  • 81. Data: 2013-12-16 20:45:37
    Temat: Re: Wywiad ze mną :)
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > A mnie tak - nigdy do newsów nie potrzebowałem tunelu.

    Jak byś był trochę anarchistą i kąsał system, to i tunel i tor i nie
    tylko...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 82. Data: 2013-12-16 22:48:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-16 11:56, J.F. pisze:

    > Jest jeszcze mobilny internet w tym kraju.

    Ale zestawów głośnopiszących na usenet nie ma. :P
    A Motylek prawa przestrzega jak nikt inny na tej grupie. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 83. Data: 2013-12-16 22:58:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Zdecydowanie - nie chciałoby mi się stawiać tunelu, żeby z tego samego
    > IP pisać. Do tego już naprawdę trzeba tfardziela.

    Kompa mozesz z komórki przez pulpit zdalny obśługiwać.

  • 84. Data: 2013-12-16 23:11:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-16, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > A co dla Ciebie zrobiła jakakolwiek partia w sprawach pozostałych?
    > I pewnie się to nie zmieni.

    Dojebala mi podatkow :-) Zadna partia nie zrobi niczego dobrego bo aktualna
    partia to jakis chory twor. Po co w tym sejmie siedzi 460 ludzi jak partia
    lub koalicja ktora ma wiekszosc musi glosowac tak jak powie szef bo inaczej
    dyscyplina, afery, itd.? Jako takim rozwiazaniem wydaja sie JOW-y.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 85. Data: 2013-12-16 23:18:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.12.2013 22:58, Budzik pisze:
    > Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Kompa mozesz z komórki przez pulpit zdalny obśługiwać.

    Tablet + vpn (bo będziecie zgadywać do jutra) :)

    --
    anacron
    aba/

  • 86. Data: 2013-12-16 23:24:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-16, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Wole taką bandę i takich przypadkowych, niż tą obecną nieprzypadkową bandę.

    Ale w sensie, ze co? Uwazasz, ze kierowcy to uczciwsi ludzie niz obecni przy
    korycie?

    Kogo proponujesz na szefa? Nowaka czy moze generala GITD? Obaj jezdza :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 87. Data: 2013-12-16 23:24:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Dec 2013 23:18:24 +0100, anacron napisał(a):

    > Tablet + vpn (bo będziecie zgadywać do jutra) :)

    A jaki tablet ?

    J.

  • 88. Data: 2013-12-16 23:26:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Dec 2013 22:11:18 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

> [...]
    > lub koalicja ktora ma wiekszosc musi glosowac tak jak powie szef bo inaczej
    > dyscyplina, afery, itd.? Jako takim rozwiazaniem wydaja sie JOW-y.

    I tych 460 indywidualistow sie jakos dogada ?
    Watpie :-)

    J.

  • 89. Data: 2013-12-16 23:29:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    > Tablet + vpn (bo będziecie zgadywać do jutra) :)

    Świstakowi...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 90. Data: 2013-12-16 23:30:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > I tych 460 indywidualistow sie jakos dogada ?
    > Watpie :-)

    A jak mamy w Senacie? Czy bardziej bezpośrednia ordynacja coś zmienia?

    --
    Best regards,
    RoMan