  • 61. Data: 2018-07-17 10:54:35
    Temat: Re: Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 10:20, ToMasz pisze:

    > dell vostro cośtam, a w pracy mam "składaka" na płycie gigabyte.
    > w obydwu przypadkach, jeśli dam w kompie dzwięk na maksa, głośniki tak
    > średnio i odtwarzam muzykę, firm... niema problemów. 100% spoko. ale jak
    > jest absolutna cisza, głośniki na maksa... to wtedy słychać życie
    > komputera. za czasów sounblasetra na PCI nie było takich "dzwięków" słychać

    Porobię swoje testy ale "głośniki na maksa" i spodziewać się ciszy to
    trzeba mieć fantazję ;-)

    Może jestem starej daty ale nigdy nie daję "na maksa" w żadnych
    ustawieniach bo to nie ma prawa wtedy dobrze grać ;-)

  • 62. Data: 2018-07-17 10:58:35
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > jest absolutna cisza, głośniki na maksa... to wtedy słychać życie
    > komputera. za czasów sounblasetra na PCI nie było takich "dzwięków" słychać

    A Ty zrób drugi test. Ustaw muzykę na BARDZO BARDZO GŁOŚNO ale żeby coś
    jeszcze z tego rozumieć ;-) nie na maksa (moje kolumny by chyba tego
    maksa nie przeżyły)
    i wtedy posłuchaj sobie ciszy. :-)

  • 63. Data: 2018-07-17 13:09:31
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.07.2018 o 10:54, z pisze:

> [...]
    >
    > Może jestem starej daty ale nigdy nie daję "na maksa" w żadnych
    > ustawieniach bo to nie ma prawa wtedy dobrze grać ;-)

    PRzepiścy chodziło o to żeby kolumny dać na maksa ale nie puszczać
    żadnej muzyki.

    Albo, puść sobie jakąś klasykę i w momencie kiedy tam w orkiestrze tylko
    jakaś jedna struna plumka pianissimo, posłuchaj co Ci z komputera
    akompaniuje do tego :).

    p. m.

  • 64. Data: 2018-07-17 19:02:30
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Mon, 16 Jul 2018 19:36:06 +0200
    z <...@...pl> wrote:
    > BRACIE Czytasz mi w myślach :-) Tylko diody muszą być prostokątne. Takie
    > nowoczesne :-)

    Haha nowoczesne :) No, to dokup prostokątne, albo kwadratowe, albo "LED bar graph"
    jak poniżej:
    https://www.aliexpress.com/item/5pcs-Green-10-LED-Ba
    rgraph-LED-Displays-Green-10-Graphic-Bar-LED-Display
    /32360640418.html
    - te moim zdaniem najładniejsze. Jest też taka zieleń "lampowa" i wówczas można
    zrobić wszystko na zielonych (taka lampa była - EM84? W popularnym szpulowcu
    stosowana). Ja chyba wezme ten bargraph z linka powyżej + 5x żółte + 5x czerwone i
    zrobie na dwóch scalakach w szeregu (daje 19 diod). No ale chyba powoli NTG ;)

  • 65. Data: 2018-07-19 18:26:42
    Od: złomowisko <l...@w...pl>

    > jest absolutna cisza, głośniki na maksa... to wtedy słychać życie
    > komputera. za czasów sounblasetra na PCI nie było takich "dzwięków"
    > słychać

    Ja mam dźwięk po HDMI z grafy na TV dalej z TV podczerwienią na amplituner
    5.1 i jest dobrze.

  • 66. Data: 2018-07-24 18:45:43
    Od: Jawi <g...@b...pl>

    W dniu 2018-07-15 o 22:26, Animka pisze:
    > ciężkie metalowe głośniki komputerowe
    daj linka

  • 67. Data: 2018-07-25 00:57:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-24 o 18:45, Jawi pisze:
    > daj linka

    Nie ma już raczej w sprzedaży takich samych głośników.
    Moje ze zdjęcia:
    http://ifotos.pl/z/qenaeax/

    Tu ktoś na OLX sprzedawał bez kabla łączącego dwa głośniki oraz bez
    podstawek. Może i są zepsute.
    https://www.olx.pl/oferta/solidne-glosniki-komputero
    we-trust-soundwave-20-CID99-IDpLpLz.html

    U mnie np. w jednym potencjometr wysiada i jak poruszę głośnikiem przy
    odkurzaniu to potem muszę się nagimnastykować, żeby odpowiednio głos
    ustawić....ale nie zmienię ich na inne.

    --
    animka

  • 68. Data: 2018-08-13 18:16:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-07-14 o 22:27, Marcin N pisze:
    > Cześć.
    >
    > Mam pasywne kolumny głośnikowe. Chętnie podłączyłbym je do komputera,
    > żeby uzyskać jakość dźwięku lepszą od popularnych zestawów głośników
    > "komputerowych".
    >
    > Nie udało mi się wypatrzyć żadnego wzmacniacza audio, który byłby
    > stosunkowo nieduży i miał co najmniej 80 dB SN.
    >
    > Czy ktoś z Was może rozwiązał taki problem u siebie?

    No i kupiłem.

    https://pl.aliexpress.com/item/2017-NEW-K-GuSS-GU50-
    HIFI-2-0-class-D-TPA3116-Mini-borne-audio-power-ampl
    ifier/32723379462.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.37825c0
    fFZCExU

    K.Guss GU50 z zasilaczem 24V 3A.
    Przed chwilą przyjechał do mnie. Pierwsze wrażenia - to jest to, czego
    szukałem. Na moje ucho prawie nie szumi. Mogę polecić.

    --
    MN