  • 51. Data: 2018-07-16 07:03:59
    Temat: Re: Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-16 o 06:00, Budzik pisze:
    > hahahaha, królował u mnie kiedys podobny zestaw.
    > Tyle ze condor wyzionał dawno ducha (w sensie magnetofon) a kaseta Ace of
    > Base zgineła :))))

    Dzieciaki ;-). Ja odkrywam na nowo początki italo disco.

  • 52. Data: 2018-07-16 09:05:01
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Bot tego nie zrozumie, bo mu się bezpieczniki przepalą ;-)

    -----

  • 53. Data: 2018-07-16 10:10:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-15 o 22:37, ToMasz pisze:
    czy Ty masz jakiś super komuper? z dedykowaną kartą dzwiękową? Bo
    > w normalny PeCecie, jeśli podłączysz go do wzmacniacza, dasz głośność na
    > maksa, to słyszysz i ruch myszki, i pracę sieci i obciążenie procesora i
    > prace dysku.

    Moze napisz na czym sluchasz i z jakiego kompa bo moje ostatnie
    kilkadziesiat kompow nie wydawalo takich dzwiekow. Albo jestem gluchy
    albo poruszamy sie w innych przedzialach cenowych i biegunach
    wzmocnienia i audiofilstwa :-)

  • 54. Data: 2018-07-16 10:44:18
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Sun, 15 Jul 2018 19:43:33 +0200
    z <...@...pl> wrote:
    a klimat diodowego wskaźnika -
    > BEZCENNY :-)

    Prawda! Co ciekawe układ - sterownik linijki diodowej LM3916 dalej jest w produkcji
    przez Texas Instruments. Ciekawe do czego to jest wykorzystywane. Zamawiam sobie
    właśnie z ali, kieedyś w wolnej chwili zmontuję :)

  • 55. Data: 2018-07-16 11:47:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-16 o 10:44, Piotr C. pisze:
    > Prawda! Co ciekawe układ - sterownik linijki diodowej LM3916 dalej jest w produkcji
    przez Texas Instruments. Ciekawe do czego to jest wykorzystywane. Zamawiam sobie
    właśnie z ali, kieedyś w wolnej chwili zmontuję :)

    A takie zestawy z allegro do zlutowania to sa cos warte?
    W morde przydrutowalbym sobie przy kompie takie cos :-)

  • 56. Data: 2018-07-16 15:37:15
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Mon, 16 Jul 2018 11:47:09 +0200
    z <...@...pl> wrote:

    > A takie zestawy z allegro do zlutowania to sa cos warte?
    > W morde przydrutowalbym sobie przy kompie takie cos :-)

    Np. ten? Myśle że czemu nie. Też bym to gdzieś wmontował, tylko jeszcze nie wiem
    gdzie :)

    P.

  • 57. Data: 2018-07-16 17:32:53
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Mon, 16 Jul 2018 16:37:15 +0300
    "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl> wrote:
    > Np. ten? Myśle że czemu nie. Też bym to gdzieś wmontował, tylko jeszcze nie wiem
    gdzie :)

    Sorka nie wkleiło się:
    https://allegro.pl/a-161-wskaznik-wysterowania-stere
    o-lm3916-i7446961263.html

  • 58. Data: 2018-07-16 18:52:47
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.07.2018 o 09:05, ń pisze:
    > Bot tego nie zrozumie, bo mu się bezpieczniki przepalą ;-)
    >

    > -----

    A ty kiedy zrozumiesz?

    --
    Czarek

  • 59. Data: 2018-07-16 19:36:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-16 o 17:32, Piotr C. pisze:
    > Sorka nie wkleiło się:
    > https://allegro.pl/a-161-wskaznik-wysterowania-stere
    o-lm3916-i7446961263.html

    BRACIE Czytasz mi w myślach :-) Tylko diody muszą być prostokątne. Takie
    nowoczesne :-)

  • 60. Data: 2018-07-17 10:20:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.07.2018 o 10:10, z pisze:
    > W dniu 2018-07-15 o 22:37, ToMasz pisze:
    > czy Ty masz jakiś super komuper? z dedykowaną kartą dzwiękową? Bo
    >
    > Moze napisz na czym sluchasz i z jakiego kompa

    dell vostro cośtam, a w pracy mam "składaka" na płycie gigabyte.
    w obydwu przypadkach, jeśli dam w kompie dzwięk na maksa, głośniki tak
    średnio i odtwarzam muzykę, firm... niema problemów. 100% spoko. ale jak
    jest absolutna cisza, głośniki na maksa... to wtedy słychać życie
    komputera. za czasów sounblasetra na PCI nie było takich "dzwięków" słychać

    ToMasz