się w
    gówno po uszy ponieważ stają się kurwami politycznymi.
    Ale dobrze że znasz swoje możliwości i słabości :)
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 13. Data: 2013-12-14 17:15:45
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Szacun za wytrwałość. Ja pewnie nie dal bym rady.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 14. Data: 2013-12-14 17:39:54
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-12-14 15:13, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o
    300.000 km po Polsce w sprawie radarów?
    To przez dwa lata dzień w dzień ponad 400 km. Świątek piątek i
    niedziela. Tylko w tej sprawie...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2013-12-14 17:43:26
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Załóż partie kierowców. Zdziwił byś się jaką miała by siłę.

    Żadną.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2013-12-14 17:44:13
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-12-14 15:13, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o
    >
    > Macie od razu, zanim ktoś znów napisze, że gdzieś moją mordę w tv widział.
    Morda nie taka zła.
    Przychylam się do wniosku założenia partii kierowców.
    Mogła byc Partia Przyjaciół Piwa, to dlaczego nie może byc kierowców?
    miłej niedzieli życzę
    Jacek

  • 17. Data: 2013-12-14 18:12:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Dec 2013 17:02:01 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> [...]
    > ADAC ma monitorować i promować transport drogowy, sporty motorowe oraz
    > turystykę chroniąc interesy zmotoryzowanych użytkowników dróg [...]"

    http://www2.pzm.pl/Statut

    Niestety - statut jest w obrazkach, wiec nie zacytuje, ale cele
    zwiazku sa szczytne, a nawet szczytniejsze. Wiec to nie od statusu
    zalezy, ale od ludzi.

    Partie popieram, bo partia moze miec radnych, poslow i ministrow.
    I realnie wplywac na dzialania wladz.

    A ADAC ... swietna sprawa, ale czy nie za droga na nasze warunki?
    ADAC ma multum pieniedzy, bo ma miliony czlonkow placacych skladki.
    Niemcy chetnie placa, bo to drobne, a w zamian maja assistance dobrej
    jakosci.
    A u nas ... musialoby byc 80 zl a nie 80 euro, a stan naszych pojazdow
    moglby doprowadzic zwiazek do bankructwa :-)

    Chociaz ... sierra nie zawodzila, dacie potrafilem naprawic, a w
    nowszym pozostaje sie poddac.

    Tak wiec Anacronie - nie chcem, ale muszem.

    J.

  • 18. Data: 2013-12-14 18:34:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Dec 2013 15:13:28 +0100, anacron napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o
    >
    > Macie od razu, zanim ktoś znów napisze, że gdzieś moją mordę w tv widział.

    Cala Polska widziala

    http://tvp.info/informacje/ludzie/policyjne-radary-n
    ie-spelniaja-wymogow/13314580/policyjne-radary-nie-s
    pelniaja-wymogow/13314650

    J.

  • 19. Data: 2013-12-14 18:48:32
    Od: <9...@9...184832.invalid> (Tom N)

    LEPEK w

    > 300.000 km po Polsce w sprawie radarów?
    > To przez dwa lata dzień w dzień ponad 400 km. Świątek piątek i
    > niedziela. Tylko w tej sprawie...

    I drugie tyle na herbatki do komendanta...

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2013-12-14 19:52:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o
    >
    > Macie od razu, zanim ktoś znów napisze, że gdzieś moją mordę w tv
    > widział.

    Szczerze - zamiast uwag o życiu rodzinnym (to zabrzmiało dziwnie) - szkoda,
    ze nie opowiedziałes o kwestii homologacji i o tej wilgotności.