  • 41. Data: 2019-07-22 13:49:06
    Temat: Re: Yellow box
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-22 12:46, yabba wrote:

    > Czyli jednak czasem źle ocenisz i musisz kombinować jak nie zostać na
    > skrzyżowaniu.

    Ma się pociąć?

  • 42. Data: 2019-07-22 13:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > Czyli jednak czasem źle ocenisz i musisz kombinować jak nie zostać na
    > skrzyżowaniu.

    Jeżeli juz to bardziej dlatego ze takie podejscie upłynnia ruch (po co
    czekac skoro da sie przejechac, tylko trzeba troche pomyslec?)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 43. Data: 2019-07-22 14:43:16
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 2019-07-22 o 13:49, kk pisze:
    > Ma się pociąć?
    Ma przyznać, że można się pomylić skoro nawet jemu się zdarza.

    --
    SW3
    ----

  • 44. Data: 2019-07-22 15:30:16
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-07-22 13:48, kk wrote:

    > Znasz preambułę naszej konstytucji?

    Znasz PoRD?

    --

    memento lorem ipsum

  • 45. Data: 2019-07-22 15:38:29
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-07-22 12:53, yabba wrote:

    > Bez poczekania aż poprzednik zjedzie ze skrzyżowania nie ma pewności czy
    > ty też się zmieścisz za skrzyżowaniem.
    > Bywają takie korki, że za skrzyżowaniem jest miejsce na losową ilość od
    > 0 do 5 samochodów. Przed skrzyżowaniem jesteś jako 3-4 w kolejce, z tego
    > miejsca czasem nie widać ile jest wolnego za skrzyżowaniem.
    > Ruszasz od razu za poprzednikiem i ryzykujesz utknięcie na środku czy
    > czekasz aż on zjedzie i będziesz widział, że masz miejsce?

    Jesli jestem 3-4 w kolejce, to jak napisalem powyzej, jak dojade
    do krawedzi skrzyzowania, to biore poprawke na to kiedy sie zapalilo
    zielone i co widze za skrzyzowaniem. jak widze ze tam ruchu nie ma,
    to nie wjezdzam. Jak widze, ze ruch sie odbywa i ze auta z przodu
    zaraz spowoduja ze te znajdujace sie z kolei za krawedzia skrzyzowania
    zaraz rusza i ja tam sie zmieszcze, to i ja nie czekam na oklaski
    tylko jade.

    Dziala raczej w 100%. Nigdy nie mnie strabiono, ze blokuje ruch -
    ani wjezdzajac z poprzecznej, ani przez jadacych za mna. I nie jestem
    raczej wyjatkowy, tak samo zachowuje sie wiekszosc kierowcow. Problemem
    sa przede wszystkim krowy, ktore nie rozumieja faktu blokowania
    poprzecznego ruchu i wydaje im sie, ze maja prawo tkwic na srodku
    skrzyzowania.

    Takze bynajmniej nie ja nie pisze o sytuacji, gdy ktos niechcacy
    i wiedzac ze dal ciala nie zdazyl zjechac. Ale zdarzylo mu sie to
    pechowo, a jak juz tak sie stalo, ta stara sie zjechac chocby na pas
    obok jesli to jezdnia z wieloma pasami, jesli zwolnilo sie na nim
    miejsce. Niestety widac i takich artystow, co beda stali na srodku,
    choc mogliby wlasnie tak zrobic.

    Moze u Was nie ma takiego ruchu albo nie zauwazacie problemu,
    ja go niestety zauwazam regularnie. Zapraszam do DC w godzinach
    szczytu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 46. Data: 2019-07-22 15:52:06
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-07-22 12:48, J.F. wrote:

    > No chyba wszyscy ... czy tylko ja jeden ?

    Nikt nie pisze zeby nie ruszac z zielonego, tylko zeby robic to tak,
    zeby nie torowac ruchu na swojej jezdni, a jednoczesnie nie spowodowac
    zatoru na poprzecznej. Natomiast narazie widze, ze probujesz znalezc
    wytlumaczenie dla tych ktorzy blokuja skrzyzowanie.

    > Fakt jest taki, ze jak stoisz pierwszy na swiatlach to widzisz czy
    > przejedziesz,
    > jak drugi to juz nie zawsze,
    > jak czwarty - to juz zazwyczaj nie widzisz ile tego pustego miejsca za
    > skrzyzowaniem, i czy sie zmiescisz czy nie.

    Ciezko wjechac na skrzyzowanie bedac czwartym za skrzyzowaniem.
    Czy wjedziesz dalej, decydujesz bedac przy krawedzi skrzyzowania.
    Tyle ze w przypadku sporego zatoru mozna zaczac juz obserwowac
    sytuacje ilu autom srednio udaje sie przejechac podczas jednego
    cyklu.

    Wydawalo mi sie, ze to sa rzeczy ktorym nie trzeba tlumaczyc osobom
    jezdzacym po niejednokrotnie mocno zatloczonym miescie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 47. Data: 2019-07-22 16:09:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-22 15:30, elmer radi radisson wrote:

    > Znasz PoRD?

    Jeśli nie znasz konstytucji to co pytasz o PoRD

  • 48. Data: 2019-07-22 16:13:11
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-07-22 16:09, kk wrote:

    > Jeśli nie znasz konstytucji to co pytasz o PoRD

    Przepraszam za nieporozumienie, mialem wrazenie ze
    to dyskusja na temat i rzeczowe argumenty.

    --

    memento lorem ipsum

  • 49. Data: 2019-07-22 17:10:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-22 16:13, elmer radi radisson wrote:

    > Przepraszam za nieporozumienie, mialem wrazenie ze
    > to dyskusja na temat i rzeczowe argumenty.

    I chciałeś podyskutować o PoRD nie znając konstytucji

  • 50. Data: 2019-07-22 17:31:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    On 2019-07-22 12:53, yabba wrote:

    >Jesli jestem 3-4 w kolejce, to jak napisalem powyzej, jak dojade
    >do krawedzi skrzyzowania, to biore poprawke na to kiedy sie zapalilo
    >zielone i co widze za skrzyzowaniem.

    Nic nie widzisz. Bo przed toba jedzie jakis wiekszy dostawczak i
    zaslania.

    I teraz decyzja - jedziesz, czy hamujesz, zeby sie upewnic, ze bedzie
    miejsce za skrzyzowaniem ?

    J.