  • 41. Data: 2013-12-16 10:48:25
    Temat: Re: Wywiad ze mną :)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-15, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Dobry, nie? A w przerwach jeszcze pracuje i płodzi posty na pms.

    I samochody z rowow, zasp wyciaga!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2013-12-16 11:54:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Monday, December 16, 2013, 10:48:25 AM, you wrote:

    > I samochody z rowow, zasp wyciaga!

    I z 16-godzinnej trasy się teleportuje, żeby parę postów napisać i na
    kolejne 5 godzin na trasę wrócić, dzielnie samochody ciągać. Do
    zarżnięcia silnika.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2013-12-16 11:56:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Dec 2013 11:54:27 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > I z 16-godzinnej trasy się teleportuje, żeby parę postów napisać i na
    > kolejne 5 godzin na trasę wrócić, dzielnie samochody ciągać. Do
    > zarżnięcia silnika.

    Jest jeszcze mobilny internet w tym kraju.

    J.

  • 44. Data: 2013-12-16 12:13:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, December 16, 2013, 11:56:39 AM, you wrote:

    > Jest jeszcze mobilny internet w tym kraju.

    Tak jest! W 16-godzinnej trasie przeplatanej wyciąganiem wielu
    pojazdów z rowów i zasp wyciągasz laptopa i posty w Usenecie
    publikujesz...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2013-12-16 12:17:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-16, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Tak jest! W 16-godzinnej trasie przeplatanej wyciąganiem wielu
    > pojazdów z rowów i zasp wyciągasz laptopa i posty w Usenecie
    > publikujesz...

    No a nie? To mieczak jestes ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 46. Data: 2013-12-16 12:58:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    > No a nie? To mieczak jestes ;-)

    Zdecydowanie - nie chciałoby mi się stawiać tunelu, żeby z tego samego
    IP pisać. Do tego już naprawdę trzeba tfardziela.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 47. Data: 2013-12-16 13:11:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Dec 2013 12:58:52 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello AZ,
    >
    > Zdecydowanie - nie chciałoby mi się stawiać tunelu, żeby z tego samego
    > IP pisać. Do tego już naprawdę trzeba tfardziela.

    Oj tam, jedna linijka pod linuxem.

    A biorac pod uwage dzialanie krajowych newsserwerow, to dzialanie
    bardzo rozsadne.

    J.

  • 48. Data: 2013-12-16 13:22:58
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > poparcie, niezlego szumu narobiles :) i z iskrami i z fotoradarami :) no i
    > przy okazji cena iskry :D
    > gdyby chocby co drugi mial tyle jaj i inteligencji co Ty ten kraj wygladalby
    > zupelnie inaczej ... a tak pelno baranow co klada uszy po sobie i placa i
    > placza...
    > mi sie z kolei idalo wygrac ze SM i ich blokada... ale to w jednostkowym
    > przypadku :P
    >
    > poza tym Kulczycki tez jest kumaty koles. na tle tych stojakow do mkrofonow i
    > funkcjonariuszy medialnych ma swoje zdanie i jakies logiczne poglady... dziwie

    Od dawna przestałem cenić "polityków" (z każdej partii). Zauważcie jedno, jaką
    On płaci cenę za to, że mamy takie państwo, które swojego Obywatela traktuje jak
    niewolnika. Przyznam, że ja na Jego miejscu nie chciałbym ponosić takich
    kosztów.
    Tym większy szacunek dla Niego.

  • 49. Data: 2013-12-16 13:37:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Oj tam, jedna linijka pod linuxem.
    >
    > A biorac pod uwage dzialanie krajowych newsserwerow, to dzialanie
    > bardzo rozsadne.

    W jakim Ty swiecie zyjesz? ;-) Gosc dziala w slusznym celu, ale jezeli fakty
    na ten temat przedstawia w ten sam sposob jak swoje fantazje o odbudowywaniu
    zycia prywatnego ktore ucierpialo przez FR, 300k w dwa lata, wyciaganiu
    samochodow itp. itd. to jak dla mnie staje sie malo wiarygodny.

    Powinien skorzystac z propozycji Romana i zjesc Snickersa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2013-12-16 13:48:07
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-16 13:11, J.F. pisze:

    > Oj tam, jedna linijka pod linuxem.

    Bądź twardziel - pół linijki wystarczy.

    > A biorac pod uwage dzialanie krajowych newsserwerow, to dzialanie
    > bardzo rozsadne.

    Spore samozaparcie do bajkopisarstwa.