  • 31. Data: 2013-12-15 23:14:07
    Temat: Re: Wywiad ze mną :)
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 12/15/2013 10:08 PM, jerzu wrote:

    > Jak się nie ubiegał? Przecież pisał że mu zwracali, w zębach
    > przynosili prawie :)

    na zwrot kosztów przejazdu i zastępstwa procesowego są
    limity.

  • 32. Data: 2013-12-16 00:00:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 15.12.2013 23:14, Megrims pisze:
    > na zwrot kosztów przejazdu i zastępstwa procesowego są
    > limity.

    pozwy cywilne w drodze

    --
    anacron
    aba/

  • 33. Data: 2013-12-16 07:23:56
    Temat: Re: Wywiad ze mn? :)
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 12/14/2013 04:52 PM, misiek wrote:
    > U?ytkownik "Krzysztof 45"<"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisa? w wiadomo?ci

    z2t_600.jpg

    > :) dobre

    ciekawe co by było, gdyby jakiś dobry samarytanin tam podjechał
    po koleji wszystkie zdjął (technicznie da się) i wywalił do wody.

  • 34. Data: 2013-12-16 08:08:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-16 07:23, Megrims pisze:

    > ciekawe co by było, gdyby jakiś dobry samarytanin tam podjechał
    > po koleji wszystkie zdjął (technicznie da się) i wywalił do wody.

    Zgaduję, że po założeniu tylu blokad - ekipa siedzi gdzieś obok i ich
    pilnuje.

    --
    MN

  • 35. Data: 2013-12-16 08:14:02
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-16 07:23, Megrims pisze:

    > ciekawe co by było, gdyby jakiś dobry samarytanin tam podjechał
    > po koleji wszystkie zdjął (technicznie da się) i wywalił do wody.

    Założę się, że "za nieuprawnione usunięcie bądź uszkodzenie blokady
    odpowiada właściciel pojazdu" (podobnie jak za niewskazanie).

    Władza (w tym lokalni pałkarze) jest od ściągania haraczy, a nie od "a
    co by było gdyby".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 36. Data: 2013-12-16 08:36:54
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-14 18:34, J.F. pisze:

    > Cala Polska widziala

    LOL - śmiem twierdzić, że mało kto to widział, a 99% nie ma bladego
    pojęcia czyja to morda i z czy jest związana. Ba, gdybym nie
    przeczytał tutaj o tym, to sam bym nie wiedział.
    Trzeba zapytać komendanta czy widział, może pomoże...

  • 37. Data: 2013-12-16 09:01:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Dec 2013 08:14:02 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > Założę się, że "za nieuprawnione usunięcie bądź uszkodzenie blokady
    > odpowiada właściciel pojazdu" (podobnie jak za niewskazanie).

    Na to trzeba miec dowody. A w kraju szalejacych zlomiarzy znikniecie
    zelastwa nie moze dziwic, skoro znikaja druty pod napieciem :-)

    Tylko uwaga - miasta miewaja monitoring :-)

    J.

  • 38. Data: 2013-12-16 09:18:26
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-16 09:01, J.F. pisze:

    > Na to trzeba miec dowody. A w kraju szalejacych zlomiarzy znikniecie
    > zelastwa nie moze dziwic, skoro znikaja druty pod napieciem :-)

    Czyżbyś nie zrozumiał? Zamiast dochodzić czyjejkolwiek winy, to się
    obciąży właściciela, bo on jest pod ręką, wpisany do ewidencji.

    DOKŁADNIE TAK, JAK ZA "NIEWSKAZANIE".

    > Tylko uwaga - miasta miewaja monitoring :-)
    A kto by sobie tym głowę zawracał...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 39. Data: 2013-12-16 09:52:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 16 Dec 2013 09:18:26 +0100 osobnik zwany sqlwiel
    napisał:

    > Czyżbyś nie zrozumiał? Zamiast dochodzić czyjejkolwiek winy, to się
    > obciąży właściciela, bo on jest pod ręką, wpisany do ewidencji.

    przed chwilą pisałeś, że nie masz pojęcia czy tak jest. Ale popieprzyć
    można

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 40. Data: 2013-12-16 10:46:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-14, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Załóż partie kierowców. Zdziwił byś się jaką miała by siłę.
    > A jest o co walczyć.
    > Do tego całego wiadomego gówna, doszedł dodatkowo bandycki napad na
    > nabyte prawa do bezterminowych PJ.

    Ale, ze co? Jazda samochodem jest dla Ciebie w zyciu najwazniejsza?

    --
    Artur
    ZZR 1200